Új hozzászólás Aktív témák

  • ssid3956

    tag

    Sziasztok
    Gondoltam megosztom veletek az Extreme Digitalos szenvedésemet :(((
    November 18.-án reggel fél 9 körül rendeltem egy Zyxel NAS520-at. Megjött az automatikus visszaigazoló email, majd 20.-án egy másik, amit már az ügyfélszolgálat küldött, miszerint a rendelést fogadták.
    December 1.-én hívtak, de nem tudtam felvenni akkor a telefont. Másnap, pénteken én hívtam őket, és 20 percnyi zenehallgatás után a nő csak annyit mondott, hogy a kolléga aki keresett előző nap, már nincs bent, így nem tudja kapcsolni. Azt mondta hogy hétfőn fog telefonálni a kolléga megint. Fasza. :W
    December 5.-én, hétfőn délután én hívtam őket, hogy ne várjak tovább. Le tudtam beszélni az ügyintézővel, miszerint a NAS520-at logisztikai probléma miatt nem tudják szállítani, de fel tudnak ajánlani helyette egy NAS326-ot 21.990 Ft-ért. Jobb lehetőség híján elfogadtam az ajánlatot.
    Most szerda van, és semmi változást nem látok a rendszerben. Nincs se új email, se mozgás a rendelés állapotánál. :( :(
    Valakinek van hasonló tapasztalata? Járt más is így? :F

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák