Új hozzászólás Aktív témák
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz applause #3804 üzenetére
Nem régen volt hasonló gond, azt a reset megoldotta.
Lehet a Telekom valamelyik frissítése váltotta ki ezt a működést. A reset tuti sikerült? Áram alatt ~10mp reset gomb nyomás megvolt?
-
Topikgazda
válasz applause #4205 üzenetére
Ha a másodlagos eszközt nem AP/Switch módba teszed akkor nem lesznek az eszközök egy alhálózatban mert a TP-Link-re kötött eszközök dupla NAT alá fognak esni.
#4206 Nexudes
Az analóg tévé szolgáltatás megszűnésének semmi köze ehhez.
Ha DMZ-ben van a másodlagos eszköz akkor nem kell port átirányítás mivel a DMZ alapból átirányít minden portot.
Asus nélkül is van hiba?Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
Sasos
senior tag
-
Topikgazda
válasz applause #4505 üzenetére
Milyen környezetben (falak száma/anyaga, távolságok, szomszédok) van használva az eszközök?
Ezek közül kellene az egyikkel csinálni egy mérést a helyi viszonyokról és képernyőmentés berakni a 2,4 GHz-s csatorna képről.
Milyen típusú a kliens eszköz/adapter?
Az SSID/jelszó csak angol abc betűi és/vagy számok?
A használt wifi csatorna 1 és 11 közötti?
Gyártói/chipset driver-t használsz vagy az OS sajátját?Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
zodes
aktív tag
válasz applause #4508 üzenetére
Nálunk az összes szomszéd a 6-os csatornán van!
A 11-es tökéletesen üresen árválkodott.
Én ezzel a progival néztem meg a laptopomon, a jel erősséget és a csatornákat.Gigabyte GA-B85-HD3 rev.2.0 - i5-4460-16GB DDR3-Samsung SSD 840 EVO 120GB Hackli***MacBook Pro (Retina kijelzős, 13 hüvelykes, 2014 közepe)***
-
Topikgazda