- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- GoodSpeed: Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók III. PBO - Thermal Limit lvl2
-
GAMEPOD.hu
Kiadó: Electronic Arts
Fejlesztő: EA Digital Illusions CE AB
Megjelent: 2011 OKTÓBER 28
Új hozzászólás Aktív témák
-
kriszpontaz
veterán
Igen, de nem volt zsúfolt a pálya. Majd 64 fős tele szerveren is megnézem. Ha más nem, a felső 3 beállítást mediumra veszem (texture, shadow, effects quality).
A fenti beállítás a Kharg Islandon volt tesztelve, max 16 fő volt aktív egyszerre. 64 fős pályán már a procit biztos megmozgatja a BF így lehet ennél kevesebb is az FPS.
(Ha az eget vagy a földet néztem stabilan 120-140 FPS volt .)Ami ultra beállításon van az alig vesz el az FPS-ből. Az élsimítást kikapcsoltam (Anti aliasing deferred), csak a post process élsimítás (Anti aliasing post) van maxra húzva mert az is alig vesz el FPS-t. Az anizotróp szűrés sem okoz FPS csökkenést, az mehet maxra.
Az Ambient Occlusion viszont harmadolja az FPS-t. SSAO-val kb 15-20 FPS veszteség, HBAO-val meg közel 30-40 FPS mínuszt tapasztaltam, így kilőttem, mert semmi értelme. A motion blur meg egy marhaság.Szerintem 64 fős pályákon ez a beállítás lesz ideális 1680x1050-hez a profilom alatt szereplő konfigra:
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest