Új hozzászólás Aktív témák
-
#85552128
törölt tag
KOTOR and Mass Effect lead writer takes the helm on Anthem
Na így már kicsivel érdekesebb lett a projekt.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Most nézem, hogy az EA oldalán 2018 - ősz megjelenést írnak. [link]
-
#85552128
törölt tag
Hagyjuk már ezt a 10 évre dolgot mint érv pls. Marketing szöveg, semmi más. Szerintem ha 2 évig lesz stabil live service és nem bs content már siker...
Amúgy meg azt sem szabad elfelejteni, hogy ez is 5-6 évig készült, azért ha most a startkor gyenge a tartalom azon a későbbi kisebb packok sem fognak változtatni.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Cray Tyler #561 üzenetére
Ahhoz, hogy 10 évig rendszeresen és gyakran jöjjön tartalom valamilyen stabil bevételforrás kell. (Arról nem is beszélve, hogy ha jövőre jönnek az új konzolok akkor még a játékon is fejleszteni kell majd.) Előfizetés híján itt csak és kizárólag a MTX fogja eltartani a játékot amit kevés játékossal és még kevesebb olyannal aki hajlandó is fizetni a skinekért elég nehéz lesz megoldani. Tehát meg kell fogni a nagyközönséget már a kezdetektől, mert utána csak egyre kevesebb lesz...
Azt meg meglátjuk milyen gyakran fognak tartalmakat hozni, gyanítom az első félévben még nagy részük kivágott/félkész tartalom lesz. A Dice-nak nagyobb tapasztalata van MP címekkel és a motorral is, mégis beletört a bicskájuk nemcsak a Battlefront 2 "live service"-be de még a BFV-nél sincsenek a helyzet magaslatán.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Friend Pass akinek kellene még [link]
Az első 3 fiókon felhasználható.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Elvileg valamit csúnyán benéztek, de a tesztek alatt nem jött ki és nem a szerverkapacitással van baj, hanem egy olyan bug van most a játékban, hogy gyakorlatilag DDoS-olják magukat: Anthem VIP Demo Frustrating, EA Services Crash, DDoS Attack
Casey tweetje is hasonlóra enged következtetni: [link]
-
#85552128
törölt tag
No így pár óra után:
A harcrendszer nagyon jó, élvezetes játszani és még a többi Javelint nem is próbáltam. A testreszabhatóság is bejön, tényleg rengeteg lehetőség van már most. Sztoriból egy átlagos mellékküldetést adtak nekünk szóval arról nem tudtunk meg sokat - valami lesz...
Viszont emellett a PC-s port mellett nem lehet elmenni szó nélkül. Az úszás, repülés valami hihetetlen igénytelenül lett megoldva, gyakorlatilag egy virtuális joystickként működik az egér, mintha kontrollert emulálnának. Még a menüben a csúszkákat sem lehet húzni az egérrel, meg kattintgatni sem pár dologra
Ha már menü: na az valami borzalmas, nem elég, hogy a tipikus konzolos menü kinézetre meg navigációra is, de egyszerűen helypazarló, túlkomplikált, egyáltalán nem felhasználóbarát a kezelőfelület. A MEA féle R&D menü jut eszembe ott is mindent 2x kellett megcsinálni, itt is túl van bonyolítva.
Optimalizálás még javulhat a driverekkel+final builddel, jelenleg eléggé kétesélyes, van ahol jól fut, de rengeteg helyen szaggat.A töltőképernyők tömkelege viszont csalódás, túl sok, túl hosszú még SSD-vel is.
A billentyűzetkiosztás nem következetes, a navigáció nehézkes, ráadásul többször is konzolos szimbólumokat javasolt a PC-s gombok helyet. Ja és hol van a FOV csúszka ? Így 2019-ben...Na és akkor a játék hülyeségei:
Az erődben nem lehet sprintelni, dialógusokat nem lehet skippelni, "tartsd nyomva x-ideig" időpazarló mechanika még a párbeszédeknél is - miért nem lehet rögtön kiválasztani ?
Saját jelölőt nem lehet tenni a radarra, térképet nem lehet kizoomolni, játék közben nincs minimap stb. fent van egy iránytű és annyi.
És őszintén szólva én az erődben is elvárnék egy 3rd person nézetet ahol látszik a karakter, még ha beszélgetésnél vissza is vált 1st person kamerára (ez itt nyilvánvalóan spórolás miatt van így mert a karakterünknek nem akartak külön animációkat csinálni).TL;DR a kezelőfelület 100%-ban konzolhoz van tervezve, annak minden hátrányával együtt, olyan mintha az utóbbi pár hónapban jutott volna eszükbe, hogy ebből PC-s verziót is kéne csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Konzolos alatt a felületet/kinézetet értem, általában ott szoktak ilyen helypazarló menük lenni. Persze ehhez jön még, hogy logikátlan és túl van bonyolítva ami minden platformon nyilvánvaló.
Nyilván a kontroller is egy megoldás, de azért PC-n ne legyen már elvárt dolog a normális élményhez. Lehetne ez sokkal jobb is (itt szépen leírják a gondokat [link]) főleg ez a komment:
"Anthem on PC currently emulates your mouse inputs to act as an analog stick, which is universally agreed as the worst way to implement Mouse and keyboard support into a ported game."
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Anthem launches February 22, 2019 for Xbox One, PlayStation® 4, and PC. Early Access begins on February 15 for Origin Access and EA Access members.**
** CONDITIONS, LIMITATIONS AND EXCLUSIONS APPLY. SEE ea.com/ea-access/terms AND origin.com/store/origin-access/terms FOR DETAILS. Must be an active Access member on February 1, 2019 to participate.
Aki február 15-én játszani akar a teljes játékkal lehet érdemes már most megvenni az Origin Access-t.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
PC Controls Update - Aiming and Flight
Ezek a változások már benne lesznek a véglegesben, legtöbbje a múltheti demo feedbackre reagál.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
-
#85552128
törölt tag
válasz Cray Tyler #1803 üzenetére
Nem akarok ötleteket adni, de anno amikor előrendeltem a Battlefront 2 Deluxe-ot, majd visszamondtam a MTX balhé miatt és megvettem a standard kiadást kulcsos oldalról nekem az összes Deluxe content megmaradt.
Szóval ha már egyszer hozzáadódik az accounthoz akkor nagy eséllyel megmaradhat most is, egyedül a Soundtrack lehet kivétel mivel az originen töltődik, szóval érdemes lementeni...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Szerintem úgy a közepe tájékán lehetek, de azt már most eltudom mondani, hogy nincs az az isten, hogy ezt 5 évig csinálták. Ez ahogy jelenleg kinéz egy max 2 év alatt összerakott cucc lehet és kb. ennyivel ezelőtt lehetett egy óriási design váltás ami a mostani állapotokat eredményezte.
Ami tetszik - nem nagyon részletezném: látvány, harcrendszer, képességek, testre szabhatóság és maga a világ, a lore, a karakterek is érdekesnek tűnnek eddig.
Na és akkor ami nem:
Van egy hub, ott csinálsz/készítesz elő mindent, még loadoutot sem lehet cserélni menet közben, menj vissza a hubba...
A hub - Fort Tarsis egy sivár, élettelen valami. Ott a rengeteg NPC, de senki nem beszél, semmi nyüzsgés a háttérben. WTF? Milyen település ez ? Bioware a Citadelt kellett volna csak lemásolni és átültetni ebbe a világba...A küldetések amiket eddig csináltam mind: beszélj NPC-vel -> menj A-ból B-be/A objektumot rakd B objektumra/állj a kör közepén. Mindezt úgy, hogy az egy idő után szintén bármilyen változatosságot mellőző ellenfelek hadát irtod. Ami már csak azért is szánalom, mert eddig a sztori küldetéseket csináltam, szóval ha ez már most ilyen érdektelen akkor mégis mi lesz később ?
A design több szempontból is valami hihetetlen amatőr és félkész érzést kelt. A menüről már elmondtunk mindent a demónál, ugyanaz van itt is - átgondolatlan, fáj használni.
A Freeplay/küldetések megvalósítása nevetséges, nincs lehetőség koordinációra, saját waypontok kijelölésére, közeli eventeket is jó lenne látni a térképen.
Egyszerűen a világ üres, élettelen, semmi "multiplayer" érzés nincs benne.Az out of range teleportálós megoldásuk egy vicc, a küldetés végén az auto ending vicc, ha leölted a bossokat nem lehet felfedezni semmit, mert rögtön befejezi és visszarepít még privát lobbyban is.
AI ellenfelek továbbra is eltűnnek, difficulty scaling nem működik vagy nem ér semmit.
Technikailag sem rózsás a helyzet, az intro alatt megörültem, hogy optimalizáltak rajta, de Freeplay, Fort Tarsis alatt ugyanolyan rossz mint a Demóban: repülés, harcok közben 40 FPS alá esik be, miközben a GPU/CPU most már alig van terhelve. A kamera ezzel az alacsony fov-val irritáló, ezt majd, valamikor javítják egy FoV sliderrel - vagy nem...
És akkor a loading screenek: na ez szerintem a csúcspont
Nem is az, hogy hosszúak lennének - azok, de ennyi loadingot én még nem láttam egy játékban.Kezdéskor - betöltés, Forge - töltés, visszalép - töltés, Expedíció/küldetés választás - töltés, Küldetés indítása - töltés, Openworldben barlangok, helységek között - töltés, küldetés végén - töltés az End of round screenre, utána Fort Tarsis - töltés
Eddig számomra ez egy csalódás A játék egy skizofrén valaminek tűnik, mintha egy jó kis akció RPG-nek készült volna aztán átformálták erre a hybrid valamire - ami nem lenne baj, de egyelőre nem igazán működik és hemzseg az amatőr hibáktól...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Igen ez a másik, aki SSD-vel játszik nekik hamarabb betölt a játék és már kezdheti is a küldetést, gyakorlatilag a dialógusok, küldetés egy része lemehet mielőtt a HDD-s társ betölt és aztán megint áttölti a partnereihez...
Annyira nevetséges, hogy próbálták erőltetni ezt a "stronger together" dolgot, feláldozták az AI csapattársakat is emiatt, de a megvalósításnál meg egyáltalán nincsenek tekintettel a társak helyzetére, sőt gyakorlatilag lerí róla, hogy utólag lett belegondolva.
Aki a sztorit akarja és felfedezni is szeretné a helyszíneket az NE multiplayerben hanem privát lobbyban csinálja, mert egyszerűen nincs felkészítve a különböző igényekre a játék és simán áttölt akkor is ha te még maradni szeretnél, vagy lassabb tempóban haladsz és emiatt lemaradsz dolgokról.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Most már csak az a kérdés, hogy "csak" a Denuvo vagy a játék erőforrás-kezelése a bugos
Megnéztem, nálam is folyamatosan olvas be az SSD-ről, 5 perc alatt 20 GB, kevesebb mint 1 óra játék után már 150 GB-nyi adatot olvasott be ami egyszerűen abszurd.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
90 napos roadmap: [link]
Kataklizma csak májusban...
-
#85552128
törölt tag
-
#85552128
törölt tag
2019-ben a FoV slider hiánya kb. szánalom kategória, főleg, hogy ilyen alacsony fovot használnak alapból.
Nem, nem csak én hoztam fel, elsők között volt említve már a demónál is. Csak most már a tucatnyi bug miatt az ilyen "luxus" dolgok - amik egyébként egy normális játékban day #1 benne vannak - háttérbe kerültek.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Közben pedig a játékosbázis egy elég nagy része "sztrájkot" tervez a loot rendszer és a bakizások miatt:
Tele van a főoldal is loot panaszokkal, kíváncsi vagyok a BW mikor/mit lép, mert most már 2x játszották el ezt a "a jó loot csak egy bug volt" dolgot.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
PSA: Removing your support items massively increases melee/combo/proc/ult damage
Múlthéten a lvl1 fegyverekről derült ki, hogy a legjobbak, most meg ha nem használsz bizonyos itemeket nagyobb lesz a sebzésed.
Vajon mi lesz még[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Mutasd meg pls. hogy ki hisztizett és mikor. Ha erre a hsz-re gondolsz [link] akkor nem tudom hol a "hiszti".
Ellenben te akkor is rögtön ugrottál védeni ezt a félkész szart, mintha az életed múlna rajta és hoztad a kifogásokat a fejlesztők helyett, hogy miért is nem olyan fontos az...Komolyan lassan már nem lehet nyilvánvaló hiányosságokról vagy bugokról beszélni, véleményt nyilvánítani, mert rögtön ugrik a 4-5 fanboy akinek ez az évezred játéka és próbál belekötni és meggyőzni, hogy az miért nem a játék/készítők hibája
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Ööö rögtön a linkelt komment után, "Ugye érzed te is, hogy jelenleg ez a 866. probléma a listán... Speciel, ezt az egész interneten csak tőled láttam problémaként felhozni."
Nem kell megérteni miért fontos, de legalább ilyen hülyeséget hogy csak nekem probléma ne mondjál már. Nem azért rakják bele utólag (ezt is).
De konkrétan láttalak már védeni a lootot is mikor kb. "az egész internet" szerint szar a rendszer.
De ez a hsz. visz mindent: [link]
"Amiket felsoroltál negatívumok, azok pont olyanok, amiket én akkor veszek észre egy játékban, ha azt nem élvezem."
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Figyelj, szerinted mégis mi értelme volt annak a hsz-nek ? Fejlesztő vagy ? Nem. Ne keress kifogást mások helyett, hogy egy olyan feature aminek már day #1 a játékban kellett lennie miért nem került megint sorra.
De őszintén szólva nem is igazán érdekelt volna az a komment, ha a végén nem próbálod úgy beállítani mintha csak én hoztam volna fel, aztán most megint...
Utólag ilyeneket, hogy "Megnyugodhat az a srác, aki emiatt hisztizett" meg végképp ne írj. Semmilyen hiszti nem volt.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
"a csapat eleinte egy teljesen másfajta játéknak szánta az Anthemet"
No shit. Elég nyilvánvaló már az első pár óra után, hogy ez a játék többször is rebootolva volt a fejlesztés alatt. A mai állapot kb. az utóbbi 1.5-2 év munkája lehet az elkészült dolgokból, ez leginkább az "endgame"-en látszik - lerí róla, hogy ez eredetileg nem looter shooternek készült.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz AAtt1la #3783 üzenetére
Mondjuk elég sokat elmond a játék jelenlegi állapotáról, hogy az emberek lassan már azt is elhiszik, hogy AI van a dolog mögött, mert a készítők hetek után sem tudták fixálni a lootrendszert vagy épp megnyugtatni a játékosbázist...
Amúgy az, hogy telemetria van a játékban nem kitaláció, szinte mindenhol van ami alapján figyelik, hogy ki milyen/mennyi skint vesz, melyik a legnépszerűbb, melyik missziónál mennyi a winrate, mennyi kredittel rendelkezik stb. ezek alapján döntenek rengeteg dologról.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz AAtt1la #3787 üzenetére
Jaja szimplán EA hate mert amúgy a játék tökéletes
Amúgy ezen a subredditen megjelenés előtt kb. mindenki el volt szállva a játéktól és várták mint a megváltót szóval egyáltalán nem egy "görcsösen utáló" közösség. Csak az emberek türelme egy idő után elfogy...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
How BioWare’s Anthem Went Wrong
"It’s a story of a video game that was in development for nearly seven years but didn’t enter production until the final 18 months, thanks to big narrative reboots, major design overhauls, and a leadership team said to be unable to provide a consistent vision and unwilling to listen to feedback."
Kb. így is néz ki a végeredmény. Érdemes elolvasni a teljes cikket, van pár érdekes háttérinfó.
Természetesen már meg is jött a "válasz": [link]
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
A MEA ehhez a játékhoz képest 100x összeszedettebb és átgondoltabb volt még minden bajával-nyűgjével együtt is. És ezzel kb. el is mondtam mindent az Anthemről...
Az a játék pár patchel, MP és SP DLC-vel menthető lett volna, de inkább elvitették a BW Montreallal a balhét és cancelt kapott a fejlesztés és a stúdió is.
Itt új content és fixek mellett rengeteg drasztikus változtatás kellene rövid időn belül, mert az alap elgondolással van baj.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Ahogy demózták anno a Shaper stormokat vs. tényleges megvalósítás a Cataclysmmel: [link]
"Crazy storm" lol
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER
- -50% HP EliteBook 840 G8: i7 1165G7,32GB RAM,1TB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC