Új hozzászólás Aktív témák

  • daninet

    veterán

    válasz paland4 #3637 üzenetére

    Ahogy copass irta teljesen rossz az irany. Foleg a morph toolal nem szabad nagy modelleket csinalni.
    Az archicad polygon kezelese alapvetoen elter a 3ds max es egyeb programok polygon kezelesetol nem lehet ennyire sok poligont bevinni.

    Az egyik dolog amit vegig kell gondolni mire kell neki az a sok ko megmodellezve. Gyanitom valami renderhez, mas okot nem nagyon latok.
    A jatekipar ugyanerre talalta ki a displacement-et illetve a normal map-ot. Egy egyenes feluletbol ilyen hozhato letre:

    Archicadben rakjon ra egy texturat, homlokzatokhoz vektorialis kitoltest az anyagnak. Egy ilyen displacementes plane pedig radobhato 3dmax-ban vagy blenderben seperc alatt, a falakra, sztm vannak eloregyartott texturak 100 szamra maxhoz.

    igy gyorsan: 7 USD [link]
    ebbol pedig a teljes csomag 30 [link]

    ingyenes texturaval meg kis probalgatassal ossze lehet magadnak is rakni, photoshop es 3dmax ismeret kell hozza.

    [ Szerkesztve ]

    Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>

Új hozzászólás Aktív témák