Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz aero. #65822 üzenetére

    Minden motornak megvan a maga nyűgje. Akit eltántorít az,hogy csapágyat kell cserélni magas futásteljesítmény mellett vezérléscserekor az tényleg ne vegye meg :) Nem akkora plusz költség vezérléscserekor,hogy a tulajoknak ez probléma legyen. Vezérlést meg minden autóban kell cserélni. Én az összes autóba az újabb erősített láncot rakom be ami többet megy el. A B motorkódos autókban is ez van már. Vezérlés t a régebbi lánchoz képest 50-100E Km-el később kell elvégezni. Aki ezért is sír rí annak tényleg nem a BMW a megfelelő választás. Egyszer kicseréled és amíg nálad van 99%,hogy soha többet nem kell foglalkozni vele.... Persze ha elmész újabb ~250E Km-t akkor igen...

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák