Új hozzászólás Aktív témák
-
Jester01
veterán
válasz plaschil #200 üzenetére
A lényeget pont lehagytad. Emberek, legyetek szívesek mindig a teljes programot is mellékelni (külső link formájában), hogy ki lehessen próbálni! Ugyancsak általános megjegyzés, hogy tessék szépen bekapcsolni az összes warningot és kijavítani őket, hacsak nincs rá nyomós ok.
Valószínűleg az f változód simán char*. Ez baj, annak bizony helyet kell foglalni. A scanf hívásba pedig nem kell az & jel az f elé. Ettől eltekintve a progi sajnos több sebből vérzik.
A struct és az union közötti óriási különbség, hogy az union tagjai egymást átfedve helyezkednek el a memóriában, míg a struct esetében egymás után. Union esetén általában mindig csak az egyik mezőt használjuk (speciális eset pl. a típuskonverzió)
Jester
-
a_nagy_pok
csendes tag
-
Jester01
veterán
válasz plaschil #203 üzenetére
Jajj, az f ráadásul egy int.
Én a következő módon csinálnám. Mivel az stdin is egy fájl, ezért készítenék egy függvényt ami bemenetként FILE* argumentumokat vár. Ezt ezután simán lehet hívni "igazi" fájlokkal illetve az stdin-el is.
Az "abcdef" stílusú változókról pedig addig szokj le amíg nem késő
Jester
-
doc
nagyúr
válasz plaschil #264 üzenetére
inkabb:
#define TAVOLSAG(x1,y1,x2,y2) sqrt(((x1)-(x2))*((x1)-(x2))+((y1)-(y2))*((y1)-(y2)))
fejbol irtam, szoval nem biztos hogy jo
a sok zarojel (minden parameter kore) azért kell, hogy na nem egyetlen szammal, hanem vmilyen kifejezessel hivod meg, ne kavarodjon ossze, mivel ez csak sima szoveghelyettesites
[ Szerkesztve ]
-
CrusherW
tag
válasz plaschil #264 üzenetére
Hello.
Unalom űzésként találtam ezt a topicot, ide legalább tudok írogatni
Előszöris, sajna csak C# ban tudom elmondani az én megoldásomat, de remélem az is segít:
először is, az oké, hogy kivonod X2 - X1 et, és Y1 ből Y2 őt, de ugye, arra is gondolj, hogy a két pont közül nem tudod, melyik hol, van, tehát először megkell állapítani, hogy melyik a nagyobb, és nagyobból a kisebbet számold ki.
public double GetDistance(PointF p1, PointF p2)
{
double xDistance = Math.Max(p1.X, p2.X) - Math.Min(p1.X, p2.Y);
double yDistance = Math.Max(p1.Y, p2.Y) - Math.Min(p1.Y, p2.Y);return Math.Sqrt(Math.Pow(xDistance, 2) + Math.Pow(yDistance, 2));
}ezt aztán egysorossá is lelehet redukálni, nah meg PointF objektum helyett lehet több double, int, decimal, vagy neked tetsző változót használni. Lehet, hogy nem tökéletes mert notepadba lehet elírtam valamit, de sztem ez jó lesz
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Ukrajnai háború
- Óra topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Robogó, kismotor
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest