-
GAMEPOD.hu
Üdvözlünk a Call of Duty: Modern Warfare (2019) topikban! Olvasd el a téma összefoglalót hozzászólásod megírása előtt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
birorichard
őstag
-
birorichard
őstag
Hat ez a 2v2 komolykodas mar nem az en idegrendszeremnek valo...
-
birorichard
őstag
Hat ez a ground war elkepesztoen jo lett, nem gondoltam volna h a bf4 utan legkozelebb egy codban fogok egy jot bf-ezni? Azt lehet tudni h hany map lesz a jatekmodhoz?
-
birorichard
őstag
válasz venom8888 #1536 üzenetére
ja, altalaban a 64 fos "kisebb" meretu mapokon jatszodo modok zabaljak a procit, bf is ott fogy el, de ez azert "normalis". btw ezen is biztos lehetett volna meg huzni meg (foleg h a kornyezet joreszt statikus), de nekem 4690k-n stock orajellel jatszhato volt.
[ Szerkesztve ]
-
birorichard
őstag
válasz ProEvoFan #2766 üzenetére
en sem ertem. kinek oncelu? szerintem eleg dramaian adta vissza a haboru hangulatat, de hatasos volt, nem giccsesen. engem - foleg az elmult evek felhozatala utan - iszonyat lenyugozott, kb a regi mw-vel dobogos legjobbak, ideertve a multit is (na ez mar persze szubjektivebb kerdes, de nalam nagyon betalalt). szerintem a kampany nagyon is sok ujat mutatott mufajaban, ha nem is jatekmenetben, de aktualipolitikaba igy belenyulni nagyon hatasos es uj dolog volt.
oriic: ps4-en jatszok, ebbol ott nem latok semmi negativumot, de elhiszem, h mas platformon gyengelkedik. azt mondom erre is, mint a gears5-re, h ezek "jo" bug-ok, "konnyu" es lehet is patchelni.
[ Szerkesztve ]
-
birorichard
őstag
"gyorsaságról, a reflexekről" - amit ennek hiszel, az kb a kapcsolatod fizikai minosege keverve a szerver altal pluszban rad osztott extra kesleltessel. nehogy felre ertsd, fogalmam sincs hogy jatszol, felolem lehetsz tok jo is, de egy interneten jatszott multis fps-ben reflexekrol beszelni csak egy bizonyos (jo alacsony) szintig lehet, azutan jon a technika. szerintem jobb, hogy nem a lagkompon mulik, hogy milyet jatszok, hanem azon is, hogy merre mozgok a palyan. am a 2v2 biztos porgosebb, meg ha tenyleg jonnek a korabbi map-ek, akkor azok is gyorsabbak lesznek, szoval biztos balanszolodik majd a helyzet. nekem bejon, hogy csak akkor gyorsul fel a jatekmenet, ha kozvetlen lovoldozes van, es nem 5 mp-enkent megy a die-spawn-die-spawn, de egy kicsit kreativabb, gyorsabb terkepek nekem is hianyoznak.
btw a kampany minosege, az eleg diverz multi, ground war, spec ops lehetosegek mellett azert kezdesnek en azt mondom, h ez egy tisztesseges palyamennyiseg/minoseg.
[ Szerkesztve ]
-
birorichard
őstag
Ertem mit mondasz, es igazad van, nem konkretizaltam. Nagy szerepe van a reflexeknek, de leginkabb akkor, ha nem szemtol szembe losz valakivel, biztos megfigyelted mar, hogy mindig van egy olyan a lobbyban, aki sokat lo. Na ellene abszolut nincs jelentosege a gyorsasagnak, mert nagy a kesese hozza kepest mindenkinek, de ilyen elteresek mindenki kozott vannak, ami megjelenik egy f2f gunfight-ban, csak kevesbe szembetunoen. Ellenben persze olyan van, h elkapod a jatek ritmusat, fejedben vannak a spawn pontok, mikor fordul, honnan lehet varni, h erkeznek, ugyesen mozogsz a palyan, gyorsan lelovod, aki mondjuk meg nem vett eszre, akkor lehet rusholva is jokat menni, de amelyik jatek ezt erolteti, ott torvenyszeruen megno az eselye, h netkapcsolat meg az ezzel jaro kellemetlensegek/elonyok fogjak inkabb alakitani az eredmenyt, mint egy lassabb temponal. Elobbi meg egy jo alacsony ttk-val azert eleg frusztralo tud lenni.
En kb haromfelet szoktam menni. Van a keves eset, hogy szopoag vagy istencsaszar connection ~0.3 meg 2.0-10, de legtobbszor meg 1 es 2 kozott valahol, ezek a kill/death-ek kozul amire azt mondom, hogy en voltam az ugyes/bena, altalaban soha nem face to face, hanem valamit valamelyikunk benez. Az ilyen szemtol szembe erkezesek, az teljesen lutri, hogy sulnek el. A killcam-ban sokszor latszik, hogy ugy latja, hogy ra sem lovok, vagy csak sokkal kesobb mint o, holott tudom, hogy nem igy torent. Mikor en nyerek, gondolom nyilvan akkor is ez van, csak forditva es azt ugy en nem latom.[ Szerkesztve ]