Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cskamacska

    addikt

    válasz Snake28 #546 üzenetére

    Nah. Régen a CoH-hoz is SGB pályák kellettek, azt megrendszebályozták magukat a fejlesztők, és csinos kis egyfájlos SGA pályákat is lehetett használni.
    Aztén jött a bughalmaz(így! :W ) kiegészítő, és valahogy az SGA pályák már nem voltak jók a játékhoz.. ;] Lehet a régi sgb pályákat is az OF-hoz használni de az ai kiakad rajtuk majd minden esetben tehát skirmishre annyira sem jók mint a játékhoz kapottak.
    Az meg már tényleg élvezet, mikor a direkt OF-hez készített pályát felrakom a mappájába, de a játék az istenért sem akarja kilistázni... :W

    Egyébként csak nekem szúrt szemet hogy a Relic az először kiadott játékaihoz képest a játékok kiegészítőiben programozási szempontból folyamatosan nem előrelép hanem visszafele? :U
    Anno a DOW-ban kaptunk a kiváló játékhoz egy kiváló skirmshre képes ai-t, majd a harmadik kiegészítő után ott tartunk ma, hogy a skirmish ai teljesen bugos, gyakorlatilag játszhatatlan ez része a Skirmish Ai Mod nélkül.(javító moddal viszont fantasztikus :K )
    Aztán ott a CoH ami igen csak továbfejlesztett AI-val érkezett meg közénk, és még a bugoktól is aránylag mentes volt. Ehhez képest az OF kiegészítő, már-már használhatatlanul bugossá tette az ai részt, ai fagyások, egységspam, folyamatos félrelövések(értsd két PzIV és egy gránátos osztag folyatosan lő sík terepen egy parancsnoki tankot és egyszer sem találják el minden lővés és rakéta mellé megy :DDD ), nem reagáló egységek(két felállított ranger osztag akit kinyír egy német utász szakasz miközben azok bambán néznek ki a fejükből :DDD ), meg minden amit el lehet képzelni. :(
    Van ai mod mi ezt orvosolná, de hála a készítőknek, az ahooz szükséges dev mód igen csak beletúr a játékba, nincsenek egységikonok, nincsenek életerő csíkok, és nincs FOW, az ellen szellemként tűnik el és bukkan elő.. :O

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

Új hozzászólás Aktív témák