Új hozzászólás Aktív témák

  • Yany

    addikt

    válasz zack #11899 üzenetére

    Pontosítanám: igenis függ tőle, ugyanis a köznyelvben elterjedt "inputlag" szó a felhasználótól számítógép felé érkező bizonyos inger (input) és a számítógép által kiszámolt eredmény láthatóvá tétele között eltelt időt jelenti. Ebbe éppúgy beleszól az egér feldolgozási sebessége, a videovezérlő elektronikái és a kijelző megjelenítési sebessége. Sőt, nagy mértékben beleszól a játék motorjának feldolgozási sebessége (ugyebár sok-sok időzítés, szinkronizáció történik a szoftverben), a számítógép teljesítmnénye (beleértve a processzort) és minden egyéb, az inger feldolgozásának láncolatában részt vevő egység sebességét.

    Az inger lehet ugyebár egy egérmozdulat, egy billentyű leütés, egy akármilyen mozdulat egy kamera előtt vagy bármi más, aminek a lereagálását számítógépünkre bízzuk.

    Egy tipp: a V-Sync, avagy a függőleges szinkron habár nagyon stabillá tudja tenni az egyes képkockák megjelenítését, egyrészt a teljesítményre is nagyon rossz hatással van, mert csak bizonyos időközönként "hajlandó" kitenni az amúgy már "rég" lerenderelt képkockát a képernyőre, másrészt az input lagon is nagyon erős nyomot hagy ugyanezen okból.

    Építs kötélhidat  -  https://u3d.as/3078

Új hozzászólás Aktív témák