Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BandiHUN

    veterán

    válasz r-chee #7068 üzenetére

    nem lenne ez rossz,de a tükézettség azért eléggé gyanús...lehet felelős a pillanatnyi akadozásért,ami egy tűzharcnál van,gondolok itt akár az ember sajátgépéhez hasonló reakcióra,hogy adott esetben pl.a cod-nál is van olyan,hogyha 2 ellen nekiáll valami durva pityuból egymást lőni,ugrálni mint a bakkecske,no a közeli akció megszivja az fps-t rendesen,főleg a füst,a sok lövedél,ilyesmi.azért gyanús a szerver ilyen irányú pillanatleterhelése,mert itt a gépen én magamnál nem veszek ilyen effektust észte,itt annyira,nincs erre gépterhelés.nomeg az,hogy kevés játékosszámmal is meg kellene ennek lenni,ha a saját gép lassulása okozná,de akkor meg nem lenne magyarázat arra,hogy miért halok meg másfél-2 másodperc múlva olyan ember golyójától,akit szakosan kinyújtóztattam már,és ezt ki is irja,stb.a kiiráshoz képest is késik a dolog,vagyis ennyi ideig lesem,hogy megöltem az emberkét,aztán hirtelen halál.

    egyébként én emiattis preferálom medikkel inkább nagyobb csoporthoz verődést,láda le,hogy ott segitsen az ember,ahol kell,ha szétszóródva van a brigád nagyon,akkor kiválasztok egy közeli jó posztos embert,annak láda,elmegyek ellen után kutakodni.de én mondjuk élesztéskor sem vetem meg a géppityut,ha még ott az ellen,max mindkettőnket lelőnek,h nagy a túlerő,esetleg várok guggolva az élesztéssel,amig tiszta a levegő,nomeg hátha közben spawnol mellém csapattag is

    [ Szerkesztve ]

    Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

Új hozzászólás Aktív témák