Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • atika88

    senior tag

    válasz Pancsermeste #29854 üzenetére

    A fejegység állandó feszültséget kap? (nem gondolnám) 70mai-nál a piros vezetéket konstans 12V-ra kell kötni, a sárgát az ACC 12V-ra. (ahogy az elvileg rá is van írva a kábelekre)
    Ezek szerint akkor nem, csak gyújtás után kap áramot valóban, akkor indul is. De le is áll a leállítás után a Mediás fejegységgel együtt valóban. Ok, keresek konstans 12V-t tovább a piros vezetéknek. Na de a sárgát megkell néznem a műszaki leírásban is, hátha benne van melyik biztosíték mögött van az ACC - sebességtartó adaptív tempomat vajon. Mert a biztosíték rajzon erre egy nyomorult utaló jel sincs, legalábbis amit linkeltem: azon semmi ilyen.

    Két biztosítékot tettél bele mindegyik elosztóba? (képről nem jól látom) Az egyikbe az eredeti bizti megy (azt hiszem az alsó slotba) a másikba a levett feszültség vagyis a kamera biztosítéka megy.
    Kettő biztosíték van minden elosztóba igen, de ezt írtam is :K , hogy a kép korábbi. Alsóban van az eredeti gyári biztosíték, a felsőben (ahol a piros biztosítéklopó kábel kijön belőle) oda pedig vettem 1-1 plusz biztosítékot ugye. 5A, elvileg elég kell legyen (legalábbis KIA autós topikren ezt az infót kaptam, igaz a bekötés tippet is, de úgy látszik fél információ jött csak át kb).

    A bedugás iránya az eredeti biztosíték áramköre szempontjából mindegy, a lecsapolt feszültség ág szempontjából van csak jelentősége. Ha nem jó irányba dugod be, akkor is működni fog a kamera, csak nem lesz biztosítékkal biztosítva (hiába van benne bizti)
    Gondolom nem árthat, ha biztosítékkal kvázi biztosítéklova van nem? Bár ha úgyis így is működik a kamera nekem végül is mindegy. Csak bírjam működésre az említett Parkolás figyelőt és Késleltetett kikapcsolást, ez lenne a cél.

Új hozzászólás Aktív témák