Új hozzászólás Aktív témák
-
Csapoati
nagyúr
2017. augusztus 25-én jelentkezik a Codemasters az idei F1 szezon hivatalos játékával. Többek közt ismét visszatérnek a klasszikus autók (a 80-as, 90-es és 2000-es évekből, sőt a 2011-es Red Bull is játszható lesz). Amint lesz több infó, bővítem a hsz-t.
Gameplay videó (E3):
[link]tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
Hú, alig várom, hogy hazaérjek és tolhassam.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
Bocs, hogy megzavarom a bólintó sormintát ( ), de végre tudtam menni kb egy órácskát a játékkal. Először is kipróbáltam az összes klasszikus autót a Hungaroringen. Fenomenálisak, de tényleg. A hangok tökéletesen életszerűek, az irányítás pedig teljesen eltérő mindnél. A régiek (a 95-ös Ferrarival és a 96-os Williamsszel bezárva) egész jól tapadnak, főleg az aktív felfüggesztéses 92-es Williams, viszont kilométernyi a féktávjuk. A 98-as McLaren egy átmeneti autó a régiek és a nem túl régiek között, érdekes. A 2002-es Ferraritól a 2010-es Red Bullig meg nagyon rövidek a féktávok. A V10-es Ferrarik nagyon gyorsak az egyenesben, de kanyarban eléggé küzdeni kell velük. A V8-asok pedig hihetetlen féktávot tudnak venni és sokkal gyorsabbak a kanyarokban, mint a V10-esek. Egyedüli kakukktojás a 2008-as McLaren, ott nagyon érződik a kipörgésgátló hiánya (vezetési segédleteket kikapcsoltam). Ezután átültem a 2017-es Mercibe. Hát, ég és föld, pedig csak 1 másodpercet tudtam adni az F2004-nek pár kör után. Eszméletlen kanyarsebességeket lehet elérni vele.
Le a kalappal a Codies előtt, úgy néz ki, hogy ez a játék az eddigi legjobb F1-es tőlük, és én minddel játszottam.tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
Tovább is mondom még. Az imént kipróbáltam egy X360 kontrollerrel és... valami hihetetlen jó azzal is. Mondjuk assistok nélkül nem lehet normálisan menni így, de ez szerintem teljesen várható is volt. Viszont medium kipörgésgátlóval és ABS-szel még mindig kihívás a vezetés, de már simán úton tartható az autó. Még mindig jobb, mint billentyűzettel, kormánya pedig nincs mindenkinek. Bravó!
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
válasz Motion_Blur #57 üzenetére
Nem értem ezt a grafika dolgot, nekem szebbnek tűnik, mint a 2016. Óriásinak nem mondanám a különbséget, de a fényviszonyok jobbak.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
válasz Motion_Blur #61 üzenetére
Az AC-nek jobbak a színei, de nagyon kopár és ezen a videón is olyan, mintha köd lenne. Egyik sem tökéletes. A kockásság fura az F1 2017-nél, én nem találkoztam ilyesmivel. Mondjuk olvasom a fórumokat, hogy azért vannak bugok (fps drop néha, fagyás, ilyesmik), de ezekkel én még nem találkoztam. Úgyis jön hamarosan majd valami patch, reméljük javítja ezeket.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
Na, úgy néz ki, már orvosolták is a multiban kapott diszkvalifikációs bugot. [link]
Béta patch kell hozzá, Steamen jobb-klikk a játék nevére a könyvtárban, beállítások, béta fül. Ott a kódnál ezt kell megadni: mult1playertest, és már tölti is a béta patchet. Állítólag működik is.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
Ricciardo arca mennyire élethű már a játékban! Ja, és Sainzé is egész jó.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
Raikkönen a játékban is elég gyors Monacóban.
Egyébként PS4-re már megjött a patch, hamarosan PC-re is meg fog. Többek közt javítja a túlzott alkatrész elhasználódást 25%-os versenytávos karrier módban. Ez valóban nem árt, mert a 6. versenyemen már több motorkomponensből is a 3. darabot használom...
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
Vegyük sorban:
1. Persze, van különbség az autók között, nem is kevés. Ráadásiul nem csak motorerőben, hanem kasztniban is. Amúgy nekem az tűnt fel (hardon, 61-en nyomom a karriert, 25%-os versenytávval), hogy időmérőn sokkal jobb az AI, futamon közel sem olyan gyorsak.
2. A spórolás egyrészt a mix állítása, igen. Ekkor nyilván egyenesben sem mész annyival, mint standardon vagy richen. Amúgy a futam elején te állíthatod be, hoyg mennyi benzinnel indulj, szóval ha beállítod a versenytávhoz vagy kicsit fölé, akkor végig mehetsz standardon. Coastinggal (féktáv előtti gördítés) is lehet spórolni, de egyrészt nem olyan sokat, másrészt attól lassabb is leszel.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
-
Csapoati
nagyúr
1.6 patch notes (már töltődik):
· Players losing vibration / force feedback in multiplayer
· Grid penalties for changing parts now apply correctly when reforming the grid after a formation lap
· AI will no longer post single sector times as lap times at Monaco
· Stats for Public Multiplayer now work correctly (we will, however, be wiping the leaderboards in due course)
· Added Polish subtitles
· AI drivers will suffer reliability issues in Championships mode
· Various crash fixes
Akkor nem lesz több 19 másodperces monacoi idő.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
Dehogyis, közel sincs ahhoz az állapothoz. Már Belgiumnál járok az első évadomban és csak a 25%-os versenytávnál fellépő túlzott alkatrészkopást érzékeltem. Se SC bug, se semmi. VSC és SC is egyszer volt eddig 11 futam alatt, eső azt hiszem 3-szor. A gép nem ütközik állandóan, néha nekik is vannak műszaki hiibáik. Szóval nekem abszolút pozitív csalódás a játék.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
Hát 31 és 51 között azért jogos is, hogy elég nagy a difi, nem? Nekem 61-en egyik gumis program se volt könnyű, csak max amelyik pályát nagyon éreztem (Red Bull Ring, Sanghaj, Silverstone eddig). Meg persze ha már viseltesek a motor komponensei, akkor kb az összes edzésprogram jóval nehezebb lesz.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
Hát a 2015-ös sokkal bugosabb volt megjelenéskor.
snecy20: Nem mondod, hogy kihagytad a 2013-at, ami a legjobb volt az idei részig?
[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
-
-
Csapoati
nagyúr
A köridők tényleg nem stimmelnek, viszont kikapcsolt segítségekkel szerintem egyáltalán nem könnyű a játék, főleg a régi autókkal nem. A végsebesség valóban kicsit alacsony, Monzában a gyári Renault-val maxra tekerve 340-et mentem. Lehet, hogy a Mercivel több is kijön.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
Az is sokat segít. Anélkül baromi könnyű elfékezni a gumit, főleg ha nem használja az ember a degresszív módszert. Ez utóbbi szerintem marha jól lett alkalmazva a játékban.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
De akkor meg nem könnyű, csak ABS-szel. Amúgy valóban könnyebb, mint tavaly, de a valóságban is ez a helyzet, mert ugye mi nem érezzük a G-ket, mint a pilóták, viszont a nagyobb kanyarsebességet és leszorítóerőt meg igen.
[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
Nem igaz, benne van a játékban már most is. Viszont volt/van valami bug, ami nem engedte vele a játékot ha jól emlékszem.
tkesy: Nem nullázódik, csak ha csapatot váltasz (illetve ott is lesznek már elvégzett fejlesztések). Egy szabadedzés emlékeim szerint olyan max 300 pont lehet.
[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
-
Csapoati
nagyúr
Akkor szerintem nem a fogyasztás a gond, hanem hogy nem tudsz az időn belül menni, mert egyszerűen erőtlen a motor. Legalábbis én így jártam többször is, a lila sáv simán megvolt.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
Nem tudom, én szoktam nézni aarava és Tiametmarduk videóit, ott a gép is elég aktív. Saját tapasztalatom nem sok van, max annyi, hogy a gép küzd becsülettel ellenem - a replayt nem szoktam nézni a többiek harcáért.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
Nem tudni, de én max valami kipróbált csapat kezébe adnám a játékot, nehogy az legyen, mint a WRC-vel... Kipróbált meg nem sok van, kb az ISI, a Sector 3, talán a Turn 10, meg persze a Kunos. De ezek közül is 3 gyakorlatilag körítés nélküli szimeket nyomatott eddig, márpedig egy hivatalos F1 játéknak kulcsfontosságú része a körítés. Az idei rész fényében én nem bánnám, ha még vagy 2-3 évig a Codies csinálná ezeket a játékokat.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...