-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
válasz Chrys_ #47958 üzenetére
Van különbség sport mód és sport állású váltó, illetve sport mód és normál váltó állás között?
Neten kering erről egy elég terjedelmes vita, de a nagyobb többség meg van győződve, hogy a sport mód eleve a váltót is sport programba rakja a kar állásától függetlenül, ergo nincs különbség a váltó állásában ilyenkor.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz FIREBLADE78 #47986 üzenetére
Ez a jövő, el kell fogadni.
Előbb utóbb, a 30-35d-t is utoléri ez a végzet.
Érdekes, hogy ebbe mind a Mercédes, mind a Volvo userek bele tudtak nyugodni a saját motorcsaládjaik eltűnését, illetve átalakulását illetően.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz SeniorTilla #48029 üzenetére
Szerencséd volt. A waze egy hígfosch. Külföldön egy megbízhatatlan hulladék. Bevitt a francia fizetős autópálya kapukhoz annak ellenére, hogy mindenféle fizetős, ill díjköteles út ki volt kapcsolva. 40 eurómba került a cuki kis waze eme mutatványa.
Emellett gyakran előfordult, hogy leszakadt a netről, múltkor volt vmi szerverhiba is, amikor másfél óráig nem is tudott egyáltalán visszacsatlakozni.
Hát én erre nem bíznám rá a nyaralásom, köszönöm szépen, bármennyire szexi is Csilla hangja.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Jól lehúzták a totalcaron is az új 3-ast.
Elsősorban minőségbeli problémákra, zörgésekre, puritán, olcsó belső anyagokra hivatkoztak a konkurenciához képest, illetve a bőr foteleket rendkívül keménynek találták.
Nem is értem, miért nem akar/tud a BMW felnőni a konkurensekhez minőségi belső anyagok, összeszerelés, vagy akár egy Audihoz hasonló minőségi ajtó zsanérok terén.Az ülésben is lehet igazság, nekem az F10-ben cirka 1 év alatt sem sikerült egy olyan kényelmes ülő pozíciót találni, hogy a sport ülés pereme két oldalt ne nyomná a combomat.
Kolléga 530 GT komfort ülése szintén hasonló fájdalmakat okoz a combomnak, de nem baj, mert akkor is csakabmw.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Valaki meg tudná erősíteni, vagy cáfolni hogy a BMW-féle stop-start rendszer van-e bármiféle tekintettel az izzó turbóra, keringeti-e vmilyen szivattyú még az olajat leállítást követően, vagy pedig azonnal megszűnik a kenés?
Egyébként volt szerencsém mostanában jónéhány stop-startos autóhoz és gyakorlatilag a BMW megoldása messze az egyik legbutább.
Hideg motort 8-10 óra állás után beindítom, arrébb gurulok 10-20 métert, kiengedek egy kanyarodó autót a mellékutcából, erre ő azonnal leállítja a jéghideg motort. -
Ck.
addikt
F3x-be nem lehetett rendelni auto hold-ot, ugye? Még 330e-ben sincs, ha jól gondolom?
-
Ck.
addikt
válasz FIREBLADE78 #48637 üzenetére
Itthon csak 2 év a normál gyári garancia?
UK-ban 3 év. -
Ck.
addikt
válasz FIREBLADE78 #48662 üzenetére
Véletlen nem a Tóth úr adta elő ezt a hülyeséget az üzemanyaggal kapcsolatban?
Múltkor volt szerencsém végigülni egy 2 órásra saccolt, végül több mint fél napba tartó olajcserét, időközben volt szerencsém vegighallgatni a betérő kuncsaftok problémáit.
Az összesnél ezzel kezdte emberünk:
"Nem, nem szabad. Higyje el uram, én 23 éve 'BMW-zek'..."
Csak épp lóf@szt sem tud.
Tetejébe bunkó az egész banda...
Múltkor nem akarták 4:50-kor átadni az autót, mert azt hazudták, hogy bezártak fél 5-kor. Kivertem a balhét, odamentem 5 előtt kicsivel és átadták az autót hatalmas fintorokkal.
Utólag kiderült, hogy csak a C mobilosok haza akartak húzni a francba, de egyébként 5-ig vannak nyitva, ahogyan a honlapon is fel van tüntetve. Mocskos banda.
Másnap felhívott egy hölgyike, aki ügyfél elégedettségi kérdőívet szeretett volna velem kitöltetni telefonban. Na neki kitálaltam mindent a fél5-ös bezárásról. Köpni-nyelni nem tudott.
A tetejébe az egésznek pedig, sose mossák le az autót, pedig sok pénzt és gépet hordtunk már oda hozzájuk, nem számít, ugyanolyan retkesen kapjuk vissza kívül-belül, vagy még koszosabban, mint ahogy hoztuk. Nem probléma...
Közben látom, hogy tolják belefele az autókat folyamatosan a mosó sátorba... Csak tudnám, hogy akkor kiét takarítják...szánalmas.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Shadowbull #48727 üzenetére
Élvezed ezt a téged körülvevő rejtélyt, mi? 😃
-
Ck.
addikt
válasz Drago1 #48800 üzenetére
Nekem is kis navival van az F10, semmi hátrányom nincs belőle, azon kívül, hogy a fórumlakóknak nem tetszik.
RTTI-t is ugyanúgy tudja. Kár emiatt egy autót leírni.
Inkább költenék Harman-Kardon hangrendszerre, mint nagy navira.
De nyilván az a legjobb, ha minden van, még prosztata masszázs funkció is.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
A hétvégén megnéztem egy szép 330e-t, de a nézelődésnél tovább nem jutottunk, ugyanis az előző tulaj masszívan beletüdőrákozott az autóba, szerencsétlen jószágból csak úgy áradt a szag, beitta a kárpittól kezdve a műanyag, szőnyeg, minden... csak úgy ontotta magából.
Na mindegy. Viszont ami feltűnt, hogy ledes fényszórók ellenére nem volt lámpamosó. Csak a xenonnál kell vagy pedig az autó volt törött és alap lökhárítóra cserélték az okosok?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz SeniorTilla #49164 üzenetére
Én is szájon tudnám hajítani ezt a hozzá nem értő újságírót.
Rádásul "leN47-ezi" a 190 lovas 2 literest, ami már a B47 kódjelet hordja... idióta.
Legalább nézne utána bizonyos dolgoknak, mielőtt teleszemeteli a netet a f*szságaival.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Shadowbull #49722 üzenetére
"Emiatt tudsz vekonyabb vezermulancot is alkalmazni." ---> Ami jellemzően gyengébb, szakadósabb.
Senki sem kérte a felhasználók közül, hogy a gyártó bicikliláncra váltson.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz FIREBLADE78 #49838 üzenetére
Azért egy 190 lovas F10 már elég szépen szedi a lábát.
F15 azért kicsit nehezebb bódé.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz FIREBLADE78 #49840 üzenetére
F10 20d vs F15 25d 420 kg különbség egész pontosan.
Mellette még ott van az eltérő karosszéria forma és az összkerék hajtás is, máshogy jön át az erő érzete is.Gsx-rr:
E92 vagy F10 alternatívaként írod?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Gsx-rr #49843 üzenetére
Akkor biztos én vagyok a hülye vagy igénytelen, de tökéletes elegendőnek érzem a 190 lóerő/400 nm, 7,5 mp-t is, a B47-nek a hangja sem bántó és kellő rugalmassággal mozgatja az autót.
De mindegy, tudom hogy csakasorhat.
Csak akkor nem tudom mit csináltok majd, ha a 30d-t is utoléri a 30i végzete és hirtelen mínusz 2 hengerrel kevesebb lesz ott is. Vagy akár a 35i/d párosnál is.Mindegy, legközelebb M3/4/5/6 alá nem adom és akkor nem kell sem bizonygatnom, sem magyarázkodnom.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Emmeg mi a franc???! 2 percig folyt folyamatosan, mint a szökőkút.... jobb hátsó ajtó: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Chris0321 #51019 üzenetére
Az autó most múlt három éves, 60 000 km van benne. Elöregedett tömítés?
Amúgy mèg mindig csöpög az ajtó aljából valami, de már ott tartok hogy nem érdekel az egész, belefáradtam.
Egyáltalán azt sem értem hogy honnan jön a víz, de azt végképp nem tudom felfogni, hogy ennyi idősen hogyan lehet ilyen problémával találkozni.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz KAMELOT #51031 üzenetére
Nem, nem vitted volna, ugyanis tegnap óta áll fenn a probléma.
Egyébként a gyári garancia épp most járt le, van még 2 év független szerviz garancia, de az gumi tömítésekre nem terjed ki, csak motorikus, váltó, futómű, elektromos és egyéb mechanikus dolgokra.
Érdekes, hogy a 30+ éves Ladám a gyári tömítéseivel nem ázott be.
Nesze nekem BMW és 5er minőség, nesze nekem F10...Azért kiváncsi vagyok, hogy Ezredes vagy más F10/11 kollégák találkoztak-e már hasonlóval.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz H.Ezredes #51041 üzenetére
Hú, ezer köszi hogy ilyen gyorsan reagáltál.
Még a késő esti melók miatt nem tudtam megfelelő fényben befeküdni az ajtó alá, hogy konkrétan lássam lentről is, de gyakorlatilag az ajtó aljából, 1 határozott pontból folyik. Az ajtót körlvevő gumi alulról is egy pont csurom víz, de nem végig, csak kb egy 10 centis hosszúságban. Tehát elvileg ott van egy csatorna kivezetés, egy lyuk?
Picit azért sikerült megnyugodnom, hogy ezek szerint nincs akkora tragédia, tök jó hogy ez így van megtervezve gyárilag, hogy itt kifollyon, de rögtön jön is a kérdés: milyen esetekben, milyen módon kerülhet oda víz és honnan???[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Vhogy lehet okosítani a ZF 8 sebességes váltókon? Vezettem párat már az enyémen kívül és mindnél elő tudok idézni egy-egy pillanatnyi laggot, amikor nem tudja mit csináljon....
Elsősorban kereszteződésekben, körforgalmaknál jellemző, amikor álló vagy majdnem álló helyzetből kell ismét kigyorsítani. Valakinek fel sem tűnik, de engem attól még zavar... ZF 6hp-val szintén megvolt ugyanez a bajom. -
Ck.
addikt
válasz SeniorTilla #51353 üzenetére
Gondolkodik ilyenkor néha, főleg amikor hirtelen nagyot kell lassítani majd ismét gáz, de csúnya váltás az nincsen.
Gázpedál állástól függően visszavált vagy marad ugyanabban a fokozatban, de attól még néha megvan az a bizonyos pár pillanatnyi töprengés.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #51367 üzenetére
Ebben a topicban minden szar és lesajnálós ami 6 henger alatt van, nem vetted még észre?
-
Ck.
addikt
Mivel lehet a gyári javító lakkot leszedni? A csomagtartót sikerült rányitni a mögötte levő tégla falra és szépen leszedte egy jó 5 centin a festéket. A javítandó 5 centis területből pedig sikerült egy 15 centis pacát csinálni, oda is ahova már nem kellett volna...újra kellene csinálni, de lejön bármivel is a javító ecsetes mutatvány?
-
Ck.
addikt
Az F30-féle 330e-ben széria az álló helyzeti klimatizáció és fűtés?
Mennyire lenne visszalépés maga az F30, ha egyáltalán az lenne, F10-ről? -
Ck.
addikt
válasz Gsx-rr #51890 üzenetére
REX-eset kell venni. Fent van egy videó, később megkeresem ha gondolod, a gyerek Hollandiából hazajött Magyarországra egy töltéssel. Nyilván benzint tankolt, de lényeg, hogy a hatotáv para ezzel megszűnik.
Eredetileg is i3-át akartam volna venni 2 éve az F10 helyett, csak okos handrás kioktatott, hogy sose járom meg vele Anglia-Mo-ot, rex-essel sem. Most pedig kiderült, hogy simán. -
Ck.
addikt
válasz KAMELOT #51894 üzenetére
Nem volt semmi liba, többször tankolt benzint, de lényeg, hogy nem volt abból probléma h nem töltötte, nem merült le, ígyis hazaért vele.
Gsx-rr:
Nekem speciel évente pár alkalommal lenne csak szükségem a rex-re és akkor nem érdekelne, hogy mennyi benzint zabál. A 365 nap további hátralevő részében vígan ellenne csak a töltéssel. -
Ck.
addikt
Az NBT Evo-ban széria az Apple CarPlay?
-
Ck.
addikt
Valaki meg tudná erősíteni, hogy a 2017-től már NBT Evo-val szerelt autókban széria-e az Apple CarPlay?
Őrületbe kerget ez a zene strreamelésre használhatatlan szar sima NBT.
Nem lehet számokat váltani, a listákat üresnek mutatja, hol jó hol nem, kormányról 10-ből 9x hiába görgetem ki a kívánt dalt és kattintok rá, semmi nem történik. Kábellel összekötve viszont tökéletes.
A BMW nem ismeri el a hibát, ugyanakkor az egész net tele van vele. Ti nem használjátok telefonról zene streamelésre?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz H.Ezredes #51978 üzenetére
Jaj félreértetted, nem akarok mókolni meg itt kint nem is volna hozzáértő aki beszerelné.
A navival együtt az autó is leváltásra kerülne, ezért kérdem, hogy amiben már EVO egység van, ott a CarPlay alapértelmezett?KAMELOT:
Baj, hogy használni szeretnék egy gyári funkciót, ami jelenleg bugos/nem működik? Egyébként egyetlenegy gomb nyomásról van szó a kormányon, nem veszélyesebb, mint amikor az ablaktörlőt vagy a klíma hőfokot állítja vki. A menet közben laptopon filmet néző kamionosok nagyobb probléma szerintem.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz KAMELOT #51996 üzenetére
Mi van? Ez most komoly???
Miért van akkor az auto gyárilag rádióval, CD lejátszóval, USB porttal ellátva és miért nincs letiltva mozgás közben? Jogszabály sem tiltja legjobb tudomásom szerint.
Komolyan ez lenne a főbenjáró bűn?
Egyébként meg mikor írtam azt, hogy csuma hangerőn megy a muzsika?! -
Ck.
addikt
válasz FIREBLADE78 #51984 üzenetére
Na ezen meglepődtem, de hogy még a G szériában se... hirdetésekben ezek szerint akkor nem igazán lehet kiszűrni a modellek alapján.
Szifonnal használod az ótót? Nálad is szoktak lenni anomáliák? -
Ck.
addikt
válasz szimi57 #52039 üzenetére
Nekem a mindennapi munkába járásomba tökéletes megoldás lenne a 330e vagy 530e.
Erősen gondolkodok is lecserélni az F10-et egy utolsó szériás F30 330e-re. Nem tudom maga az 5 vs 3 mennyire lenne visszalépés ha az lenne egyáltalán. Egy biztos, az F10-et néha feleslegesen nagynak érzem, kanyarban nagyobb sebességnél kicsit suta, M futómű ide vagy oda, nem adja azt vissza amit egy 3-assal össze lehet művelni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Notebook hibák
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen