-
GAMEPOD.hu
Pár hasznos infó érhető el az összefoglalót megnyitvaˇ
****CS:GO OFF TOPIC****
[PH!] Steam Group | Facebook
Ha szeretnél jönni 10-es mixre,discordon jelezd
|PH CSGO Discord | Discord beállítási útmutató |
Láda Drop útmutató| Major infó
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
Infi elsőre jó lett. Már a dupla T kijárattal megvettek kilóra (régi szép emlékek).
Jó, hogy világosabb és nyitottabb. Mondjuk még egy sniper's nest kellett volna rámpa fölé és teljes az öröm. -
Xero
nagyúr
válasz
guftabi96 #58027 üzenetére
Az nagyon vékonyka.
Nálam kb hasonló felállásban, azért jócskán 200 fölött van kb mindig (adatlapon gameboypc).
Launch options nálam:
-freq 144 -w 1024 -h 768 -console -novid -high -threads 4 -nod3d9ex -noforcemaccel -noforcemparms -noforcemspdIngame pedig minden low vagy very low és 4xMSAA
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz
gtamate2 #58055 üzenetére
Én mindig is nagyon szerettem infit, de itt át kell szokni az egyszer biztos. Piszkosul T sided lett így első játékokra. WP-vel piszkosul ki vagy szolgáltatva kb mindenhol B-n.
Én örülnék még a héten ilyen infinek, jó lenne begyakorolni bárhogy balfaszkodom is rajta még.
-
Xero
nagyúr
válasz
lemusz #58064 üzenetére
Ejnye nem mindenki olyan groupi mint Te.
Én előtte is mondtam, hogy infiznék még. Most spec a pálya jobban lekötött, bármennyire is szívok még rajta.
(#58065) edgR: Igen a szokás ugyan az. A meta igazán B-nél változott. A T-k gyakorlatilag egyből foglalhatják banánt ha ügyesek, és a banán-b bejárat is túl széles egy smoke-hoz. Szóval még képlékeny a B védelem.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Kint is az új update benne a játszható infernoval.
[MAPS]
– A revised version of de_inferno is available in the Reserves Map group. Thanks to the CS:GO community for their continuing feedback.
– For more details, head to http://www.counter-strike.net/inferno/
[GAMEPLAY]
– Added a 0.4 second cooldown to the crouch button to reduce the visual noise from spamming crouch in the air.
— This is tunable via the convar sv_timebetweenducks.
– Fixed a case where a player’s crouch state did not match the state of the +duck key. The most noticeable case was when taking over a bot that was crouching.
– Adjusted bomb plant animation when planting the bomb while already crouched.
– Fixed a bug where molotovs/incendiary grenades did not generate flames when they exploded on the corner of a ledge.
– Reduced viewmodel rotational effect when pointing a weapon at near-vertical angles
[Xbox Game DVR]
– Added a performance recommendation for Windows 10 users explaining how to disable Game DVR if it is enabled.
[UI]
– Sniper scopes are much more responsive to your actual accuracy; the blur is driven by your current inaccuracy.
— NOTE: There are no gameplay behavior changes in scoped accuracy; actual accuracy and timing are unaffected. The display now more-correctly represents your current inaccuracy.
– Crosshair blur fidelity improved.
– New console variable cl_crosshair_sniper_show_normal_inaccuracy (default 0) includes standing inaccuracy and spread in your sniper crosshair blur.
[MISC]
– Gameplay convars for community servers & workshop maps:
— weapon_air_spread_scale (default 1): Games that focus on air combat can set this to a lower value to improve weapon accuracy for players in the air.
— sv_enablebunnyhopping (default 0): Disables the air-velocity clamping to 110% of maximum running speed.
— sv_autobunnyhopping (default 0): Holding +jump causes players to automatically re-jump at the exact landing tick.
– Added cl_drawhud_force_radar to render radar with cl_draw_only_deathnotices.
– Doors are always networked to prevent peeks with high lag revealing players behind the door.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Sokkal kiforrottabb a 10 mint a 8.1 minden szempontból. Egyszerűen elkezdték erőltetni a saját akaratukat, ami egyébként sok esetben maximálisan érthető és megindokolható.
Hosszú évek óta a legjobb Windows rls-nek tartom és mondom ezt úgy, hogy megrögzött UNIX és Mac OS kedvelő ember vagyok. A nagy gépen natívan szinte sosem futtattam Windowst, viszont a 10-el már nem fordul fel a gyomrom, ha rákényszerülök. Persze ettől függetlenül jelenleg csak a gameboyPC-n és virtuális környezetben használom.
-
Xero
nagyúr
KaHu kezd lassulni.
(#58220) lemusz: Ajánlom figyelmedbe ketteském dicsőség falát
:
boomyxD 6 Oct @ 7:59pm
i hope you die ...and get your account and friends ban allso!•matanazz 30 Jul @ 5:18pm
-rep hacking bastardвьгч patika 18 Jul @ 11:12am
-rep whlukh 17 Jul @ 7:57pm
-rep wallhacking idiot that boosteds his mg friendsl!quidsh0t ^ SRB 17 Jul @ 7:56pm
on fucking SMFC rankur pathetic
l!quidsh0t ^ SRB 17 Jul @ 7:55pm
-rep fucking noob wallhackerLUKΛVΔ | kickback.com 17 Jul @ 7:24pm
hacking shitKapten JaPp™ 17 Jul @ 5:24pm
idiot, hope u die in real life fuckingh hacker, and hope u get bannedKapten JaPp™ 17 Jul @ 5:10pm
-rep, fucking hackerFancY | cases2x.com 3 Jul @ 1:35am
-rep wh,aimPINTÉR ATTILA 11 Jun @ 1:15pm
wallhacker cuntPORTUGAL GaMa! 13 May @ 2:06pm
cheater☆ ASCORP ☆ 1 May @ 12:21am
silver on wh, reportNatsu BETS.gg 10 Apr @ 11:18pm
boosting dumb and unskilled cunts ... ez steam reportdgv-Hayabusaman 20 Mar @ 8:55am
steam reportTwixxy 26 Feb @ 5:23pm
NICE WH XDD -REP[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
-
Xero
nagyúr
válasz
kretenallat #58224 üzenetére
Jaja Kodiak nekem is gyanús volt.
De amúgy viccet félretéve egyetértek részben. Sajnos más igazán CS:GO közösség nincsen. Tehát várható volt, hogy idővel megindul ez. Most, hogy kuLi-nal és KODIAK-nak köszönhetően nagyobb publicitást kapott a dolog, így természetes, hogy gyűlnek az új arcok.
-
Xero
nagyúr
No para, aki nem illik a méltán csodálatos társaságunkhoz, arra úgyis lesújt a banhammer.
Viszont visszakötve az előző commentemre. Részben nem értek Veled egyet. Első körben valóban kell a szűk közösség, akár külön serveren, csoportban, a kulturmasztodon alfajból.
De annak mindenképpen örülnék, ha egyre nagyobb lenne maga a topic közössége, így talán picit összegyűjtve a magyar játékosokat. Persze ez egy hosszú folyamat, de jelenleg nem nagyon van alternatíva. Ez később mehetne teljesen szeparáltan a TWR égisze alatt is, itt a lényeges hangsúly a közösség építésen lenne.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz
KisTücsök #58285 üzenetére
Alaplap kérdése inkább. Nálam nem valami nagy kaland a lap a gameboypc-ben, de szépen bírja az usb 2-es porton. Nem volt vele gondom. A Corsair K70-em többet rakoncátlankodik, de az szerintem simán döglődik.
Maga az egér jó konstrukció. Előtte ec1 evo-m volt. Azzal sem volt semmi gondom.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz
shaddy1027 #58303 üzenetére
Csak bele-bele nézegetek munka közben, de mindig Pasha-t látom. Vagy dupla noscope vagy sima dupla wp kill. GG
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz
CosmoBacsika #58316 üzenetére
xanax+whisky
Olyan fluid lesz a crosshair placement mint még soha.
(#58317) gtamate2: 9-re írd ki. HR játszik 19:15-től, szóval belenyalhat a 8 órába.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz
kretenallat #58322 üzenetére
Persze.
-
Xero
nagyúr
válasz
wjbhbdux #58360 üzenetére
Ez így hatásvadász.
Fogalmazzunk inkább úgy, hogy a közvetlen kapcsolatot szüntetik meg a kliensek és a szerverek között, így némi biztonságot nyerve. Az úgynevezett relé (továbbító inkább) szerverek egyfajta virtuális magán hálózatba juttatják a klienst, aki így a lehető legideálisabb útvonalon éri el a szervert.A kérdés természetesen az, hogy ezek a relék hol és milyen sűrűn lesznek elhelyezve, illetve milyen magas szintű redundanciával fognak rendelkezni.
Ha minden klappol ezzel a kliensek, azaz mi játékosok csak jól járunk. Stabilabb, gyorsabb, biztonságosabb, redundáns kapcsolat a szerverek felé.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Elsőre ránézve, ezen továbbítók a most meglévő szerverek mellett vannak.
End-to-end connection: OK
Current rates:
Sent: 64.0 pkts/sec 6.7 K/sec
Recv: 66.0 pkts/sec 37.7 K/sec
Ping:29ms Max latency variance: 2.7ms
Quality: 100% (Dropped:0.00% WeirdSeq:0.00%)
Lifetime stats:
Totals
Sent: 9,619 pkts 1,306,657 bytes
Recv: 10,532 pkts 7,320,099 bytes
Recv w seq: 10,532 pkts
Dropped : 0 pkts 0.00%
OutOfOrder: 0 pkts 0.00%
Duplicate : 0 pkts 0.00%
SeqLurch : 0 pkts 0.00%
Ping histogram: (37 total samples)
0-25 : 0 0%
25-50 : 37 100%
50-75 : 0 0%
75-100 : 0 0%
100-125 : 0 0%
125-150 : 0 0%
150-200 : 0 0%
200-300 : 0 0%
300+ : 0 0%
Ping distribution:
5% of pings <= 29ms
50% of pings <= 29ms
75% of pings <= 30ms
95% of pings <= 31ms
Connection quality histogram: (32 measurement intervals)
100 : 32 100% (All packets received in order)
99+ : 0 0%
97-99 : 0 0%
95-97 : 0 0%
90-95 : 0 0%
75-90 : 0 0%
50-75 : 0 0%
<50 : 0 0%
dead : 0 0% (Expected to receive something but didn't)
Connection quality distribution:
50% of intervals >= 100%
75% of intervals >= 100%
95% of intervals >= 100%
Latency variance histogram: (10023 total measurements)
<1 : 8558 85%
1-2 : 1144 11%
2-5 : 309 3%
5-10 : 8 0%
10-20 : 2 0%
>20 : 2 0%
Rate stats received from remote host 2.8s ago:
Sent: 66.0 pkts/sec 39.4 K/sec
Recv: 64.0 pkts/sec 6.7 K/sec
Ping:???ms Max latency variance: ???ms
Quality: 100% (Dropped:0.00% WeirdSeq:0.00%)
Lifetime stats received from remote host 42.8s ago:
Totals
Sent: 25,261 pkts 14,716,928 bytes
Recv: 23,030 pkts 3,162,112 bytes
Recv w seq: 23,030 pkts
Dropped : 0 pkts 0.00%
OutOfOrder: 0 pkts 0.00%
Duplicate : 0 pkts 0.00%
SeqLurch : 0 pkts 0.00%
No ping distribution available. (0 samples)
Connection quality histogram: (78 measurement intervals)
100 : 78 100% (All packets received in order)
99+ : 0 0%
97-99 : 0 0%
95-97 : 0 0%
90-95 : 0 0%
75-90 : 0 0%
50-75 : 0 0%
<50 : 0 0%
dead : 0 0% (Expected to receive something but didn't)
Connection quality distribution:
50% of intervals >= 100%
75% of intervals >= 100%
95% of intervals >= 100%
98% of intervals >= 100%
Latency variance histogram not available
Primary router: vie#46 (185.25.182.226:27024) Ping = 29+0=29 (front+back=total)
Current rates:
Sent: 64.2 pkts/sec 7.5 K/sec
Recv: 65.0 pkts/sec 36.5 K/sec
Ping:29ms Max latency variance: 2.0ms
Quality: 100% (Dropped:0.00% WeirdSeq:0.00%)
Lifetime stats:
Totals
Sent: 25,805 pkts 3,776,963 bytes
Recv: 28,213 pkts 16,946,636 bytes
Recv w seq: 28,077 pkts
Dropped : 0 pkts 0.00%
OutOfOrder: 0 pkts 0.00%
Duplicate : 0 pkts 0.00%
SeqLurch : 0 pkts 0.00%
Ping histogram: (130 total samples)
0-25 : 0 0%
25-50 : 130 100%
50-75 : 0 0%
75-100 : 0 0%
100-125 : 0 0%
125-150 : 0 0%
150-200 : 0 0%
200-300 : 0 0%
300+ : 0 0%
Ping distribution:
5% of pings <= 29ms
50% of pings <= 29ms
75% of pings <= 30ms
95% of pings <= 31ms
98% of pings <= 32ms
Connection quality histogram: (92 measurement intervals)
100 : 92 100% (All packets received in order)
99+ : 0 0%
97-99 : 0 0%
95-97 : 0 0%
90-95 : 0 0%
75-90 : 0 0%
50-75 : 0 0%
<50 : 0 0%
dead : 0 0% (Expected to receive something but didn't)
Connection quality distribution:
50% of intervals >= 100%
75% of intervals >= 100%
95% of intervals >= 100%
98% of intervals >= 100%
Latency variance histogram: (27137 total measurements)
<1 : 25100 92%
1-2 : 1574 6%
2-5 : 438 2%
5-10 : 19 0%
10-20 : 4 0%
>20 : 2 0%
Rate stats received from remote host 3.6s ago:
Sent: 66.2 pkts/sec 39.4 K/sec
Recv: 64.0 pkts/sec 7.5 K/sec
Ping:???ms Max latency variance: ???ms
Quality: 100% (Dropped:0.00% WeirdSeq:0.00%)
Lifetime stats received from remote host 83.6s ago:
Totals
Sent: 22,648 pkts 13,150,208 bytes
Recv: 20,425 pkts 3,083,264 bytes
Recv w seq: 20,422 pkts
Dropped : 0 pkts 0.00%
OutOfOrder: 0 pkts 0.00%
Duplicate : 0 pkts 0.00%
SeqLurch : 0 pkts 0.00%
No ping distribution available. (0 samples)
Connection quality histogram: (70 measurement intervals)
100 : 70 100% (All packets received in order)
99+ : 0 0%
97-99 : 0 0%
95-97 : 0 0%
90-95 : 0 0%
75-90 : 0 0%
50-75 : 0 0%
<50 : 0 0%
dead : 0 0% (Expected to receive something but didn't)
Connection quality distribution:
50% of intervals >= 100%
75% of intervals >= 100%
95% of intervals >= 100%
98% of intervals >= 100%
Latency variance histogram not available
Backup router: fra#7 (162.254.197.70:27021) Ping = 28+11=39 (front+back=total)Mint látható a szerver IP-je így fedett marad, csak a továbbítók láthatóak. Az is látszik, hogy offsite redundanciát alkalmaznak.
Elsőre azt látom, hogy a plusz eszköz miatt, a bécsi szerverek felé egy 20%-al magasabb válaszidő tapasztalható esetemben. Ugyan ezen szerveren az új kapcsoló nélkül tapasztalt eredmény alapján.Viszont, így némileg javulhat az EU west (Franciaország, Németország) és az EU north (Svédország) felé a kapcsolatunk, bár nem számottevően.
Első sorban ez biztonság szempontjából lesz érdekes, és talán megszabadulunk a török és orosz 100+-os lag skillektől.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Én valamiért annyira lelazultam meccsnézés közepette, hogy nem indult el a frag vonat, de jön még kutyára dér.
Na de legalább kiélvezhetted a drágaszágot.
(#58373) mobal: FPS, HZ, netcode ráadásul sok esetben nem reakció lövés amibe belefutsz, hanem egyszerű prefire. Egy bizonyos ponton szokás meglőni xyz pontot adott időben ha van ott valaki ha nincsen.
A 128fps cap azért 128 tick-en szűkös. Engedd szabadjára a lovakat.
(#58374) RexpecT: Itt írtak a szervezők az adminokról a játékosok mögött.
btw: Deadfox éppen most mentett meg egy kört a HR-nek egy nem kicsit okos VP körben.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Tudástár Counter-Strike: Global Offensive
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Mini-ITX
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Anime filmek és sorozatok
- Politika
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- Eladó Konfig Ryzen 5 2600X 16GB DDR4 256GB SSD 500GB HDD GTX1660 6GB!
- NVidia és AMD videókártya pasztázás, thermal pad csere! RTX 3060/3070/3080 stb.
- NVidia videókártya pasztázás, thermal pad csere! RTX 3060/3070/3080 stb.
- Lenovo ThinkPad T480s i7 8650U 16GB DDR4 256GB M.2 NVME QHD (2560x1440)
- UniFi U6-LR, U6-Lite, UAP-AC-PRO, 4xUF-RJ45-10G, 22 patch cable