Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • WhiteWalker

    nagyúr

    válasz bozont #27866 üzenetére

    Felejtsük már el a lagolásos faszságokat....a világ 2 pntjáról vagy összekötve egy szerver parkkal,amit isten tudja milyen vasból áll,+ még a többi játékos is csatlakozik+egyszerre kéne ugye valós időben megjeleniteni mindent...LAG van-volt és mindig lesz, nem lesz a pingje mindenkinek egyenlő!!!!
    26 millió routeren ,gépen megy át a bit mire eljut hozzád...utána kéne olvasni a hálózati kapcsolatoknak..... ;]

    [ Szerkesztve ]

  • Xaels

    félisten

    válasz bozont #27866 üzenetére

    A lag téma:

    Ennél a játéknál kicsit másképp működik mint pl. egy COD-nál. Duty-ban próbálnál meg 100-as ping közeli értékkel játszani. Tiszta diavetítés lenne vagy teleport effect keletkezne. Valahol olvastam(most meg nem mondom hol), hogy a folyamatos játékélmény érdekében a szerver kiegyenlíti a késlekedést. A megfigyeléseim alapján lehet benne valami. Ha egy szerveren éreztem a laggot, ott biztos volt 1-2 brutálisan nagy pinggel játszó egyén. A bejáratott szervereken(IRAM, cBc, BF.hu, Multigaming stb...) ritkán tapasztalom, mert visszatérő játékosok vannak hasonló pingekkel és szvsz a szerverek is jól karban vannak tartva. Ezen felül itt nagyon sok adat közlekedik oda-vissza a szervereken, ha kiversz egy ablakot azt minden játékoshoz el kell juttatni, ha egy kráter keletkezik az akna helyén azt is, a fizika is rengeteg pluszt jelent és ezek mellett az online statisztikákat is vezetni kell. Mindezt akár 32főre. Sajnos nem lehet tökéletesen kiküszöbölni, de ha van 1-2 szerver amit bejáratsz, akkor ez nem olyan szörnyű.

    Squad respawn felpörgeti a játékot, sokkal jobb ez a megoldás mintha mindig a kezdőre kéne születni és a 2-3percet rohanni a célig.

    PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

Új hozzászólás Aktív témák