-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-KP-
addikt
nekem metálkékbe is tökre tetszik egyébként bmw001-nek igaza lett. kiszedtem minden keresőfeltételt és találtam szép darabokat kevesebbért. egyelőre 325i/525i alá nem akarnám adni. bár lehet végül 20i lesz, bárhova megyek szupertrafi van. és ha tényleg elkezdenek átlagsebességet mérni, akkor lehet cammogni 90-el főúton.
-
-KP-
addikt
egyik nap keresgettem audi b7 modelleket is, csak úgy kíváncsiságból. hihetetlen milyen fapad modellek vannak a piacon. ülésfütés, pdc, tempomat és multikormány csak elvétve van. El kell menni a 2005-6-os 200 lóerős FSI/TFSI modellekig, hogy ezek közül valami legyen, viszont ott meg a motor egy félresikerült konstrukció (dieseleket nem néztem) Az meg hogy egyszerre mind legyen kb. piros hó esik kategória. Míg mondjuk még egy e46-nál is alap, hogy van ülésfűtés és a többi dolog is megtalálható elég sűrűn 3-4 évvel idősebb modelleken is már. e39-ről nem is beszélve. ennyivel előzte a bmw a korát? Arról nem is beszélve, hogy utólag beépíthető a tempomat meg a multikormány is, de a tempomat kapcsoló gombjai egy külön karon helyezkednek el a kormány alatt, ahogy pl az index, világítás. Szerintem ez is egy tök béna megoldás, sokkal jobb ha a tempomat gomjai is a kormányon vannnak.
[ Szerkesztve ]
-
-KP-
addikt
válasz CharlieDrop #29318 üzenetére
milyen e46-ot hajtasz perpill?
-
-KP-
addikt
én is tegnap nézegettem hahut. valami iszonyat gyenge a kínálat. még 1,8körül is olyan fapad modellek vannak mobile-n meg 5 ezer euróért gyári m-paket sportüléssel, multifunkciós m-kormánnyal, pdc-vel ülésfűtéssel stb.
-
-KP-
addikt
válasz CharlieDrop #29369 üzenetére
olyan nagy elvárás, hogy legyen m-kormány, sportülés, ülésfűtés esetleg pdc? úgy tűnik igen. nincs kedvem utólag összevadászni, meg beszereltetni ülést cseréltetni, kormányt cseréltetni stb. szerintem többe jönnék ki, mintha eleve olyan autót vennék, amibe ezek benne vannak alapba.
-
-KP-
addikt
válasz CharlieDrop #29600 üzenetére
az ötös szériáknak azért valamivel komfortosabb a futóművük, nem?
-
-KP-
addikt
válasz CharlieDrop #29718 üzenetére
mit veszel helyette?
-
-KP-
addikt
válasz STC Speed #29775 üzenetére
mondtam h használd a keresőt
de ám legyen, szaporítsuk a hozzászólások számát és leírom mégegyszer mit írt nekem H.Ezredes privátban. Igaz már leírtam jópárszor:
"450K-ból lehet megcsinálni a motort ez egy felújítás kb. Ez után tudsz menni biztosan a kocsival. Sajnos ezeknek a motoroknak
1. nyúlik a láncuk áttud ugrania vezérlés
2. láncvezetőből letörnek a műanyag darabok és beszívja az olajpumpa ( ill. szívná mert a szűrőnél megáll de így eltömíti a lyukat így csapágyas lesz )
3. A hengerfejbe a szelepvezetők kikopnak lötyögnek szelepszár szimering is elkophat. lekokszolódik a hengerfej nem zárnak jól a szelepek így teljes felújítás szükséges...
4. Kezdődő csapágy bajai szoktak lenne ezek miatt összességében.
De ha ennyire belemegyünk ezekre amik kézi váltósak még kell rájuk komplett kuplung is mert mind kopott szokott lenni ami még + költség.... Ez még egy átlagos ár. A szerelés és alkatrész árak nem a kocsi árához vannak mérve.... Adott munkát el kell végezni adott alkatrészekkel sajnos ennyibe kerül ez ha 10 millió lenne a kocsi ára akkor is ennyi lenne de egy újabb dízel motor v benzinesé mondjuk 6 hengeres drágább megcsinálni. Ezekből az N-es motorokból a 18i amire azt mondom használható de azután,hogy megvan csinálva. Az 143Le még azzal lehet úgy közlekedni de számomra az is egy lomha kocsi... Egy motor generál utána arra még egy motor optimalizálás és úgy már elfogadható véleményem szerint a teljesítménye. De nagyon rövid a váltó / difi sokat forog pályán.... régi M-es motorból a 105 lovas és társai is iszonyat gyengék nem ajánlom korszerűtlen sokat eszik és nagyon lomha ( viszont megbízhatóbb )
6 hengeres benzinessel kevesebb nyűg van ha teheted faceliftes 320i 2.2-es 170 lovas vagy 325i
Dízellel megint több a nyűg ha nem sajnálod a pénzt rá vagy megvétel után rá tudsz szánni 300-400K-t nyugodt szívvel akkor élhető opció. De abból is a faceliftes 150Le-es De mind1 milyen autóról beszélünk vétel után egy 200-300K-d legalább legyen az első nagy szervizre illetve előre nem látható hibákra. -
-KP-
addikt
válasz CharlieDrop #29780 üzenetére
sztem sokan, de legalábbis egy itthoni réteg biztos úgy van vele, h "ahh úgyse lesz semmi, nálam nem fog előjönni" és ha előjön, akkor jön a "fosbmw" meg az "oldjukmegokosbaóccsón"
-
-KP-
addikt
válasz CharlieDrop #29782 üzenetére
mondjuk olyat is olvastam h egyesek szerint tökmindegy mit csinálsz, a magyar üzemanyagok minősége nem éri el a nyugat európai üzemanyagok minőségét és hosszútávon tönkretesz ezt azt a dízel motoron. ismerős szerelő mondta francia kocsik porlasztójának a gyári dobozára (nemtom milyen márka/gyártó) rá van írva hátul hogy magyar, román, bolgár stb. üzemanyagra nem vonatkozik a garancia...
-
-KP-
addikt
válasz szőröscica #29784 üzenetére
bmw fórumon írták. mellesleg ha kamu, miért olvasni olyan véleményeket, hogy kinti üzemanyaggal jobban/simán megy az autó? mellesleg egy szabványnak van teteje, alja is
-
-KP-
addikt
válasz szőröscica #29827 üzenetére
egyetértek teljesen. egy jó gumin a sajátom vagy mások élete múlhat akár. mindenképpen prioritást kell élvezzen egy új hátsó lámpához képest. csak én érzem gáznak, hogy veszek egy bömöst de nincs pénzem gumira?
[ Szerkesztve ]
-
-KP-
addikt
nekem olyan extra kellene, ami nem enged beállított sebességnél gyorsabban menni
-
-KP-
addikt
erről az autóról mi a véleményetek így ránézésre?
-
-KP-
addikt
én elhiszem, hogy lenyomja a 20d a 20i-t.de mégis negroval értek egyet, mert szerintem is kezd elszállni a ló még egy 20i is gyorsabb mint a magyar utak 80%-a (vagy több). biztosan gyönyörű szépen lehet közlekedni magyar utakon egy 20i-vel is. persze ha Németország és Magyarország közt pályáznék rendszeresen, szerintem én se 20i-vel tenném, függetlenül attól, hogy minden bizonnyal lehetne vele.
[ Szerkesztve ]
-
-KP-
addikt
válasz CharlieDrop #31643 üzenetére
elhiszem, de alig van eladó 30i. ha meg van, akkoris aranyáron.
-
-KP-
addikt
2001-es non facelift autó 1,8-ért? még akkor is sokallom, hogy 330i-ről van szó.
-
-KP-
addikt
évi 17, nagyon maximum 18 ezer kilóméterre érdemes már e46 dízelben gondolkodni?
[ Szerkesztve ]
-
-KP-
addikt
válasz alkatraz3000 #32431 üzenetére
Naponta 2*45 km. Bonyhád Pécs között hatos főútvonalon lakóhely és melóhely között. 95% főút, kb 5% lakott terület. az út többnyire jó, de van sajna több kátyús szakasz. Havonta kb. 15 munkanapon kell megtenni az utat, a maradék napokon otthonról dolgozom. így jött ki a 17k km. rászámoltam még egy ezres ha esetleg egyszer-egyszer elmegyek balcsira vagy pestre stb.
A céges parkoló sajna nem fedett. Esőben, hóban, tűző napon kint állna. Ráadásul egy forgalmas 4 sávos út mellett vagyunk, úgyhogy a port is folyamatosan kapná valamennyire. Ez az egyik, ami miatt nagyon dilemmában vagyok.
Jelenleg egy kettes golfom van, 84-es évjárat Pénz lenne másik kocsira, csak eddig még nem léptem meg a cserét. Ellenben lassan eljár az idő felette.
[ Szerkesztve ]
-
-KP-
addikt
válasz alkatraz3000 #32484 üzenetére
mennyibe fájt neki?
-
-KP-
addikt
az 1-es bmw szériáról mi a véleményetek? van bármi olyan indok, ami miatt kifejezetten nem ajánlott?
-
-KP-
addikt
válasz CharlieDrop #32668 üzenetére
végül mit vettél?
-
-KP-
addikt
e46 320i 2.2 170LE esetén törvényszerű a magas olajfogyasztás, vagy ha megcsináltatom rendesen, akkor orvosolható ?
-
-KP-
addikt
e60 525i 2003-5 közötti, még az m54b25 motoros nagy szopóroller tud lenni? Mindig azt írjátok, ha e60, akkor LCI.
Új hozzászólás Aktív témák
- Az AI felé fordul az IKEA is
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Xbox Series X|S
- Tőzsde és gazdaság
- Hobby elektronika
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Ingatlanos topic!
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen