Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ViZion

    félisten

    válasz MiklosSaS #1488 üzenetére

    C5 inglendbe elég merész :U . Nálunk sokan panaszkodtak rá, ez is agyonszenzorozott, qrvaokos autó... magyar utak sz@rrá rázzák, esőben meghülyül, etc... javítás is elég drága. Francért kell még fingdetektorszenzorautomata is ezekbe az új csodákba? Ott a peugeot meg mittomén melyik használja még a spéci turbódízel motort, az is nagyon király, 30e km-re van adva olajcsere, de 12k körül cserélni kell, mert ha kis picsafüst van az olajba, akkor már nincs kenés, reszeltek a turbónak...
    Enyém meg letolt vagy 200 km-et kb. úgy, h a szervizben elbaszták és elfojt az olaj fullra... :D

    Régi jó elpusztíthatatlan szívódízelek voltak a királyok, ha belepisiltél a tankba, akkor is ment, még jobban is húzott :D Ezek az új turbósok meg ha valami gagyit tankolsz (pl. nyaralás, ismeretlen kút, kölcsönadod, a haver ócó kúton megtankolja...) akkor már garantált a nagygenerál...

    Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy

  • addamka

    őstag

    válasz MiklosSaS #1488 üzenetére

    Mondjuk én egy C3at senkinek sem ajánlok, mert szétszivatott párszor. A kopó dolgokat nem tekintem hibának, meg azért az első két évben sajna túl sokszor lett kipróbálva óra szerint mennyit megy 200 felett (1.6 benzin, 110 ló), ami tuti nem tett jót a lelkének :)

    Robotizált automata váltós (Sensodrive), na arra elment úgy 300 darab ezres, mert Budapest környékén a szerelők csak gondolkodás nélküli cserét tudták produkálni. Volt itt váltó ECU csere, bontott váltó, aztán végül vidéki márkaszervizes kapcsolaton át kiderült, a kuplungmozgató motor a sz@r, 30ból megvolt....

    A Citroen Hungária szerint az, hogy 5 éves korában a szélvédőről a hővédő réteg foltokban leválik, és nem lehet rendesen kilátni, tök normális dolog -> szélvédőcsere.

    Első rugók párba törtek el 6 éves korára, de ez 2004ig gyártottaknál típushiba, csak anno random hívták vissza a kocsikat itthon :)

    Most lesz műszakis, így tippre egy komplett futómű kell alá, mióta Őrbottyánba kiköltöztünk a fogyasztás ugyan lement 6.3-6.5-re, de cserébe olyan jók az utak, csoda kereke van még.

    A váltót megszoktam, hogy havi 1-2x meg akar ölni (lassan gurulásnál gázadásra néha kikuplungol, aztán 4-5 másodperc mire meglesz az 1-es, ez nem kellemes ha ki kell fordulni valahova, ahol éppen befér az ember), ettől független perverz mód ragaszkodom hozzá :)

    Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.

Új hozzászólás Aktív témák