Új hozzászólás Aktív témák
-
daninet
veterán
Nem nagyon eri meg mar a 2000. A fele annyiba kerulo K620 kb "csak" annyiban rosszab, hogy GDDR3 van rajta nem 5. Minden masban jobb. Osszesegeben a K2000 teljesitmenyenek kb 90%-at hozza.
Van itt az irodaban mindketto, van egy killer projektunk ami egy netto 12000 nm-es csarnok, irodaval egyutt brutto 18000, ez van teljes MEP-vel es butorral megcsinalva, minden acelszerkezet stb benne van. Kozel 300 mega a pl csak AC targyakkal, beleagyazott cuccok nelkul (minden linkelve van). Szoval massziv. 15 perc megnyitni a tervet.
Hasonlo gepek vannak itt, nagyjabol VGA-ban ternek el. Xeon W3565, 12Gb ram, a VGA az K2000, K620 es GTX650 valtozo, kinek mi.
Nincs erzekelheto kulonbseg K620 es K2000 kozott. Forog szepen. GTX 650-el nem nyitom meg a 3D-tMiért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
Jo, hát túlzás, hogy elvérzik, de a diavetítés amit egy-egy zoomolásnál vagy mozgatásnál csinál arra emlékeztet, mikor felraktam annó a FarCry-t a szerencsétlen pentium 4-emre és könyörgött az életéért
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
Készítettem egy MEP labelt Snowman közbenjárásával, AC19-től használható, topiklakóknak ajándék. Van benne sok paraméter, minden vacak listázható. Gépészek igényei szerint készült, tehát munkára is alkalmas Ne tegyétek fel publikus helyre sehova.
Pár napig él a link [link]
[ Szerkesztve ]
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
válasz Hunattila #3303 üzenetére
Mi mar csak ejszakai rendereket csinalunk a csaladi hazakhoz/villakhoz. A nappali kepeket meg sem nezik az emberek. Az nez ki jol, az adja el. Hogy a szinek hogy neznek ki, illetve a sotet reszeken mi tortenik az teljesen lenyegtelen.
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
Listaban hogy veszem ra a kis elonezeti kepeket, hogy kitoltsek a rendelkezesre allo helyet?
Eloszor nagyon nagyok, ranyomok, hogy scale to fit. Utana jo. De ha megnovelem a cellamagassagot nem koveti, es ujraepites utan sem valtozik.Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
válasz Nerazim #3313 üzenetére
Szia!
Artlantis eléggé véges, egy szintnél tovább nem tudod javítani. Alapvetően amit tudok javasolni, ne teljes verőfényes napsütésben készítsd a rendereket, hanem napnyugta/napkelte időszakot próbálj belőni kicsit vörösesebb napfénnyel. Belülre tegyél halogénizzó sárgájával megegyező lámpákat, sokat javít az összképen ha nem feketék vagy tükrösek az üvegfelületek.
PSD-be mentsd ki a képeidet és szedd le a zöld és a kék dolgok szaturációját (fű/ég). A nagyon zöld fűtől és a nagyon kék égtől néz ki giccsesnek. Mellőzd a 3D embereket, inkább photoshopba tegyél áttetsző blurozott embereket, esetleg áttetsző sziluetteket. Használj borús eget, ne totál kéket.Alapvetően nagyon sokan csak az épületet magát renderelik le és photoshopban illesztik rá egy környezetre, pont az általad leírt okok miatt. Itt egy példa, nézd a fű és az ég szaturációját is.
[ Szerkesztve ]
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
válasz juhasz.p #3322 üzenetére
A tervlap sablonoknal barmilyen papirmeret letrehozhato. Nezd at az Archicad sugo vonatkozo fejezeteit is, hogy tiszta legyen a hasznalata. (ez sztm magyarul is megvan a graphisoft oldalan, en azt nem tudom elerni)
[ Szerkesztve ]
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
válasz juhasz.p #3324 üzenetére
"Tervlap Sablon 1"-re jobbklikk -> Beallitasok
Ott a legordulo alatt van az A1 merete. Oda beirhatsz barmit.
Tervkeretet pedig a sablonra tedd ra, ne a rajzra. Rajzokat csak rarakod a tervlapokra amin mar rajta van a tervkeret.A szoveg eszkozzel tudsz a (nyilacska A) gombbal automatikus szovegeket berakni a sablonon, pl a tervlap szama, meretarany stb.
[ Szerkesztve ]
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
Akkor pedig C4D render, berakod publikalasba, 1600x1200 - Outdoor Daylight Fast
Kesz van 3-5 perc alatt (xeon W3565) kozepes antialiasinggal, caustics es lampak nelkul.
Egy kave (bogosoknak cigi) szunet[ Szerkesztve ]
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
Kerdezz engem
Viccet felreteve olvasd vegig a sugoban a beallitasok panel opcioit es mindent probalj meg allitgatni. Nekem volt fogalmam vray-bol a dolgokrol, de sok dolog mas azert. 2 napot jatszottam vele, utana belejottem.
Amugy a gyari presetek elegge jok (outdoor daylight medium pl.), par apro dolgot kell rajtuk allitani (AA, Caustics, nap, horizont). Par alkalom utan ha latod jo a kep elmented, es mar csak problemas esetekben kell hozzanyulni.
A masik, hogy hasznald a gyari anyagokat. Ha hozott terved van mondjuk 17bol minden Surface-t irj felul a gyarival es max texturakat lecsereled. Azok mind jol be vannak allitgatva.Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
válasz Nerazim #3332 üzenetére
Ha csinálsz egy anyagot az bekerül a Material Catalogba, ami onnantól kezdve elérhető minden tervben.
Alapértelmezetten c:/users/public/documents/abvent mappába menti, illetve van a startmenüben egy artlantis converter vagy hasonló nevű cucc ahol kezelheted az anyagokatMiért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
Szerintetek fuggonyfalba van barmi eselyem ket iranyba csuszo (automata) ajtot tenni?
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
Cargo lift targyra van otletetek? Acel vaz, nem beton, bele tud allni a targonca raklapostol es felviszi. Van egy construction elevator nevu targy bim components-en de azon semmi nem allithato.
Masnem megcsinalom par fodembol es oszlopbol de hatha van ra vmi targy.Ilyen csak combosabb
[ Szerkesztve ]
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
Gondolom ha AC akkor cinama 4d render. Felvetődik a kérdés, tudja használni? Nagyon könnyű mindent "max"-ra állítani, de érdemi változást nem hoz egy jó beállított közepeshez képest az 5X renderidőn kívül. Én elég nagy projekteket renderelek 4-5 perc alatt hasonló konfigon (procit nem ismerjük)
[ Szerkesztve ]
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
Leírom én hogy állítom be, te pedig tolmácsolod neki, próbáljátok ki. Azt nem tudjuk, hogy miket renderel, feltételezzük, hogy házakat kívülről.
Kiindulási alap Daylight Medium (Szabadtéri, nappali közepes) preset legyen, ez elég jól be van állítva és nincs túllőve. Ne a fizikai motort használja, mert túlzó a renderideje és nem hoz túl sok változást.
Amiket én átállítok:
Részletes beállítások pipa, majd-Fénybeállítások
Lámpák ha kell-Árnyékvetés
Minimális és maximális mintavétel
Ha messziről renderelsz érdemes csökkenteni, nem látszik annyi árnyék részlet, gyorsítja a rendert. Fizikai motornál ez nem állítható.
Az ajánlat az, hogy kb 25%-a legyen a minimum a maximumnak, default ez 8/100-Környezet
Fizikai égbolt/atmoszféra
Ezzel bekapcsolod a horizontot, nem kékségben lebeg az épület. Nem befolyásolja a renderidőt.-Effektek
A magas beállítások bekapcsolják a kausztikát (de szép magyar szó ez) tehát a caustics-ot. Ez az íves áttetsző felületek fénytörése. Értelemszerűen egy épületnél ritkán van rá szükség, ellenben feleslegesen növeli a renderidőt.-Globális megvilágítás (GI)
3 mód áll rendelkezésre:
IR - ez a klasszikus irradience map ahol az indirekt megvilágított pixeleket számolja ki gép. Ez a leggyorsabb, általában megfelel
QMC - ez a "nyers erőből" verzió, nagyban növel a renderidőd, némileg javítja a fényeket. Csak végső renderhez ajánlott ha van idő
IR+QMC - ez egy kombó, első fényvisszaverődés a hagyományos IR, második pedig a QMC, a QMC minőségét hivatott hozni némileg jobb renderidővel, de ez is tovább tart mint a sima IRA mintavételeket csökkentve lehet időt nyerni, ha távoli egy-két fényforrással megvilágított tárgyunk van, érdemes levenni őket.
-Beállítások
Simítás (Antialiasing)
Ezen nagyon sok időt lehet spórolni. Ha nincs sok párhuzamos lécünk vagy csíkos textúránk, akkor érdemes levenni, 1500 pixel alatti renderfelbontásnál nem feltétlen látni a különbséget, ha van az is apró. Persze ha van valami gerjedésre alkalmas textúra akkor úszik mint valami LSD halu.
Többféle eljárás van ami AA eljárást végez, érdemes próbálgatni, véleményem szerint a Catmull az egyik leggyorsabb szűrő. A mintavételezés itt is fontos, a default fölé csak akkor menjünk, ha csúnya a kép.Az Általános Beállításokban van egy sugár mélység (ray treshold). Ezzel szabályzod az üvegen áthatoló fényt. Az a lényeg, hogy minél alacsonyabbra kell venni. Ha több réteg üveged van akkor magasabbra kell venni, hogy mind résztvegyen a fénytörésben, egyéb esetben simán nem látszik mi van az üveg mögött.
Érdemes Marquee tool-al teszteket csinálni.
Ha bejön a preset mentse el.[ Szerkesztve ]
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
válasz Engineer086 #3355 üzenetére
Oszinten... ha megoldhato is, nem AC-ben csinalnam
Nem tudom amugy pontosan melyikre gondolsz, de egyenes alkotos vagy ives alkotos? ha egyenes akkor haromszog morphokbolt terben, ha ives alkotos akkor viszont nagyon nehez eset.[ Szerkesztve ]
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
Vannak hosszu listaim.
Szerintetek hogyan lenne celszeru rarakni egy fekvo tervlapra tobb oszlopban. Ha tobbszor rahelyezem es leszukitem a megjelenitett teruletet az a gond, hogy nincs fejlec es nem koveti a valtozasokat (marmint a merete). Mert azok lesznek.
Most epp a jelenlegit szintenkent szetszedem kulon listakba, de van egy csak foldszinti ablak listam ami kurta sok ablak es mind kulonfele. Azt hogy szedjem szet?[ Szerkesztve ]
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
Csak szerintem vannak osszekeveredve az alap 19 konyvtarban az anyagoknal dolgok?
Kavics epitoanyagnak default piros granit van beallitva
Concrete 02 elonezeti kepen jo, ha hozzaadod akkor sarga keramia a textura,
Concrete 10 valami tegla szeru de teglanak rossz a textura es a vectorial fill merete
es meg egy rakas dolog amit nem jegyeztem meg.Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
válasz OgreImre #3378 üzenetére
A padlóburkolat egy tetszőleges mező mikor helyiségpecsétet készítenek GDL-ben, nem globális változóval irányított dolog. Minden helyiségpecsétnek van opcionálisan, és lehet nem is ugyanúgy hivatkoznak rá. Ezért ezt nem viszi át egyáltalán.
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
válasz Feherfy #3399 üzenetére
Ezzel mi is találkoztunk, viszont egyszerűen nem törődünk vele. Újabban már csak egy kört rakok vonal nélkül amiben az ID van, és mindent kilistázok egy külön tervlapon. Bár szokatlan, de megszokta mindenki, mert két méretnél sokkal több infó van a listában, a terv pedig sokkal letisztultabb.
Ezek a görcsös ragaszkodások a formai követelményekhez a kézi rajz idejéből maradtak és sok kényelmetlen megoldást szülnek, pl amit te is írsz, hogy egyesével beírogatnád a dolgokat kézzel.
Ha nem kötelező így jelölni inkább ne szenvedj vele. Te is csinálj egy listát.Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
válasz próbakocka #3414 üzenetére
Valszeg semmit nem bánt. Melyik szoftver ami elrontja egy régebbi verzióját?
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
Szerintetek ez a rampa miert hibadzik 3d-ben? Talalkozott valaki hasonloval? A lapjai ott vannak, de csak ellenkezo oldalrol latszik. Szoval egy oldalu plane ami rossz iranyba van forditva.
Egyedi rampa, 2 koriv es parhuzamos egyenesek.Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
válasz Hunattila #3424 üzenetére
ezek örök érvényű dolgok. Olyan mint a Hofi videók. 2050ben is totál aktuális lesz az országot nézve, teljesen mindegy mikor nézed, 20 évvel ezelőtt vagy most
Jelen formájában nem működik a szabály, mert nettó hülyeség, saját maguk alatt vágták ki a fát. Egy darab metszet nélkül mit ellenőriznének? Semmit.
Nyilván nem fog így maradni, ez a bétateszt, kicsit lehet rajta hőbörögni, majd elmúlikMiért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
-
daninet
veterán
-
daninet
veterán
Szerintetek ezzel a hibaval mit lehet kezdeni? Report ablakban jon fel.
Normal vector and edge 30 is not perpendicular in pgon 12 in elem 00000000-0000-0000-0000-000000000000.
Hogy talalhatom meg ezt az elemet?
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
Az szerintetek miert van, hogy ha mentett nezetet teszek trace-be, szinte meghal a gep, ha a modell szintet teszem tracebe akkor minden ok.
Nincs a nezetben semmi dwg vagy sok poligonos targy, gyakorlatilag ugyan az a nezet mint a modell szintek, csak ugye mas a modell nezet beallitas, layer kombinacio es a tollak is.
Mashol is megtalaltam mar forumon a dolgot, nem csak nekem jott elo, en valami bug-ra gyanakszom.Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
GDL
string formatbol kapott ertekkel hogy hajtok verge muveletet (szorzas, osszeadas stb.)
baseunit=STR("sqm", ROOM_AREA)
hectare=baseunit*0.0001tehat arra lenne szuksegem, hogy a project beallitasoktol fuggetlenul a terulet m2 erteket tudjam hektarba vagy valami masba konvertalni. Mert esetleg ha valaki imperialis erteket hasznalna akkor mar a ROOM_AREA*0.0001 mar nem ad helyes erteket.
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
Köszönöm, így sikerült.
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
-
daninet
veterán
válasz gabor222 #3531 üzenetére
A fekete-feher nyomtatas eltunteti a hatterkitolteseket. Ha mondjuk sarga alapon feher vonalas a kitoltesed akkor fekete-feherben semmi nem fog latszani. A vonal ott van, csak feher.
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows, Office licencek a legolcsóbban, egyenesen a Microsoft-tól - 2990 Ft-tól!
- Eredeti Windows, telepítéssel! Digital Doctor Számítógép Szerviz
- Bitdefender Total Security 3év/3eszköz! - "Tökéletes védelem most kedvező áron..."
- PC JÁTÉKOK (OLCSÓ STEAM, EA , UPLAY KULCSOK ÉS SOKMINDEN MÁS IS 100% GARANCIA )
- Adobe Creative Cloud - 2024. 04. 05 - 2025. 04. 05-ig
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen