Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BandiHUN

    veterán

    válasz Dave567 #478 üzenetére

    A hitboxnak is van egy érdekes jelensége,volt a cod4-nek is annó...bár lehet,hogy csak bebeszélem...
    Szóval szerintem a recoil sokszor működött úgy mindegyik részben,hogy ha az ember elsőre piszokul betalált,mintha sokkal kisebb recoillal bement volna 5-6 golyó,"feküdt" a kill.Viszont máskor meg ha az ember az első golyóval mellélőtt,mintha nagyobb lett volna a szórás,egy elvétett ellenfelet nehéz volt "kikompenzálni" ha az állt akkor is.
    Igaz ez az érzés végülis jöhetett a játékmechanikából is,mert ha a lövés elkezdése után korrigálni kellett,akkor az mozgás közbeni lövésnek minősült,és nagyobb a szórás.
    Én mindenesetre ezt nem szerettem a legjobban,mert vagy így,vagy úgy,de ebből alakult az 1 tárral 4 ellen és az 1 tárral elballagás is.
    Persze ez sarkított,és nem tudom,ki hogy érezte.Mindenesetre a BF-ben sose éreztem ezt így,csak ebben.Annyiból hátrány,hogy a fáradt vagy túlrántó embert méginkább büntetve éreztem.Avagy lehet csak nekem nem sikerült betanulni,hogy lövés előtt állni kell látszani egy picit,mégha messzebbről is ránt az ember.
    A BF-ben viszont masszívan jelen van a fedezékkill,ami sokat ront a fedezékharcon,méterekkel a fal mögött kinyiffanni,meg már fal mögött hasalva kokit kapni...Jó,cserébe a Bf-ben nincs killstreak rendszer,ott kevésbé frusztráló a hitboxhiba.Codnál meg szerintem tök gáz,hogy ha minden életemmel csak 3-at tudok ölni,akkoris 3-as K/D-vel UAV-om van,vagy még bizonyos részekben az sem.Bár ez utóbbira jó megoldás volt a Ghosts support rendszere,csak kidolgozatlan.Kár azért a játékért,összedobott,üres lett,tele kihagyott ziccerekkel,kevés tartalommal...

    [ Szerkesztve ]

    Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

Új hozzászólás Aktív témák