- Delta Force: Hawk Ops - Jövő hónapban jön a PC-s alfa teszt
- Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Flintlock: The Siege of Dawn
- Elden Ring: Shadow of The Erdtree - Három nap alatt 5 millió eladott példány
- Alig két hét múlva indul a Concord béta tesztelése
- Megjelenési dátumot kapott a Sam & Max: The Devil’s Playhouse Remaster
-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz
MPowerPH #15135 üzenetére
Egyébként jól mehet a csávónak, ott áll bent a garázsban egy Carrera.
Tálydi: Az már egy megint más világ.
Óriási fenntartási költségek, óriási fogyasztás. Az drágább buli, főleg ha olyan tulajtól van, aki nem foglalkozott vele eleget. Márpedig a többség az ilyen sajnos. M5-öt csak klubostól vennék itt, vagy németben.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
-
dragonfx
veterán
válasz
MPowerPH #15156 üzenetére
hát ja 1.8 tonnát mozgatni bitang.ez négyzetesne növekszik.nem hiába a ferkákat is könnyitik lefele mindnnel agyba szájba például.
enyém is 1 tonna lenne csak.akkor lenne nagy hüha
azért azt nem hinném a V8at legyorsulnád.az automata kényelemre megy rá az erő oltárán.
540i még 3 mázsával könnyeb kb nemde?vagy tévedek?
nem kell V12 csak forgatni kell.azt hengerfejes lesz.a futomomü is sokat dob ja.meg a angy felni is lefogja simán.enyém is 17" felnivel már érezhetően rosszabb lenne.16" még ok.
a szépségnek mindig ára van.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Tálydi
senior tag
-
Tálydi
senior tag
-
dragonfx
veterán
válasz
MPowerPH #15165 üzenetére
tudom azért volt ott a szmájli
én továbbra is tartom.ha nem számít a költség akkor M1.ha számít akkor 120d coupé.vagy 318d.
a benyás motorok felett eljárt az idő.aki ujjat vesz van pénze megteheti sokat menjen.de ha már sokat megy mér ne akarjon sokat sporolni??..mert ugye ugyanaz a benyás pl:20d 20i..biztos min +2 liter.ok hogy megteheti.de minek??.ha nem hétvégi játszós autonak hazsnálja.márpedig uj bmw.t nem erre szoktak.nem is alkalmas rá igazán.akkor persze hogy az észerűbbet választja a vevők nagyrésze.
én talán 3db 320i.t láttam eddig az országban.már amire ki volt irva.ez a gallardo kamu.hol van hivatalos info hogy cisnáltak twin turbo gallardo.t?meg 1040loerő?..new már.ott a gyári alkatrészből semmi nem lenne jo.
u.i.:csak azért is kerestemitt van.erősen photoshopgyanus képek.
..ja meg akinek 2gallardora futja persze hogy tuningra is.de ki mer egy lambo motorhoz hozzányulni?
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Tálydi
senior tag
válasz
MPowerPH #15176 üzenetére
Szvsz egy relative nagy, 2,5-3 litres dizelnek sokkal szebb hangja van mint bármelyik 3-4hengeres csigásnak( bár tudod, Én eléggé elfogult vagyok...), és azt a +1lityit szerintem bárki bevállalná a sokkal jobb menet teljesítményért. A kis csattogó turbok is csak akkor fogyasztanak jól, ha simogatják őket, úgy meg egy dizel is keveset fogyaszt, ellenben ha a kis benzines turbonak nyomod, (pl volvo 1.6t) a 20! Litert is megeheti, ahol egy nagy dizel elmegy max 14-gyel. De akkoris, nagy szívó benzint mindenkinek!
Eeeeh, what’s up, doc?
-
dragonfx
veterán
válasz
MPowerPH #15183 üzenetére
szerintme is.lehet belső sötétités van.de ezt te igy kpen nem látod.és felmegy az üvega fémig csak "belül".
van ilyne jopár.egy e90 modellfrissis 318d elég is.
mire nem elég 143 lo?...a magyar autopark 80%át lenyomod kb.
cserébe lesz 5ös fogyid."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
válasz
MPowerPH #15199 üzenetére
Nekem volt már halálfélelmem szar gumi miatt (aquaplaining), aztán úgy vagyok vele, hogy ha nem is a legdrágábbat, de legalább valami erősen ajánlottat vegyek. Most Falken ZE912 van, itt ajánlották PH!-n, eddig bevált. Kopp-kopp-kopp!
Mod: nekem a facelift előtti E90-nél jobban bejön az E46. Ezt 4 ajtósra értem.
[ Szerkesztve ]
-
pohár
félisten
válasz
MPowerPH #15195 üzenetére
az nem drága, na de egy 19-es csak jobban mutat a kocsi alatt...
az meg hetven akármennyi akciósan, na abból egy szett egy normális gumival tényleg egy vagyonGB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
Zewa
senior tag
válasz
MPowerPH #15116 üzenetére
Ákos! Láthattam ma a szépségedet Pécsett kertvárosban?
Ha minden igaz te voltál, iszonyat szép volt a vas... Sajnos sietősbe voltam így nem tudtam beugrani én is a boltba utánad de jól megszemléltema tükörből.Gézengúz: Jó irányba öregedsz és csak ez a lényeg.
Bár az első amerikai nagylökhárítós... Azt le kéne rugdosni róla."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Tálydi
senior tag
-
dragonfx
veterán
válasz
MPowerPH #15246 üzenetére
megnéztem a sulyokat lóerőket.
tényleg 2000-2100 kg a x5 első verzioja is...
a 30i is 231 azt elhiszem elkapod 205tel.azt a 25öt lovat +500kg többlettel nem tudja kiautozni meg ha ki is autozza a súly visszahuzza.
a 30d tényleg 130 fölött lassan halad.ahhoz képest hogy....egy 320i valszeg pariban van vele.de a 44i nem hiszem elkapod.erről mutass majd videot talán akkor.
..mégis 4.4es a motor nyomaték nagyon ott van.na meg 286 lo......+80 lo...meg a nyomatékba ki tudja mennyi....jo ha automata váltos akkor lehet pariban lehet.bár nem tom 44i.hez volt e kéziválto egyáltalán.
első verzioban volt egy 46is...na az 347 lo....ott nincs kegyelem.bár a benzinkuton sincs.
a 48i ennek a felfurtja valszeg mert 360 lovas csak..az csak az ujban van benne már.
azért az e36ot lekönnyíteni 1000 kg környékére elég ütőslehet.nem lehetetlen csak orbitális pénz kell hozzá.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gebriel
veterán
válasz
MPowerPH #15244 üzenetére
Céges autó ez
Kb ugyan ez -
Brae
őstag
válasz
MPowerPH #15312 üzenetére
Köszönöm a hosszú választ. Általánosságba kérdezem, mennyire érdemes 400k-ért a három betűs bajor márkából választani? Ki lehet fogni olyat ennyiért, ami nem sztrítrészer hülyegyerekek által szétbarmolt/pörkölt magyarok által lelakott? Egyébként nem ragaszkodom az E30-hoz, gyakorlatilag mindegyik tetszik (kivétel a Bangle félék, na de olyat nem kapok 400-ért
). Egyáltalán mennyire alkalmas egy ilyen max 400k-s E30 és kortársai napi használatra? Nekem napi ~80km munkábajárást is kéne, hogy kibírjon éveken át és nem engedhetem azt meg, hogy ha lerohad, akkor napokig szerelőnél legyen, jelenleg egy kölcsön Ford Fusion-nel járok, de azt vissza kell adnom. Alkalmasak ezek erre, vagy nézzek valami fiatalabbat másik márkából? (de a szívem nagyon a BMW felé húz)
-
Zewa
senior tag
válasz
MPowerPH #15315 üzenetére
Szóval akkor ez nem számít autó számban? Lehet azért mert még fiatal vagyok és suttyó de én őt választanám ha az anyagiakat nem nézzük.
Kemény csávó ez a rendör. Szerintem jobb is hogy nem látta a kamera mi történik ott.
Brae: Ha csak közlekedni kell egy autó(nak látszó tárgy) akkor Stift.
Ezek az autók sosem lesznek gond mentesek mindig kell őket szeretgetni, ezt-azt megcsinálni. 400K-ból ha ügyes vagy veszek egy E21-t, E28-t, E30-t és közlekedés biztosra megcsinálod. de a jótól még sok-sok munkaóra és pénz fogja elválasztani.[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
válasz
MPowerPH #15332 üzenetére
Jah, meg a legfontosabb. A CSL 1360kg, ha jól emléxem. Míg a 'kis' M1 1570kg. Ki nem nézném, hogy ilyen elhízott.
De az is igaz, hogy az a motor nincs rendesen kihegyezve. Nagyon sok tartalék van még benne. A CSL kasznijával brutális dolgokat művelne, az fix.
Csak az a szomorú, hogy egy rizsrakéta mindegyiket lazán a földbe döngöli. Nissan GT-R -re gondolok...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tomcsi23
veterán
válasz
MPowerPH #15332 üzenetére
Igazad van.
Nissan elég brutál....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.