Új hozzászólás Aktív témák

  • Formaster

    Topikgazda

    válasz z123456789 #22749 üzenetére

    Csak jelezni akartam, hogy valahol feleslegesen folyatod el a pénzed...

    A polír után miért került fel a lakk és milyen lakk? Áttetszőbb, fényesebb nem lesz tőle, ellenkezőleg, minden felesleges réteg ront a fényáteresztésen. (Mellesleg megjegyzem nem lakkozni kéne, hanem létezik ettől spécibb dolog is, amivel a Bence által linkelt mester is dolgozik amcsiban.) Oké fóliáztattad, hogy ne legyen kavicsos, de erre még valamit kenned kéne, különben hamar besárgul a fólia az UV-től, vagy bemattul a vízkőtől. Mellesleg megkérdem az autód orra fóliázva van-e, mert ha nem és szeretsz letolósat játszani a pályán, akkor hamarabb fog a géptetőd rohadni, mint az a pár kavics zavarna a lámpabúrán, amit le lehet csiszolni.

    Konklúzió, ha az autód orra fóliázva van, akkor megértem a lámpa fóliázást, de a lakkozást nem. Ha az orra sincs fóliázva, akkor minek a lámpát fóliázni. És ha így is úgy is az a vége, hogy a tetejére kell egy tartós, vízlepergetős védelem, akkor kapásból kihagyhattad volna a fóliát is és a lakkozást is, elég lett volna kerámiával átkenetni kb 100 helyen csinálják már. Szóval hülyére pofoztad a x@rt és még rontottál a lámpa hatótávolságán is :( Elég lenne kérdezni, mielőtt a pénztárcád nyitod mindenféle szagembernek... sorry ha kicsit nyers voltam :R

Új hozzászólás Aktív témák