Új hozzászólás Aktív témák
-
Yany
addikt
Pontosítanám: igenis függ tőle, ugyanis a köznyelvben elterjedt "inputlag" szó a felhasználótól számítógép felé érkező bizonyos inger (input) és a számítógép által kiszámolt eredmény láthatóvá tétele között eltelt időt jelenti. Ebbe éppúgy beleszól az egér feldolgozási sebessége, a videovezérlő elektronikái és a kijelző megjelenítési sebessége. Sőt, nagy mértékben beleszól a játék motorjának feldolgozási sebessége (ugyebár sok-sok időzítés, szinkronizáció történik a szoftverben), a számítógép teljesítmnénye (beleértve a processzort) és minden egyéb, az inger feldolgozásának láncolatában részt vevő egység sebességét.
Az inger lehet ugyebár egy egérmozdulat, egy billentyű leütés, egy akármilyen mozdulat egy kamera előtt vagy bármi más, aminek a lereagálását számítógépünkre bízzuk.
Egy tipp: a V-Sync, avagy a függőleges szinkron habár nagyon stabillá tudja tenni az egyes képkockák megjelenítését, egyrészt a teljesítményre is nagyon rossz hatással van, mert csak bizonyos időközönként "hajlandó" kitenni az amúgy már "rég" lerenderelt képkockát a képernyőre, másrészt az input lagon is nagyon erős nyomot hagy ugyanezen okból.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
Új hozzászólás Aktív témák
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ukrajnai háború
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- LEGO klub
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- YouTube
- További aktív témák...