Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz tboldi #16777 üzenetére

    Meg a tipikus Suzuki betegség, a rozsda, aminek ugyebár a britt időjárás kedvez... :DDD
    Bár ezügyben mindegyik japán érintett, ennyi erővel vehetne mazda3-at is, abban is az 1,6 szívóbenzin örökélet+5 nap.
    Hogy az mpi fabia hengerfejesedne... hát vitáznék erősen, kivétel ha idióták használták. Tipikus olcsójános technika, az összes extra benne a klíma meg én ha beleülök, de nem teszem. Azért a pénzért vennék egy mk2-es prius-t, vagy hybrid Aurist, legalább nem egy kárpitozott sezlonyon ülök és ha egy ütközésénél beverem a fejem valahová akkor nem bakelittel találkozik az arcom... nem mintha értékes lenne, de az elmúlt 40+ évben megszoktam a fizimiskám.
    Foslágeny!? 30 éve nem tudtak autót gyártani, ma sem megy nekik, a méltán híres TSI motorok lesznek 2006 és 2012 között, Londonban az deadlock a kokszosodási hajlamuk miatt. Vauxhall ekkoriban váltott GM-ről PSA-ra, nem is tudom melyik gyártó járt rosszabbul...
    A Note adja, bár a röhögő görcs elkap ha meglátom máig, ezen felül nem tudok belekötni, honda jazz-t meg széttiporták arrafelé is a pizzások.

    [ Szerkesztve ]

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák