Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #1743 üzenetére


    Itt vannak a marketing slide-ok a Mantle-re. A fejlesztői slide-okon volt több adat. A legnagyobb bottleneck a draw call overhead és a működő multithread hiánya. Ez az amiért a fejlesztők kérték. Aztán másodsorban lényeges előny a GPU memória explicit elérése. Látható, hogy mennyire egyenletes lett ennek használatával a frame time Mantle-lel, pedig még nem is használják hatékonyan. Végül a shader fordítás kigyomlálása. Ez nem mindenkinek fáj ugyanannyira, de gondolom emlékszel a Deus Ex: HR-re. Annak voltak akadásai a shader újrafordítás miatt. A Nixxest például inkább ezért érdekli a Mantle.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák