-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
veterán
Nem árt néha olajszintet ellenőrizni. Az újabbaknál már menüből is látod, csak pár kattintás. 2 liter elfogyása nagyon sok, de még 1 is megengedhetetlen egy olyan gazdának, aki gondos az autójával.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
-
veterán
válasz FIREBLADE78 #50102 üzenetére
F10 az sedan.
Belőle lesz az egyik hír reggel, hogy porrá zúzta magát. Kamionnal nem viccelünk, 40 tonna az 40 tonna, meg se tud állni normális távolságon belül. Ha meg a kettő közé szorul, az ........
Nem tudom, de én azt vettem észre, hogy a sokéves átlaghoz képest nyáron egyre több barom van a pályákon. Mondjuk az autó is jóval több. Ti hogy vagytok ezzel?
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz Gsx-rr #50112 üzenetére
Ja vazze. De utálom a furgonos hülyegyerekeket, akik amikor utolérek egy kocsisort, beállnak a seggembe. Aztán meg pislognak, hogy - JÉÉÉÉ, A BÉJEMVÉ SOKKAL GYORSABBAN MEGY MINT ÉÉÉN!!! - ezt biztos nem posztolja a baromja. Nem tudom mit csinálna, ha nyomnék neki egy satut.
Én még mindig azt mondom, hogy akinek jó autója van, az simán lemegy, ha látja, hogy gyorsabban érkezek. Meg is várom, nem csak náluk, mindenkinél, hogy legyen rá lehetősége. Nem állok rá, amikor látom, hogy 3 kamion és 5 másik autó van előtte, akik 110-zel mennek. És én is lemegyek, ha jön valaki, aki gyorsabban megy. Nem szégyen ez, de sokaknak igen
Ja: a fiesta már nyélen volt, azért villogott, mert neki ez már elképzelhetetlen sebesség volt és be volt szarva tőle.
WE BRAKE FOR NOBODY
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz Gsx-rr #50129 üzenetére
Valahogy úgy, ahogy a 3 hengeres dízel és az elsőkerék hajtás a 2-es "egyterűben". Borzasztó dolgok ezek, kérem!
Haver most hozott egy ilyet, fehér bőr belsővel, fekete külsővel. Azt mondja nem venni észre, hogy 3 hengeres. Én nem próbáltam, de kétlem, hogy ne lennének hátrányai. LINK
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
-
veterán
-
veterán
válasz FIREBLADE78 #50144 üzenetére
Exportrendszám, 1 hónapig érvényes. Áfához semmi köze. Ha hazahozod, van 1 hónapod rá, hogy forgalomba helyezd a kocsit. mostanában nem fog beleférni, amiket hallok....
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz FIREBLADE78 #50155 üzenetére
2 évente cserélni kell(ene). A gépészmérnök haver anyagismeretből nem biztos, hogy jó volt A fékolaj megköti a párát, bevizesedik, hamarabb felforr és korróziót okoz emiatt.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz H.Ezredes #50147 üzenetére
Le tudjátok vizsgáztatni 1 hónapon belül? Vagy kereskedésbe jött (ahol majd ráér)? A hetesre, amit tegnap hoztak, a barátomék csak október végére kaptak időpontot.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
Azért van előnye is az N47-es 4 hengeres dízelnek, még ha csak 218HP és 450Nm is van benne
Egy kis országút, egy laza 140-es tempós autópálya, egy kis város. Tegnap délben.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
-
veterán
válasz KAMELOT #50175 üzenetére
Gázból 15 volt. Én 9 literes benzinfogyasztással számoltam, amiből kijött a 15 liter gáz. Az egy 3 ezres V6-os szívómotornak nem rossz fogyasztás. De nálad olcsó a gáz
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz FIREBLADE78 #50180 üzenetére
Nem rosszak azok, és gyönyörűek
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz HELLAFLUSH #50185 üzenetére
Van ettől sokkal olcsóbb is, kínából lehet rendelni (5-6 ezer forint), de itthon is kapható kicsit drágábban. Letöltöd hozzá a Torwue Light-ot, ingyenes, azzal kiolvasod és ki lehet törölni is.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
-
veterán
válasz MoP_FX 57 #50200 üzenetére
Eddig minden kocsimnál azt írta a kézikönyv, hogy előre ne tegyél gyerekülést, csak ha van külön kikapcsolója. Ebből arra következtetek, hogy nem tudja a szenzor, hogy ülés vagy ember van-e benne.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
-
veterán
A francia prémium az melyik márka? Én nem nagyon ismerek egyet sem
Egyébként ha családi autónak veszed, akkor legyen a nagyobb, abban sem fogtok elférni, ha esetleg 3 gyerek van. Arra már egyterű kell, de olyan, ami rendes egyterű, nem ezek a kis vackok amiket mostanában annak hívnak.
Mi az ötösben 1 gyereküléssel, egy 11 és egy 15 éves fiúval már nem férünk el hosszú távon kényelmesen. 1-200 km-es utakhoz oké, úgyis hamar ott vagyunk, ahogy én szoktam menni. De külföldi nyaralásra csak a Sharannal megyünk, oda belapátolom a cuccot, bármit elnyel, a három gyerek meg kényelmesen elvan a három hátsó ülésben. A BMW-ben a hátsó ülés két embernek való, max. két gyereknek
A legjobb megoldás a két autó, egy szép bömös, és egy nagy batár.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz MoP_FX 57 #50224 üzenetére
Életemben egy francia autóm volt (illetve a feleségemnek vettem), 2 éves korában ment lapátra, és megfogadtam, hogy soha-soha többet franciát. Nagyon megbántam, hogy pénzt adtam érte, pedig szalonból vettem újonnan, még csak nem is bemutató autó volt. 2 éven keresztül látogattuk a márkaszervizt, minden citroen és peugeot csodát ideadtak csereautónak, mert annyit volt szervizben a kocsi. Még légrugós duplaüveges C5 is volt nálam egy hétig. Nevetséges volt ,amikor 160-nál kifogyott az erő a 2.2-es HDI motorból. Az 1.9-es TDI Superb bármikor körbeautózta volna röhögve. Viszont csend volt benne a dupla üvegek miatt...de ez egy dolog. Szerintem a franciákkal több baj van, főleg használt fronton, mint a németekkel.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
Pont a C5-nek volt/van olyan híre, hogy nem szabad megvenni. Még a szerelők is azt mondták anno a citroennél, hogy c5-öst nehogy vegyek, mert egy betegágy. De lehetne sorolni sok modellt.
Egy dologgal tisztában kell lenni: a BMW teljesen más világ, mint a citroen. Ne csak azt nézd, hogy ennyibe meg annyiba fog kerülni a fenntartás, a javítás, stb. Az élmény és az érzés teljesen más. A két autót én nem tudom egy lapon említeni, sokat járok a BMW-vel, és kell a stabilitás, az erő, a tekintély és a kényelem. Ehhez kell a magas felszereltség is, "fapados" BMW-t nem vennék semmi pénzért. Egész más érzés a parkolóban, pl. amikor a motor behúzza az ajtót, mint amikor be kell csapni
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
Szerintem, ha egyforma az ára, akkor az ötöst. Nem csak a méret nagyobb, hanem az autó alapból is többet tud, hiszen nagyobb modell. A GT-ket nem ismerem, sosem tetszett, de a sima 3-as és 5-ös között pl. olyan különbség is van, hogy a 3-asban csak 3 fokozata van az adaptív motor/váltó és futómű vezérlésnek, az 5-ösben öt fokozata (eco pro, comfort+, comfort, sport és sport+).
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
-
veterán
válasz MoP_FX 57 #50241 üzenetére
Plusz szívósor-takarítás, pillangószelepek cseréje, EGR esetleg, vagy lehet turbó-szabályozó szelep, vákuumcsövek, stb, attól függ mi baja volt a mocinak. Egy általános szervizben sok minden benne lehet. De így igaz, nem kell ezt minden évben megicsinálni, főleg nem akkor, ha alig megy vele az ember.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz CharlieDrop #50244 üzenetére
Mennyi volt a turbó felújítása? És melyik volt, a nagy vagy a kicsi?
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz CharlieDrop #50251 üzenetére
TwinScroll nem ugyanaz, mint a Twin Power Turbo? Oké, tudok angolul, de elvesztem a sokféle megnevezésben asszem nekem twin power van ráírva a burkolatra...
A kis turbó volt újonnan 220e, 180 lett volna a felújítása, tehát tiszta sor, hogy az új jobban megérte. A nagy 140 volt, azt év elején cseréltettem, ez felújított volt, teljesen újszerű. A régi itt van a garázsban, működik, csak olajszivárgása van, tényleg ,nem kell valakinek?
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
-
veterán
Így van. Anno, kb. 17 éve használtam egy Lancia Dedra-t, 2.0 4 henger szívó benzines volt. Meg volt írva a programja, és sportlégszűrője volt. A kocsi nagyon ment, nem csak végsebességre, de olyan rugalmas, alul is kellemesen nyomatékos volt. 235-öt mentem vele 5-ös váltóval.
Szóval szerintem érdemes hozzányúlni, nyilván vadállat nem lesz belőle, de a kocsi rugalmasságán és a teljesítmény / nyomatékgörbén sokat tud javítani.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz Chris0321 #50284 üzenetére
Mert sokkal több a nyomaték. Nekem 450Nm (25d), ami már egészen alacsony fordulattól rendelkezésre áll. A sprintnél pedig ez nagyon fontos. Fent pedig a lóerő is több, a 20D-nek asszem 180 ló körül van, nekem 218.
Érdemes nézni a sportkijelzőt, hogy alakulnak a görbék.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz MoP_FX 57 #50292 üzenetére
Teljesítmény alapján is, és nyomaték alapján is. Nézzetek meg egy negyedmérföldest, de nem is kell, csak ki kell menni a pályára és kipróbálni. Én nap mint nap ezt csinálom
Ha a szakasz elején nagyobbat gyorsulsz, az nagyon jó út a végső győzelemhez is, mert az ott szerzett előnyt nem tudja behozni a magas fordulaton erős motor, max. ha hosszú a szakasz és a súly/lóerős aránya jobb, akkor utolérhet és meg is előzhet, de ahhoz nagyon ott kell lenni.
Gyakoroltam eleget a V6-os Sharannal, ami nehéz volt, 1,7t, fent nagyon szeretett forogni és tudott is. Ott jött ki a 200LE. Okoztam nagy meglepetéseket a TDI-s Audisoknak, akik lent jobbak voltak, de fent már elvéreztek. Persze nem mindenki
A bömös a súlyos 450-es nyomatékával szeret lent lenni, pályán 160 körül nem is szeretem ,ha visszavált, mert 8-asban nagyobbat megy a nyomatékgörbe miatt, mint 7-esben magasabb fordulaton.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
nanananana! Ez nettó butaság. Az autó attól megy, mert a motor forgatónyomatékot generál le a főtengelyen. Mindkettő számít, és már 2 évtizede a dízelek vannak nyerőben
De mindegy is, én tapasztaltam a két előző autómnál és a mostaninál, mi a különbség. Előző kettő V6-os 2.8 és 3.0 szívó, a mostani 2.0 dízel két turbóval.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
-
veterán
válasz MoP_FX 57 #50306 üzenetére
Szépek a görbék. Én meg szépen röhögök, amikor legyorsulom a többieket
Nem akarom ismételni önmagam, mi volt a V6-os benyás szívó motorokkal. és mi van a a dízel bömössel. Más-más világ, ha a V6-osok lennének jobbak, most is az lenne
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
Alkatrészre lenne szükségem. A fasza magyar utaknak hála eltört a jobb első rugóm. Már régebben lehetett, mert a törésnél rozsdás. Nem vettem eddig észre, semmi gond nem volt a kocsival, most azért derült ki, mert levettük a féktárcsát. Legalul van eltörve, a törött rész még rá tud ülni a rugótartóra, gondolom ezért nem tűnt fel eddig.
2013-as 4 hengeres a kocsi aktív futóművel, nem sportfutómű. Ahogy tudom ,ezek fontosak ahhoz, hogy milyen rugó kell bele.
Minden ötletet szívesen fogadok
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz KAMELOT #50333 üzenetére
Ja. Valamikor tavasszal belementem a 3-as főúton egy akkor kátyúba, hogy görgőzni kellett mindkét jobbos felnimet. Utána volt futóműállítás is, jó lett a kocsi. Mivel jobbos rugó tört el, ezért gondolom, hogy ez a baleset törhette el vagy gyengítette meg. A vicc, hogy mindig benézek a kerékjáratokba, ha gumisnál vagy szerelőnél vagyok, és eddig nem láttam én sem, a szerelő sem. Mondjuk olyan sokszor nem volt a jobb első futómű javítva eddig, 1x sem Most is csak akkor tűnt fel, amikor levettük a féktárcsát, mert a rugó legalján van eltörve, ami még a rugótányéron van szinte. Egyébként nem lehet észrevenni, ha fent van a féktárcsa.
Beszéltem két bontóssal, remélem tudnak szerezni.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz SzlobiG #50336 üzenetére
A szerelőmnél most volt egy szinte új ötös, újonnan vették. Belement ős is egy gödörbe, és elkezdett 80 felett morogni a csapágy. Pénteken nézték, vasárnap mentek volna nyaralni... mentek másik kocsival.
Ezek azok a költségek, amiket soha nem lehet bevasalni a közútkezelőn. Rohadjanak meg a melósaikkal együtt, akik takony munkát végeznek 10x annyi idő alatt, 3x annyiért mint normális nyugati országokban.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz SeniorTilla #50337 üzenetére
A csapágyat is cserélni kell, még nem morog, de így szétszerelt állapotban megpörgetve elég érces hangja van. Annak is odavert a kátyú.
Szereztem egy gólyalábat jó rugóval, remélem jó lesz az enyémbe.
És jönnek a 19-es felnik is remélem nem bánom meg.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
-
veterán
F10/11 első féktárcsát szabályoztatott már valaki? Tegnap csináltattam, de nem sikerült az esztergályosnak, jobban üt mint előtte
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz CharlieDrop #50357 üzenetére
Nem hiszem, hogy a kerékagy lenne, mert függ a fékezés erősségétől és a sebességtől, hogy mennyire ráz. Volt egy race egy mercivel nyáron az M7-esen, ott néhány keményebb fékezés után éreztem, hogy elkezd rázni. Gondolom ott melegedett meg és vetemedett el a tárcsa.
Anno talán a Lexuson csináltattam én is, de ott sem lett jó az esztergálás után. Szakértelem is kell hozzá
A poén az a dologban, hogy egy jó ismerősöm üzemében csinálta egy öreg szaki, nem kértek érte pénzt. Így nem is reklamálhatok. Másodszor már úgysem szabályoztatnám fel, elfogy az anyag
Egyébként az új tárcsákat köszörülik, nem is esztergálják. Lehet, hogy amikor nekifeszül a kés, egy kicsit elmegy a síkból, és azért nem lesz tökéletes. Mondjuk ha szabályozás után venne a szaki egy érintőt, akkor ez ki is derülne azonnal. Ha meg nem központosan fogta be, akkor úgyis megette a fene az egészet...
Úgyhogy megrendelte a szerelőm a Bosch tárcsákat. 70e/db a gyári, 40e körül lesz a Bosch. Remélem nem szívom meg még jobban
Ezredes: esztergával vagy köszörűvel?
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
A 19-es felniket elengedtem, nagy lesz ide, és annyira nem is tetszett.
Van ez a két 18-as M-es felniszett:
Mindkettő tetszik, talán a 2-es jobban, nem tudok választani
Az 1-est mindenképp elhozom holnap, de lehet, hogy a 2-esből lesz a nyári szettem, még nem tudom.
Szerintetek lenne jobb a kocsimon?
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz CharlieDrop #50362 üzenetére
Mi a gond vele?
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz CharlieDrop #50364 üzenetére
Anno a Lexusnál én is így gondoltam, kb. ennyibe került arra is a gyári, mint a BMW-re. Teljes fékcserét kapott. Az első tárcsák elkezdtek ütni pár száz km után, 1x garban cserélték, a másodikl szett is ütött ugyanúgy egy idő után. Akkor szabályoztattam fel, de nem lett jó. Vettem rá utángyártottat, ami sokkal jobb volt, azzal adtam el évekkel később a kocsit. És fele annyiba került az is, mint a gyári. Meglátjuk, mit tud a Bosch...
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz H.Ezredes #50367 üzenetére
Az a baj, hogy most már, esztergálás után nagyon ráz, üt. A szerelőm próbálta ki nem én, ő azt mondja, hogy már 30-40-nél is ha fékez, visszalibeg a fékpedál és viszi a kormányt jobbra-balra. Ez már szerintem kuka, mert az egyikből 0,5-öt, a másikból 0,6-ot kellett levenni. Kimérték órával, 0,05 alatt volt, mégis ráz. Nem is értem.
Mindenesetre a Bosch tárcsák egy anyagból vannak, úgyhogy küldjük is vissza. Ezért volt olcsóbb.
A gyári két anyagból áll, gondolom a hőtágulás miatt (nem tudom, csak tippelek):
A sima "csak" 48 ezer.
Úgyhogy jön a két gyári, 140-ért. Mostanában nem tudok 200 alatt megúszni egy szervizt
Azért halkan megsúgom, hogy a BMW csinál féket a gyorshajtóknak is. A linken látjátok, hogy 3 féle fékkel adták ki az autót, az enyémen a high speed verzió van.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz Gsx-rr #50376 üzenetére
Igen igazad van. Ezért megy fel rá holnap a gyári szett. Semmi más nem történt, csak buktam 2 napot, amíg áll a kocsi a szerelőnél, plusz munkadíjért.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Energiaital topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Jövedelem
- Mobil flották
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen