Új hozzászólás Aktív témák
-
adika4444
addikt
válasz ROBREGGAE #17930 üzenetére
Szia!
A kliens beépített porttesztere nem jó semmire.. Javasolnám, hogy teszteld le itt: Open Port Check Tool - Test Port Forwarding on Your Router
Ha azt írja hogy zárva, akkor nézd meg a routered/HGW-d WAN oldali IP-jét és azt az IP-t amit a fenti oldal ír. Ha nem egyezik, akkor valószínűleg NAT-olt IP-d van...
Ettől DIGI esetén a hibabejelento@digikabel.hu címre írva tudsz megszabadulni, például hogy megírod h elérnéd a külső eszközeid. Telekomnál nat@telekom.hu címen tudod MT-azonosítóval kérni a publikus IP-t (de nat csak DSL és kevés helyen optika esetén van). UPC-nál az ügyfélszolgálat segít IPv6 módból IPv4 módba rakni a HGW-det.
Részletesebb infóért a szolgáltatód topikjába menyj át[ Szerkesztve ]
üdv, adika4444
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM!
● A fórumon TILOS A WAREZ!
● Torrent meghívó kunyeráló topik
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Toyota topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- E-roller topik
- Politika
- Ukrajnai háború
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Synology NAS
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- További aktív témák...