-
GAMEPOD.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
-
pictigjis
Topikgazda
-
pictigjis
Topikgazda
csak én vagyok mellőzve, vagy más sem kapott választ a napokban a curve-től - karácsony ide vagy oda? 23-án jeleztem, hogy "ellopták" a kártyám, azért ennyi idő alatt egy ilyen jellegű problémára jöhetett volna valamilyen válasz. de semmi...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #6976 üzenetére
ez meg csak a virtualis valoban, de szerinted elkepzelheto, hogy ekkora elteres lesz a virtualis es a fizikai szamai kozott?
amugy kiprobaltam... elso 3500-as vasarlas sikerult, masodik 5300-as elutasitva a sparban. nemi vigasz, hogy az asszony uk kartyaja szinten elutasitva, persze mindket esetben befoglalva. momentan 3-szor fizettem ki a vasarlast
back in time hiba ugyanugy fennall az uj kartyaszammal is, mondjuk ez nem is lep meg
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Blamazs #6995 üzenetére
az nem jo hir... nekem tegnap a sparban a magyar es uk bin-es kartya elutasitasa is apple payen keresztuli volt, igy legalabb a walletben is ott van a declined szoveg bizonyiteknak (a sajtcetliket most en sem kertem
el, pedig szoktam)nagyon kivancsi leszek, hogy a litvaniaba migralas utan is folytatodik-e ez az allando elutasitosdi
(a sajat tranzakcioddal kapcsolatban meg usd tovabb a vasat, hogy ez olyan terminal, ami papirt nem ad blablabla. vissza fogjak adni)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #6996 üzenetére
egyebkent a limiteknel (mar ha eppen mukodik, ugye...) lehet ellenorizni, hogy milyen fajta decline-rol van szo. ha a limitekben sem jelenik meg kolteskent a konkret osszeg, annak biztosan jon az automatikus refundja is (tegnap a sparos vasarlas egyik kartya limitjeinel sem jelent meg, es a nem sikerult atm-es tranzakciok is mind olyanok voltak, hogy nem szerepeltek az automatas limitekben)
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
balinlin #6997 üzenetére
tokeletesen egyetertek. a januart meg tesztelgetem majd litvania miatt, ha ugyanilyen szar marad, csak az olyan tranzakcioknal fogjuk hasznalni az asszony uk kartyajat, amiket cashback-optimalizalas miatt kesobb back in time-olnank, es remenykedunk majd, hogy eppen jol mukodjon
ugy tunik, annak vege van, hogy mindenre a curve a default kartya. szep volt, jo volt, ennyi volt
-
pictigjis
Topikgazda
én szeretem szopatni magam, ma is kettőből egy a mérleg
omv 4400 huf igen, 15 perccel később pizza hut 4990 huf nem. a uk bin-essel utóbbi tranzakció simán sikerült
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky> #7012 üzenetére
engem reszben a kivancsisag hajt. mivel hitelkartya van a curve mogott, a folyton levegoben logo tetelek inkabb a bank penzet jelentik, es a nagyobb hitelkeret miatt nem zavarnak sok vizet
es ha nem probalkozom, azt se tudom meg, ha megjavitjak a magyar bines kartyak back in time hibajat. az egesz curve lenyege nekunk ez lenne
a sajatomat igy is sokkal ritkabban hasznalom, mint eddig, mi tenyleg mindent curve-vel fizettunk
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
fuggoben mindig csak par darab van. nekem mindig visszajon a penz, a levonas es a jovairas konyvelese azonos napon tortenik
az elozo, wirecardos rendszer alkalmas volt a zarolas feloldasara, a most hasznalt checkout.com viszont nem kepes erre. minden tranzakcio vegigmegy: ha zarolas utan dobjak el a kartyat, ahogy az mindig tortenik, abbol terheles lesz, de azonnal elindul a refund is. mindenki szamara egyszerubb lenne, ha a foglalast szuntetnek meg, de ebben a curve-os jatekban ok is szeretik szopatni magukat
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
attól még, hogy a pénzt nem lopják el, a kártya szar. ez ténykérdés
de hogy lehet, hogy még nem kaptad vissza a pénzedet? valószínűleg újra kell írnod, rég elsüllyedtek a levélhalomban, nem fogják maguktól újra elővenni. muszáj lesz megírnod újra, hogy ekkor meg ekkor volt sikertelen, a curve által mégis sikeresnek könyvelt tranzakciód. erre megírják majd, hogy a kereskedői terminál nem küldte el nekik a sikertelen üzenetet, de majd most akkor refundolják
vagy nem lehet, hogy csak a számlatörténetben nem láttad a kérdéses tétel jóváírását? én már megszoktam, hogy a curve-ös szarságok miatt napi szinten ránézek minden mobilbankos appra...
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
gzbotii #7022 üzenetére
uk bin mar csak ilyen
azok sem hibatlanok, de ha pont akkor/aznap nem fizetsz vele, amikor vannak gondok, hibatlannak tunhet
irtam mar en is, hogy az en uk bines kartyam is kvazi hibatlanul mukodott, 1000+ tranzakciobol egy elutasitasom volt, ezert gondoltam anno, a magyar bin csak meg jobb lehet
ezt a hibat azota sem tudtam megbocsatani magamnak. marmint nyilvan nem a vilag vege, de egy jol mukodo szolgaltatast elcsereltem rosszra, ez okoz nemi -hm- hianyerzetet
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
zsola400 #7035 üzenetére
szerintem akar lehet is, de a google-nel ki tudja
a curve forumon pont megy egy ilyen tema, hogy a brit adohivatal is most tette buntilistara ezt a tartomanyt, csak felarral lehet fizetni vele, es ez a fejlemeny esetleg a google-nel is elallithatott valamit. de ez csak tipp. a commercial besorolasu kartyakra mas koltsegszabalyok vonatkoznak, egyes bankkozi dijak ezeknel magasabbak lehetnek
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Daywalkerke #7066 üzenetére
az ujabban kiadott, elozo magyar bines kartyammal nekem az osszes kiserletem lyukra futott atm-ben, penzt nem kaptam, de az osszeg nehany napra zarolasra kerult. lehet persze abszolut veletlen is, de en erre inkabb nem alapoznek semmit. azt meg amugy se ajanlanam, hogy egybol kp-t kezdjen felvenni esz nelkul, ez nem lenne tul johiszemu felhasznalas, es a risk engine is siman bejelezhet ra azonnal (joggal)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Daywalkerke #7071 üzenetére
azt, hogy a magyar bines kartyakkal vagy teljesulnek a tranzakciok vagy nem, de ez par oldal visszaolvasasa utan kiderul
lehet, javult a helyzet azzal, hogy "london gb" helyett "vilnius lt"-re valtozott a fizetesi lokacio, de az is lehet, hogy nem, ehhez meg nem telt el eleg nap az evbol. semmilyen szolgaltato nem fogja szeretni, ha valaki azonnal az elmeleti legnagyobb kpfelvetelt celozza meg
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
olizatriznyá #7073 üzenetére
ez lehet a mogottes kartya online vasarlasos koltesi limitje, nem? januar 1-tol minden hiba forrasa ketes sajnos
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Daywalkerke #7074 üzenetére
a curve blue az ingyenes csomag. a curve black a fizetos (10 eur/ho), de az atm limiteket nem befolyasolja nehany egyeb elony mellett
es senkit nem akarok lebeszelni semmirol, probalja meg nyugodtan, de en a curve helyeben ugy fuggesztenek fel egy csak maximalis kpfelvetelt generalo uj usert, mint a huzat. az atm felvetel a legkoltsegesebb mulatsag a fintechek szamara, az pedig tokmindegy, hogy magyar bank vagy a transferwise kartyajat teszi moge
emellett azert riziko, ha a kivalo magyar bines kartyaval megy az atm-hez, beuti a 74 ezret, amit zarolnak is a kartyan, aztan megis elutasitotta valik a tranzakcio. sok ponton bukhat az elkepzeles, de proba-szerencse
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
olizatriznyá #7078 üzenetére
ha meg egyszer elofordul ugyanez, talan meg lehet probalni a mogottes kartya torleset a curve-bol, majd hozzaadni ujra, ugymond ujrahitelesitve a kartyat
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
olizatriznyá #7080 üzenetére
ahogy oliverda is irta korabban, o is limites uzenetet kapott az apptol, de valojaban a bank dobta el a tranzakciot do not honour hibakoddal. ezert gondoltam, hogy egy ujrahitelesites segithet
viszont egy kartyanak valoban lennie kell mindig. nincs mas, amit be tudsz meg tenni curve ala? revolut virtualis pl.?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
olizatriznyá #7082 üzenetére
szuper, akkor magyar banki szerencsetlenkedes lehetett inkabb
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #6977 üzenetére
a magyar és uk bin-es kártyáknál van különbség az elutasítások lefutásában is... ez most jól látszott az egy percen belül elutasított mindkét kártya esetén. a magyar bines kártyánál szokás szerint végigfutott a tranzakció, azaz a sikertelen sparos vásárlás 5300 forintja le lett könyvelve és jött az azonos összegű visszatérítés is ugyanazon a napon. a uk bines kártya sikertelen tranzakciója viszont azóta is csak zárolásban van, nem érkezett rá tényleges terhelés, vagyis előbb-utóbb feloldódik magától
érdekes dolgok ezek
-
pictigjis
Topikgazda
pedig nekem szintén ma reggel, szintén aldi, szintén apple pay, és sikeres volt (6500) - engem is meglepve
na persze a magyar bin-es kártyák a back in time-ot még mindig nem tudják 5000 felett, pedig reménykedtem abban, hogy az lt-be költözéssel párhuzamosan ezt is megjavítják. nyilván még mindig nem elég fontos, hogy gebedjenek meg!
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
juhú, nem sokáig tartott a 100 százalékos fizetési arány: 16500-as online fizetés az unionnál, declined a szokásos nincs fedezet szöveggel (persze mögöttes kártyára beterhelve, biztos, ami biztos)
szóval NEM, a magyar bin-es kártyákon még ez a rohadt litvániába "költözés" sem segített
nemigazba.meg. mazochista vagyok, de ennyire nem
-
pictigjis
Topikgazda
változott valami a google-curve kapcsolatban is
akármit csinálok a mentett kártyával, ha csak egy online felületen beírom a cvc-t, már jön is a 300-as terhelés, ami a curve rendszerének sajátosságai miatt persze valós terhelés egy ideig, aztán jön a refund
de mondok egy példát: fizetek kétszer online, a kártyaadatokat a tárolt kártyák közül választom ki. a megerősítéshez kétszer be kell írni a cvc-t, lefut a google ellenőrzése, és ugyan csak ideiglenesen, de nekem ez 600 huf-ba kerül
hogy miért nem tudták azt megoldani, hogy ezek a 300 forintok rögtön el is tűnjenek? most sok minden nem tetszik, nagyon nem
szerk.:
vagy hozzaadom a google-hoz a kartyat, atnevezem, nesze neked 600 forint, aztan majd 2 nap mulva visszakapod a konyvelesnel. tele vagyok ilyenekkel, legalabb ilyen nem volt tavaly
szerk 2.:
a feleségem uk bin-es kártyája úgy működik, ahogy kell, nála a 300 forintos autorizációs tételek nem kerülnek be a számlatörténetbe. a uk kártya úgy viselkedik, ahogy kell, csak a magyar ilyen határ sz.r
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #7103 üzenetére
de csak hogy teljesen egyértelmű legyen, szóval ezek a google-ös autorizációk az appban is megjelennek különálló tranzakciókként (és persze ott az amúgy declined 16 ezres is)
ha belekattintok, akkor a curve is jelzi, hogy ezek "refunded" tranzakciók, vagyis minden egyes alkalommal lesz lekönyvelt 300, aztán visszatérített 300 forintom. nyilván nem a pénz miatt "hisztizek", mert jön-megy a 300, de felesleges, és legalább ez jól működött még tavaly. és még egyszer: a uk bin-es kártya normálisan működik, ez a magyarok sajátossága
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky> #7106 üzenetére
barmit, ami a kartya (csak a magyar bin-es curve csinalja iden) google-ben valo tarolasaval es hasznalataval kapcsolatos
- hozzaadom a kartyat a fizetesi modok koze, 300 forint
- modositok barmit, pl. az elnevezeset, 300 forint
- a google-ben tarolt kartyak a chrome-mal is ossze vannak kotve. egy online fizetesi feluleten a kartyaszam mezore kattintva felkinalja a tarolt kartyak hasznalatat. ha barmelyiket kivalasztod, felugrik egy ablak, amibe megerosites gyanant be kell irni az adott kartya cvc-jet, ezutan a tarolt adatokkal kitoltodik minden szukseges mezo. ez is 300 forintezek a "tranzakciok" normal esetben nem tranzakciok, hanem azonnali terheles-feloldasok. kiveve iden a magyar bin-es curve kartyaval. mar 1500 forintnyi ilyen 300-as autorizacio log a semmiben, tavaly a magyar kartya sem csinalt ilyet
-
pictigjis
Topikgazda
ha visszaadtak pénzt, az elég durva beismerése annak, hogy egy kalap trágyát adnak magyar bin-es kártya formájában
holnap van első válaszadási határideje a panaszomnak, alig várom, mivel magyarázkodnak majd. ezt a legújabb google-ös szarakodást is figyelembe véve én tényleg nem tudok elfogadni más megoldást, csak azt, hogy adjanak egy uk bint. nem érdekel, hogy oldják meg (mindent lehet, csak akarni kell), vállalhatatlan, amit most előadnak
-
pictigjis
Topikgazda
na, hát kérem szépen, nem felejtették el a választ. idemásolom az egészet, mert nagyon érdekes dolgokat tartalmaz a supportról, és úgy mindenről. kvázi elismerte a curve, hogy a magyar bin-es kártyák nem ugyanúgy funkcionálnak, mint a uk bin-esek, de persze olyat nem tudnak küldeni. ehelyett adnának nekem 30 fontot kárpótlásul, amit nyilván nem fogok kérni, mert nem a pénzük kell, hanem egy működő szolgáltatás
xxx here, from the Complaints Team. I refer to our email dated December 17th. I would like to thank you for your patience and understanding while I investigated the matter, and for bringing this to my attention.
To summarise your complaint:On October 19th, you contacted Curve as your limits were showing your 1405 HUF transaction as 1405 GBP. Since then you’ve reached out several times as you’re unhappy with your new card BIN causing frequent declines and showing your limits incorrectly. You’re also unhappy with only being allowed to use the Go Back in Time feature up to 5000 HUF (approximately 12 GBP) rather than the full 5000 GBP equivalent in HUF.
I’ve looked into this and you’ll be pleased to hear that I will be upholding your complaint. I will explain how I came to this decision below.First of all, I’d like to apologise for the delayed responses you received from our Customer Experience team during the course of your support request. Our Customer Experience team has seen a 400% increase in support tickets and whilst the team are working extremely hard to reduce these cases, it does mean that they’re unable to reply as quickly as they’d like. Steps have been put in place to reduce response times but there is no quick fix for this.
I can assure you that you have not been ignored, but I absolutely understand why you may feel this way and I’m sorry for this. I’m also sorry that you spent so much time having to send multiple emails and chase this up with the team.With regards to the issues caused by your Curve card issued with the BIN 5574 4489, we’re currently working to resolve this issue or to provide a workaround in the meantime. Due to our new reissue process, we’re unable to send you a Curve Card with the UK BIN 5375 9005. I can appreciate this is not the outcome you were hoping for, but we are aiming to get all our EEA issued cards to the same functionality soon.
I’m sorry for the delay in getting this resolved for you but due to the current holiday period not everyone needed to look into this is currently available. We are still looking into getting this resolved as quickly as possible in the meantime and will keep you updated.
While this investigation is ongoing, we hope that the following resolution adequately addresses your complaint: We would like to offer you £30 to be transferred to your chosen bank account, as the full and final settlement of your complaint. Please let us know if you would like to accept this offer. If you are still unhappy or feel that we haven’t dealt with your complaint adequately, then please do not hesitate to reach out to us again.
Regardless of the above, you have the right to refer your complaint to the Bank of Lithuania, free of charge. To do so, it must be within one year of the date you sent us your complaint, plus within three months of the incident you’re complaining about.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!