Új hozzászólás Aktív témák
-
#90933760
törölt tag
válasz whitezo88 #2289 üzenetére
Ne is mond, én nem tudom mit esznek az amcsik ezen a füstokádáson, jobban füstöl a kipuff mint a gumi. Csak tolja bele literszám a gázolajat az adagoló közben nincs az a turbó ami elég levegőt tudna ahhoz adni, gyanítom egy normálisan beállított adagolóval sokkal több erőt ki lehet hozni a motorból mert nem dögleszti meg a füst. Ezek meg tökéletes égésfolyamat..... Ja csak az úgy nem olyan látványos, ha 10-ed annyi a füst.
Meg az is érdekes lehet hogy viseli el a turbó csapágyazása, meg a kipuff szelepszára ezt a végtelen kormot. Mint a Briggs fűnyírómotorok, azoknak is mindig a kipuffszárnál kopik ki aztán elkezdi az olajat zabálni onnan. Mienk is így járt, előbb megdöglik ott, mint a gyűrűknél.
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
válasz whitezo88 #2291 üzenetére
[link]
[link] Erre mondta egy ismerősöm, hogy elszívja a saját füstjét.
A hidegindító meg...Ilyen fordult elő velem is már, mikor beakadt a gázbovden a traktoron a rekettyésbe és betépte padlóra nem is egyszer, na de azt kulccsal le lehet állítani. De ha mégse akkor meg összenyomom a szívócsövet, mert ilyen rugalmas valami, meg rongy nálam is van. Mondjuk én nem félnék ennyire tőle mint a videókon lévők, bár én eléggé agyhalott vagyok az is igaz.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz whitezo88 #2291 üzenetére
A mai modern dízel motoroknál feltéve ha már üzem meleg féltéglát rakhatsz a gázpedálra és elmehetsz kávézni. 20percig nyugodtan foroghat tiltáson úgy van kitalálva a hengerfej hűtése, hogy ne lehessen ebből probléma. Füst is csak addig van ennyi amíg fel nem épül teljesen a turbónyomás. Na meg itt 6.5 literes és még nagyobb V8 dízelmotorokról beszélünk amelyeken akkora turbók vannak mint a fejem. Jó, hogy füstölnek.
-
runner 125
nagyúr
válasz whitezo88 #2307 üzenetére
Darwin-díjat neki.
..komolyan nem értem, h mit hitt. Önmagában egy ekkora fülke is több 100 kg, sőt, tippem szerint bőven tonna fölötti.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
Dany007
veterán
válasz whitezo88 #2368 üzenetére
Saját?
Én szerencsére tavaly ősszel vettem új téligumikat és nem középkategóriát... Előtte meg nyárit, szintén hasonlóan jót... Remélem 5 évet kibír és nem kell másikat vennem.
Eddig csak olyan 5-6 ezret mentem évente, most lehet meglesz a 10k / év... Az se sok szvsz.Egyébként egy jó téligumi nagyon sokat számít. Idén a 35-40 centis havat lapátolták a kollegák a parkolóhelyről... Én meg b...tam az egészre, lendületből beálltam a 40 centis szűz hóba azt kész. Lapátoljanak ha akarnak. Természetesen elsőre gond nélkül ki is álltam onnan.
-
-
-
Dany007
veterán
válasz whitezo88 #2555 üzenetére
Egyvalamit nem értek már évek óta....
Hogy gurulva üresen mért fogyaszt többet az autó, mint motorfékkel mondjuk 4.-ben 3.-ban?Hiszen ha kirakom üresbe és gurulok akkor alapjáraton megy a motor. Ami nálam olyan 900-1100-as fordulat. De ha bent hagyom 4.-ben és úgy hagyom "gurulni" akkor meg 1400-1600-as fordulaton pörög a motor, igaz fékezi is az autót.
Tehát mitől fogyaszt akkor kevesebbet ha közben magasabb fordulatszámon pörög a motor? Ahhoz is benzin kell nem? Nyilván a kisebb fordulathoz kevesebb benzni...
hopp látom jött válasz, de nekem még így se tiszta.
[ Szerkesztve ]
-
#64791808
törölt tag
válasz whitezo88 #2596 üzenetére
Melegen jobb is neki, mint az alapjárati pöcögtetés. Nyilván ha nem muszáj, akkor a dízelt nem tartod folyamatosan 3-4 ezernél, többet fogyaszt, hangos, de más hátránya nincs.
Ugyanis ilyenkor a kenés sokkal jobb, mintha mondjuk 1500-on erőlteted, kevésbé kopik, van erőtartalék. Az én egyik bajom, hogy az automata (Volvo Powershift) túl hamar elvált. Úgy vált, hogy a fordulat 1200-1300-ra esik vissza. SOKKAL veszélyesebb, mint 2500 helyett 2800-ig pörgetni a motort. 1200-nál ha nyomsz egy kis gázt, akkor erőlködés van, jó kenés nincs.
És még egy dolog: az alacsony fordulaton erőszakolt terhelés kinyírja a kettős tömegű lendkereket. Úgyhogy ha szükség van rá, akkor nyugodtan lehet fordulatot adni a dízelnek.
-
-
nagyúr
-
nagyúr
-
-
zoo8800
veterán
válasz whitezo88 #2692 üzenetére
Ezt az "alig kell dolgozni"-t egyszer majd próbáld ki. Néha nekem is be kell ülnöm megbeszélésekre, tárgyalásokra, ahol "nem csinálok semmit", csak veszettül figyelek, és óránként 1 percig van dolgom. Az ilyen partik helyett szívesen hazamennék kertet ásni, vagy betonozni. Bármit, csak ne ezt. Szerencsére ritkán adódik ilyen.
A fizetés az itthoni viszonyokhoz képest tényleg fasza, de szerinted mennyire jó dolog ott ülni a teremben, és hallgatni a többi marhát?rip and tear, until it is done
-
-
nagyúr
-
tomcsi23
veterán
válasz whitezo88 #2829 üzenetére
Engem nem zavar, csak nehogy megártson a szépségednek ez a sok faxszág.
Valaki összeszedte anno, ha minden ilyen teljesítménynövelőt együtt alkalmazunk, kijön egy 2x olyan erős kocsi, ill. fele fogyasztás (nem ritkán, egyszerre. ). Légszűrő propeller, benzin"átalakító", üzemanyagra mágneses cucc, aztán benzin adalék, motorolaj adalék, gumi, stb.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Mobil flották
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- cigam: Milyen NAS-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest