Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TheSaint

    aktív tag

    válasz polar-x #451 üzenetére

    2008-as Ceed-be cseréltem univerzálisra a fejegységet.
    Tapasztalataim alapján amit belinkeltél:
    Előnye:
    Méretpontos, nem kell semmilyen beépítő keret és előlap
    A gyári kábelek passzolnak bele az alapfunkciókhoz (pár extra dolgot kell esetleg külön kábelezni: GPS antenna, gombvilágítás, kézifék helyzete, stb.)
    Hátránya:
    Amit linkeltél az csak kínai raktárba van és ez már vámhatár feletti ár, tehát EU-s raktárit kell keresni
    Elég gyenge SOC lehet benne, le se merték írni mi az pontosan(szerintem a 4 magos valami MTK lehet a 8 meg Allwinner, elég gyenge mind a kettő. Rockchip PX5 alatt nem érdemes belevágni, így utólag ezt tudom mondani)
    DSP nélküli is felejtős és így sem kell hanyatt esni majd a hangjától

    Általában az androidos fejegységnél ami nem tetszett:
    Nagyon bosszantó, hogy gyújtásra kapcsol csak be, indítózásnál szintén újraindul 20-30s körüli a boot idő (vannak trükkök erre, át lehet kötni direktbe az aksira, csak figyelni kell, hogy akkor mindig le is legyen kapcsolva különben hamar le tudja szívni, illetve indítózásra lehet puffer áramkört/akkut beépíteni ami áthidalja azt a pár másodpercet - a KIA amúgy elveszi mindentől az áramot indítózásnál, így erre csak ez a megoldás jöhet szóba)
    Én még olyat nem találtam ami normálisan megjegyzi az utolsó állapotot pl. beállítok egy navit címmel és pl. a fenti indítózás után visszatölti ezt az állapotot és folytatja a navigálást..
    Alapzajosak és a rádióvétel is gyengébb mint a gyári és nem is igen találkoztam olyannal aminél ez ne lenne kisebb-nagyobb gond... (ezekre is lehet plusz szűrőt beépíteni illetve erősítős antenna részt)
    Az Android rajtuk általában valami csupaszított (GO?), nem férsz hozzá egy csomó alapdologhoz amit telón megszokott az ember

    Nyár óta nyúzom az enyémet [link] semmi extra de a fenti dolgokban a 2-3X drágábbak sem kínálnak megoldást, de ha valaki tud nyugodtan megírhatja, vevő vagyok minden ötletre.

    [ Szerkesztve ]

  • TheSaint

    aktív tag

    válasz Galla007 #460 üzenetére

    Érdekelne a típusa, első generációs Ceedhez gyári helyre illeszkedőt csak valami ősrégi androiddal találtam.
    A kulcs első fordításra kapcsol a rádió valóban, de mondjuk ez nem oszt nem szoroz.
    Illetve jól hangzik, hogy indítózásnál nem indul újra a tied, még a gyári kia fejegységtől is elveszi az áramot amúgy az autó.

  • TheSaint

    aktív tag

    válasz marec1122 #469 üzenetére

    Gyári helyre passzolót én is csak méregdrágát találtam, ősrégi androiddal, az felejtős.
    Univerzálisból sok belemegy, amit linkeltél beépítőkeret azt vettem én is, van baja, de gomb nélküli 7"-os modellből az összes belemegy viszonylag szépen. Gombosból nagyon keresni kell, hogy elférjen a gomb is....
    Kormánytávvezérlő illesztő nem kell, androidon taníthatóak a gombok, az csak a "márkás" fejegységekhez kell. Cserébe 2 vezetéket kell bekötni és kell hozzá egy adapter a gyári csatlakozóhoz. (Nálam még külön kell bekötni a gombvilágítást, lehet kézifék kar állapotot is bekötni)
    Egy teljesen belépőt vettem ~45e-ért, próbának elegendő lesz gondoltam, így utólag már PX5 SOC 4GB RAM és DSP nélkül nem futnék neki megint, de az meg ~100e-s kategória bármely gyártónál, és pár hiányosság azért így is maradna. Egyenlőre elég lesz:

  • TheSaint

    aktív tag

    válasz Galla007 #474 üzenetére

    Ezt néztem anno szerintem, de nem volt méretpontos, a kijelző felbontása össze vissza van megadva (a specifikációban 800x480 van megadva, mennyi amúgy?) illetve a vevői visszajelzésekben egy majdnem leégette egynek meg sikerült is mert a kábelezése zavaros volt szerintük... hát nem volt bizalom gerjesztő :)
    Bár ha indítózásnál nem kapcsol ki és megjegyzi az utolsó állapotot, akkor lehet belevágtam volna inkább ebbe, majd legközelebb.

Új hozzászólás Aktív témák