-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
#42667776
törölt tag
válasz SzlobiG #21986 üzenetére
Ennek a mélygarázsában dolgoznak ha valaki kíváncsi rájuk. Amíg a tulaj wellnessezik ők rendbe teszik az autót. Az ott látott autókból ítélve az ügyfélkörnél nem az olcsóság az elsődleges szempont és gondolom rendszeresen visszajárnak, mint egy mosóba, a saját szereikkel dolgoznak "mosnak".
-
#42667776
törölt tag
válasz Motion_Blur #22237 üzenetére
Jól mutat! Neked nem CQuartz keramia van/volt az autón? Lekopott, vagy miért kell rá a wax?
-
#42667776
törölt tag
válasz Motion_Blur #22251 üzenetére
Érthető 3év az nem kis idő, jól bírta.
-
#42667776
törölt tag
válasz DeathAdder #22526 üzenetére
Véleményem, tapasztalatom alapján nincs nagy különbség fényesség terén. Inkább befolyásolja, hogy mennyire fényes/polírozott a felület, nano, vagy kerámia ezt a már fényes felületet védi egy áttetsző réteggel.
-
#42667776
törölt tag
válasz -cobra- #22529 üzenetére
Nekem Mystery Juice van fenn március közepe óta, júli közepéig csak nagynyomásúval mostam, nem igényelt igazán többet, aztán júli közepén lemostam Wolf ph semleges samponnal, szerintem nincs semmi gond a Wolf termékekkel, persze nem külföldi, nem kell ebay-ről rendelni, így biztos szar...... (sokan így gondolkodnak). Teljesen jól működik most is, mint ahogy a szélvédő kezelő is.
-
#42667776
törölt tag
válasz Imibácsi #22879 üzenetére
Teljesen más a két gép! Én körforgóson tanultam, majd később sikerült vennem egy rupes 21-es mark I-est, nem lehet egy lapon említeni őket. Amikor megvettem és elkezdtem használni, az első géptetőnél azt gondoltam kidobott pénz volt és ezzel nem lehet dolgozni, aztán belejöttem és nekem bejött. Néhány hónapja van szerencsém egy olyan helyen dolgozni ahol van a fent említett flex is, és azt is használom na az teljesen más erősebben betapad a felületen, jobban kézben kell tartani, nekem a rupes szimpatikusabb, de ízlések és pofonok.... Ha van lehetőséged előbb próbáld ki mindkettőt mielőtt megveszed.
-
-
#42667776
törölt tag
válasz animoo #22982 üzenetére
Matt színű a fólia, vagy fényes volt és lemattult? Ha alapból matt fólia volt, akkor egy gyurmázás szerintem segíthet a szennyeződés eltávolításában, ha fényes volt akkor Wolf Nano Glaze visszaadja a fényét.
[ Szerkesztve ]
-
#42667776
törölt tag
válasz agent_k #23428 üzenetére
Ezek Scholl-os szivacsok mind nagyon jó és tartós is! Gyere, szívesen látlak, a múltkor is jól elütöttük az időt, van másom is, ha tesztelni akarsz meguiars, scholl Vasárnap jön egy S80 elég lestrapált, részlegesen újra fényezve és a fényező hozzá polírozott néhány elemet.... szivacsnyomok, hologram, van rajta minden!
-
#42667776
törölt tag
Üdv!
Egy kis tapasztalat megosztás Wolf kemény viasszal kapcsolatban, abból is a Mystery Juice mivel ez van az autómon és a munkáim során is ezt használom. Március közepén került rá a bevonat, július -ig csak nagynyomásúval lett mosva OMV kút lándzsás mosó, meleg vizes samponos, majd hideg víz öblítés, törlés car pro autóstörölközővel, kb fele alkalommal, a többi törlés nélkül. Eddig minden rendben volt, szépen dobta a vizet egységes volt a felület, látszott, hogy jól bírja a bevonat. Július/augusztus/szeptember otthoni kézi mosás 4-5 alkalommal Wolf ph semleges samponnal, slagos öblítéssel és törléssel, szándékosan nem a nano sampont használva, mivel az regenerálja a bevonatot és én arra voltam kíváncsi, hogy nélküle mit bír. Az itthoni samponos mosások után szeptember végén újra a megszokott OMV kút, mosás is az előbb leírtak alapján, törlés nélkül, ekkor ért a meglepetés, hogy a vízszintes felületeken elterül a víz és az oldalán is csökkent a víztaszító képesség, mintha lekopott volna a bevonat. Istvánnak jeleztem a tapasztaltakat és arra jutottunk, hogy a samponban található hatóanyag nem megfelelő lemosása/öblítése okozhatja a problémát, a megoldás pedig ennek a maradványnak a lemosása, mert a bevonat ennyi idő alatt nem kophatott le. Időhiány miatt ma volt a második mosás a probléma óta OMV a szokott módon törlés nélkül, annyi változtatással, hogy a tiszta vizes öblítést közelebbről kb 10cm távolságról és lassabban csináltam és valóban rajta van a bevonat, szépen magához tért, minden regeneráló szer használata nélkül, később a megszáradt felületre (géptető) öntöttem vizet flakonból és szépen lefolyt róla. Tehát mosás után a megfelelő öblítésnek is van jelentősége. -
#42667776
törölt tag
válasz z123456789 #23664 üzenetére
Amikor csak slaggal öblítettem, akkor veszített a víztaszításából. Most nagynyomásúval közelről mostam és így állt helyre. Blue Moon az hagyományos karnaubás wax, mindenképp kímélő sampon ajánlott, szerintem ott nincs ilyen jelenség, az idővel lekopik és kész, újra fel kell kenni.
-
#42667776
törölt tag
válasz Formaster #23665 üzenetére
Igen ez természetes, hogy ezek a felületek kapják a nagyobb szennyeződést, illetve megáll rajtuk a kosz, gyurmázásnál ez jól megfigyelhető, sokkal több kosz jön ki, mint az oldalrészekről. 1 évet kellene bírnia és szerintem tudja is, de pont az ilyen anomáliák miatt és hogy nem tudni ki hogy kezeli az autóját nehéz a visszaigazolása a dolognak. Ezért is próbálom a saját autón hétköznapi körülmények között tesztelni, nem használtam a nano sampont, nem használtam a nano gyorsfényt, amik kondicionálnák a bevonatot és így is 7,5 hónapnál tartok, egy réteget vittem fel, szándékosan nem kettőt.
Este esőben jöttem haza, így néz ki most! -
#42667776
törölt tag
válasz Formaster #23844 üzenetére
Így igaz, csak az emberek hajlamosak azt feltételezni, hogy egy napra leadják az autót és az tökéletesre lesz megcsinálva. Hozzátartozik az is, hogy a tulaj amikor hozza, akkor "nincs is olyan rossz állapotban" jelzővel illeti, amikor meg érte jön, akkor legyen szalon állapotú, na ez nem megy 10 óra alatt.
-
#42667776
törölt tag
válasz Vincsaba #24616 üzenetére
Csatlakoznék kicsee hozzászólásához, annyiban, hogy vw elég kemény tud lenni. Nemrég csináltam egy Caddy-t ami fehér is, meg azt gondolnánk, csak egy "munkagép" és nem nehéz polírozni erre erősen rácáfolt. Ha az illető akihez viszed 3M-hez van szokva, rendszeresen használja, akkor akár az is jó lehet karceltávolításra egy megfelelő koronggal, de Menzerna 300, vagy Nanolex Heavy Cut megbirkózik vele. Én a hangsúlyt inkább a finomításra/fényesítésre helyezném, egy ilyen autó megérdemli a 3 lépcsős polírozást, hogy igazán szép legyen. Ajánlanám a Nanolex Medium és Finishing pasztáit. [link]
Ez volt a kiindulás
Ez pedig a végeredmény -
#42667776
törölt tag
válasz agent_k #24698 üzenetére
Nálam ez több idő. Kérdés kinek mi az elvárása egy polírral szemben és mennyit fizet érte, elég ha fénylik az autó, vagy legyen karcmentes, legyen rajta egy megfelelő wax, nano, vagy kerámia, ennek függvényében változik a ráfordított munka, a felhasznált anyag és az érte kifizetett összeg.
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Synology NAS
- Honor Magic V2 - origami
- A Google helyét akarja az OpenAI, hétfőn jöhet az AI-alapú kereső
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Politika
- OTP Bank topic
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen