Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bröton

    csendes tag

    válasz #81556480 #45080 üzenetére

    Ez például 2 gurtyiból itthon van magyar rendszámmal névre írva.
    [link]

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz #81556480 #45080 üzenetére

    2M-ért tudok egy E91-et 20D-t M47 amit folyamatosan karbantartott a tulaj. Innen a fórumról.

    6 hengeres motorokon E90-es szériában meg kell mindegyiken vezérlést cserélni. M57-nél 2005 után gyártott modelleknél ( alublokkos D3 ) 250-300E Km után kell cserélni. Volt M57 ami elszakadt 250E Km nél volt ami 400E Km-nél szakadt el.... Igazából ha nincs kicserélve akkor előbb utóbb el fog szakadni.... N57-nél pedig 250E Km után kell vezérlést cserélni.

    (#45076) BMW001

    Milyen 100 X ezer Km után ??????? Mindig is világosan egyértelműen írtam le,hogy 250E Km után kell vezérlést cserélni N57-es motorokon. N47-es motorokon pedig 200E Km...... 1,5M pedig nem csak a motorra megy....

    De nem értem most is jött egy F34 20D ~190E Km-el,hogy ki kell cserélni körbe az összes féket meg cseréljük le a vezérlést takarítsunk ki mindent ahogy szoktuk ha kell a turbót is újítsuk fel stb. Mondtuk mindennel együtt simán lehet 800K vagy több azt mondja jó-jó csináljuk meg mikor hozhatja.... Vannak elég sokan akik nem remegnek ezen hanem azt akarják,hogy jó legyen és kifizetik.... Nem értem miért fáj... Rengetegen akarnak és költenek is a HASZNÁLT autóikra. Nem remegnek,hogy elkopik a fék nem remegnek,hogy vezérlést kell cserélni vagy turbót felújítani vagy automatába olajat cserélni stb... Te simán beleköltöttél 500K-t az NBT-be az nem fájt ??? Abból lazán kijön egy vezérléscsere egy N57-en pl a te volt kocsidon is.... ;) Mindenki arra költ amire akar.... te NBT-re akartál így azt vettél bele.... Turbót akartál tuningolni így vettél bele másik kettőt.... Azokból az összegekből már tisztességesen meglehet csinálni egy motort.....

    (#45081) bröton

    E39-be D1-es vasblokkos motor van ott 1M- Km-t is elmehet a vezérlés D2-nél ( vasblokkos ) is 500E Km-ig nem is érdemes vezérléscserén gondolkodni de 2005 után gyártott M57 D3 D5 ( alublokkos ) motorokon viszont kell mert megnyúlik a lánc és elszakad....

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • ACAB95

    tag

    válasz #81556480 #45080 üzenetére

    Vegyél egy jól karbantartott 320D-t 110kw motorral. Igaz hogy E9x modellben ritka de véleményem szerint ez a legmegbízhatóbb. Nekem is ez van és megvagyok vele elégedve. Hosszú kiosztású váltója miatt pályára nagyon alkalmas, teljesítménye mindenhová elegendő és reális vegyes fogyasztás 6-7 liter között alakul 17es kereken. Persze hosszú útra kevés várossal 5 litert sem lehetetlen csinálni. A másik nagy előnye, hogy elég alaposan szigetelve van az utastér, szóval nagyon csendes 130km/h tempónál is.

    [ Szerkesztve ]

    "Ami nem öl meg, az megerősít."

Új hozzászólás Aktív témák