Új hozzászólás Aktív témák
-
wjbhbdux
veterán
-
Egon
nagyúr
Az a baj, hogy rendkívül erősen csúsztatsz.
Természetesen a tuningra nincs garancia, az alábbi vonatkozásban:
a/ hogy rendeltetésszerűen működni fog a kártya (pl. nem lesznek képhibák, stb.),
b/ hogy nem fog a kártya megsülni (akár a magasabb órajel, akár az emelt feszültség (vagy a kettő kombinációja)) által.
Ez idáig rendben is van. Azt is elfogadom, hogy a negatív tuningra sincs garancia, azaz ha a gyárilag kiteszteltnél alacsonyabb órajelen vagy feszültségen járatják a kártyát. Még akár azt is lenyelem, hogy ha a ventivezérlést megpiszkálja valaki (magasabb fordulatszámra állítva), és mondjuk csapágyas lesz a venti a szavatosság ideje alatt, erre való hivatkozással elutasíthatják a javítást.
De azt, hogy aktiválva egy funkciót (akár úgy, hogy nem is módosítasz a gyári beállításokon), elkezd nem normálisan működni a hűtés, nem tudom elfogadni; az csak a te agyadban normális. Ez kb. olyan, mint ha egy gyárilag tuningolt verdában, ahol egy bizonyos sebesség/fordulatszám speciális váltófokozathoz lenne kötve (aminek használatára nem vállalnak garanciát), és a váltót ebbe a fokozatba állítva, de egyébként az ajánlott normál sebesség- és fordulatszám-tartományon belül maradva, elmenne a fék... A két dolognak köze nincs egymáshoz.
Még egyszer: tuningnál alapvetően arra nincs garancia, hogy stabil lesz a kártya, illetve hogy nem sül meg. Persze lehet takadózni az EULA-val, de hogy minimum nem elegáns, az biztos.[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
nagyúr
Á, réponse á lá politico Ma már majdnem azt mondod, amit én eddig, és úgy teszel, mintha mindig ez lett volna a véleményed, és bónuszként cáfolsz valamit, amit nem is mondtam.
Viszont tekintettel arra, hogy most már kb. ugyanazt mondjuk, felesleges tovább csavarni a szavakatPersze, mondtál példát. Arra, hogy az nVidia a Kepler visszafogására használja a GameWorks-t, hoztál példaként egy olyan játékot, ami nem GameWorks-ös. Én kérek elnézést, hogy belekötök
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Továbbra is ott tartunk, hogy hónapokig teleszemeteltél számos topikot egy olyan állítással, amit nemhogy bizonyítani nem tudsz, de még példát sem tudsz mondani rá. Most, hogy ez a helyzet már nem fenntartható, próbálsz átaraszolni a GameWorks-ről a TWIMTBP-re, és hogy erről eltereld a figyelmet, megvádolsz engem, hogy egyetértek azzal, amit az nVidia csinál. Mondhatjuk, hogy ez vérlázító pofátlanság?
Egyébként a dolog pikantériáját az adja, hogy a TWIMTBP-vel kapcsolatban ezt az állítást én egy játékban kielemeztem, és az jött ki, hogy a játék szintjén 10-15% extra optimalizációt kapott a Maxwell (minden más architektúrához képest), a driver szintjén pedig 5-10%-ot (értelemszerűen a Keplerhez képest). Taplóság ez az nVidia részéről? Ezen számok alapján mindenki döntse el magának, én nem akarom senkire ráerőszakolni a saját véleményemet.
Lehet, hogy bennem van a hiba, de ezt a megközelítést lényegesen professzionálisabbnak tartom, mint a konkrétumok nélküli sátánozást meg a 128-bittel való dobálózást. Persze, ha a hangulatkeltés a cél, nem pedig az, hogy az emberek értsék, minek mi az oka, akkor nem szóltamPedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Asszem, ez a post leginkább az utolsó mondatomra válasz - a hangulatkeltés a cél
Szakmai akkor lenne a dolog, ha 1-2 játék pár effektjével kimutatnád, hogy a Kepler ütemezőjére való rájátszás hogyan rombolja a teljesítményt. Ha ezt megtennéd, vagy legalább arra vennéd a fáradságot, hogy utánagondolsz egy kicsit, akkor rájönnél, hogy ez 5-15%-ot jelent FPS-ben, és azt is csak akkor, ha a shader-kapacitás a szűk keresztmetszet, ami számos újabb játékra eleve nem is igaz.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
-
#85552128
törölt tag
Mondjuk HairWorksre vagy kikapcsolják, mert PC-n amúgy is választhatónak kéne lennie...
Az XO-ban lehet, de PC-n ezekre az nV-nek is van hasonló megoldása, nV részről elég fura lenne, ha a saját kártyáikhoz olyan játékot adnának ami a konkurencia cuccaival van tele. Másrészt meg az a fura, hogy ennél a játéknál egyáltalán felmerült az nV neve bármilyen szinten Főleg ha az előző részt, meg a mostani konzolost nézzük ami inkább az AMD-hez húz, az előző TR pl. AMD bundleben volt.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Tehát akkor fogták a TressFX-et, - szépen módosították/átnevezték ahogy akarták mert az AMD-t ez nem érdekelte - és úgy hálálták meg, hogy az első adandó alkalommal összeálltak a konkurens gyártóval akik ezzel fogják reklámozni a saját kártyáikat. Good Job
[ Szerkesztve ]
-
daveoff
veterán
Szóval egy újabb példa, hogy az AMD egy jótékonysági egyesület....na persze. Én egyébként mindig örülök, ha AMD-s játék jelenik meg, mert valóban sokkal szebbek, és jobban optimalizáltak általában, és a legszebb az egészben, hogy NV-vel úgy futnak, mint az álom, sokszor gyorsabban, és bugmentesebben, mint AMD-vel. pl BF4, Battlefront, amikkel játszok is sokat, és a TR is nagy kedvenc, szóval örülök ennek is.
Ha úgy vesszük, ilyenkor az AMD kárpótol minket, NV felhasználókat, a moslék Gameworksös játékokért...
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
kikikirly
senior tag
-
#45185024
törölt tag
Attól hogy az elején átírnak pár sort az még nem lesz Direct X 12 játék.
Más az ha valami fut direct x 12-n meg más az ha Optimalizálva van rá.
OKÉ elindul Direct x 12 n , tudja használni a win 10 miatt a közös memóriákat, de ettől még a híres asyncron compute... a párhuzamos végrehajtás nem lesz leoptimalizálva.
Ebből akkor AMD nem profitál semmit, ha ez így van akkor marad Direct x 12 alatt is az Nvidia kb 5% os előnye a plussz ROP okból kifolyólag.
Rosszul látom e én ezt ?? -
nonsen5e
addikt
Zömében mobilhoz használják?
Nem vagyok nagyon otthon mobilban, mikre használják?
Bárhányszor körülnézek előadáson, buszon, villamoson, csak a Flappy Bird, Candy Crush, 2048, (hülye példák, de a lényeg szerintem érthető) vagy valami semmi játékot nyomogat mindenki. Azoknak annyira kell az UE?imi123: Nem kellenek verhetetlen AI-k, de néha olyan eszméletlen hülyék a gépi karakterek a játékokban, hogy azt nézni is rossz.
Amikor meg verhetetlen az meg nem az "intelligencia" miatt van, hanem mert láthatja a gép a térképet, az ellenség által gyártott egységeket, átmegy a falon, duplát sebez, háromszoros élete van, stb..D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
titán
Gratulálunk nekik, hogy jól tudnak optimalizálni optimalizálásra nem szoruló játékokat. A jazz jack rabbit már a 20 évvel ezelőtti pc-n is jól futott.
Én ezt úgy mondanám, hogy azért adnak el sok motort android platformra, mert oda nem baj, ha leszarják, pc-n viszont látszik is.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Areturus
tag
Ez jó hír, de mikor fogjuk akármilyen alkalmazásban viszont látni 2016-ban a Vulkan API-t? Most minden stúdió a D3D12-vel van elfoglalva és örülnek ha egyáltalán stabil lesz a kódjuk. Ahogy látjuk ez is megterhelő és a cégek lassan haladnak vele. Van rá esély, hogy emellett még Vulkan leképezőt is írjanak, ezzel is foglalkozzanak? Vagy ez inkább '17-re tehető.
-
Areturus
tag
Ha erőlteted a magyart a témában, akkor nézhetne így ki a fülke "4kB és 64kB".
SAD4 támogatása/emulálása, sztereó 3D, shader modell, dedikált atomi számláló?
Úgy tudtam, hogy a SRVs per shader stage és Samplers per shader stage TIER_2-ben mindkettő full heap.
Úgy tudtam, hogy a Tiled Texture3D Fermi, Kepler, Maxwell1 és Gen7,5-8 esetében emulált.
[ Szerkesztve ]
-
-
TTomax
nagyúr
Csak gratulálni tudok ha a mobil leképző támogatja és a pcs nem... felhoznál pár példát arra mely játékok jönnek a mobil leképzővel,és ezekből melyek DX12-esek?Az egész UE4-töl forog a gyomrom pc felhasználóként,tőlem biztosan nem látnak pénzt,nyomuljanak csak mobil vonalon,az UE3 fényében nevetséges amit csinálnak.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
-
Crytek
veterán
Én nem értek hozzá ,meg fogalmam sincs meg debil vagyok + minden egyéb.
De ha van egy engine (legyen ez a halálhígfos UE4) ami ugye adott. És vannak embereid. Akkor milyen pénz kell hogy jóra csináld ezt nem értem?Frankó programozoik mindent megcsinálnak ezért nem kell a marsra bányászhajókat küldeni ,mert az igen az valóban pénzbe kerülne.
Next PC Upgrade: 2022
-
#45185024
törölt tag
Az egész ott csesződött el amikor a Windows kiszedte a Meshloadert a Dirextx 8 ból.
Addig én is tudtam Directx-et programozni. Onnantól kezdve hogy nem tudsz betölteni egy 3D objektumot gerincre vágta a kis garázsfejlesztőcsapatokat akiket konkurenciának érzett.
Szépen beterelte ezekbe a motrokba Unity meg az Unreal.
A CryEngine 4 emberes garázscégnek megfizethetetlen.
Az van hogy vannak az AAA-s játékok és utána 3 mérföldig semmi nincs BBB kategoria.
Utána csak a pixelgrafikus meg 2d-s szinte, meg az összetákolt gyenge 3d motorok cégenként.
Legtöbb szerepjáték meg stratégiai játék ilyen felülnézetes 5 centis kis egységekkel manipulál és arra sem képes hogy first personba fordítsa a kijelzőt.
Az Unuty 4 is szerintem elég gyenge volt most az 5 már azért jobb
Forest pl nekem nem szaggat egyáltalán.
De ennek szerintem nem így kellene lennie
A Microsoftnak kutya kötelessége lenne hogy minőségi Direct x 12 játékok hömpölyögjenek a csapból is
de 4-nek már legalább kint kellene lennie.
Mindenféle érdekekre való tekintettel szét van barmolva az iparág.
És a mára már harmatgyenge konzolok ezen még csak rontanak.
Meg kellene teremteni a másodvonalbeli programoknak a széleskörű elterjedését.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
...és @többek:
Maguk a számok furák. Nem igazán áll össze a 36FPS (i3) vs 64FPS (i7 OC) - egy über-CPUlimitált szituációban lehet ekkor diff, de közben a 960 vígan kitol magából 60+FPS-t? A látótáv valóban eszi a CPU-t, de a GPU-t sem hagyja pihenni.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Locutus
veterán
Azért csökkentik, mert nem versenyképesek árban a furyk. Hogy miért tehetik ezt meg mostmár, az csak a háttérzaj. Ha nem lenne muszáj, nem csökkentenének így se. Ahogy az nvidia sem teszi.
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
FLATRONW
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Ingatlanos topic!
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Macska topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Nyaralás topik
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
- ÚJ GIGABYTE G5 Gamer Tervező Laptop -30% 15.6" i5-12500H 16GB/512GB SSD 144Hz FHD RTX 3050 4GB FHD
- HP ProBook 4530S, 15,6" HD Kijelző, I3-2350M, 8GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
- HP ProBook 6560b, 15,6" HD Kijelző, I5-2410M, 8GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, garancia Az Ára
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs