Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Nem akarom itt sokat rugdosni a döglött lovat, de mutasd már meg pls, hogy hol szabadultak fel a CPU-erőforrások, ahová befér az AI / fizika / bármi. Átlagos terhelés mellett egy i3 40FPS-ben limitálja a sebességet, míg egy FX-8370 37FPS-ben - ezt még lehetne szerinted csökkenteni?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Ren Hoek
veterán
...és azt mire véled, hogy a Maxwell2 (970-980) lasabb pár %-al DX12 alatt? Itt már látszik az arch korlátja, mondjuk sávszél miatt? Vagy csak szutyok még a kód, mert elvileg ennek is gyorsulni kellene (minimálisan) DX12 alatt...
Ha tényleg az arch korlátait értük el, akkor egy nagyobb pályán sokezer egységnél lesz 5 FPS DX12 alatt?
-
nagyúr
Tehát akkor foglaljuk össze:
- a DX12 megoldást kínál a), b) és c) problémákra (tetszés szerint bővíthető az ABC további betűivel)
- megjelent egy DX12 demo, ami az egyik gyártó kártyáin demonstrálja az a) probléma megoldását, a többit nem; a másik gyártó kártyáin pedig egyik probléma megoldása sem látszik
- ennek oka (a támogató megközelítésű kollégák szerint) az, hogy a kód még alpha állapotúKonklúzió - ez a demo jelen állapotában csaknem teljesen irreleváns, feleslegesen foglalkozunk vele. Oh my. A DX12 által hozott előnyök pedig a felhasználó szemszögéből továbbra is mítosz szintjén mozognak.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Petykemano
veterán
ez a most 2 szál bíztató.
Mert ez azt jelenti, hogy 3-4 magtól a 83X0 (és talán *vari is) el fogja hagyni az i3-at, így is elég közel szerepeltek.
6-7-8 magtól pedig még érdekesebb lesz.
Ha a *vari-hoz (és a skylake-hez) hozzátesszük még a muliadaptert, akkor az elég durván zárójelbe teheti a régebbi (Skylake) előtti i3 és i5-öket azoknál a játékoknál, amik ezt ki tudják használni.Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
nagyúr
Senki nem beszélt az iparágról. Felőlem azt csinálnak a színfalak mögött, amit akarnak - igen örvendetes, hogy ezután esetleg kevesebb pénzből megússzák a PC portot, de miután ettől nem fogják olcsóbban adni a játékokat, és a ritka kivételtől eltekintve a minőség sem lesz jobb, felhasználóként ez teljesen érdektelen. A felhasználók számára belengetett előnyökből pedig egyelőre annyit látunk, hogy az AMD már nem fog megtanulni DX11-es drivert írni. Képzelj ide egy tűzijátékot, annyira jó
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Ren Hoek
veterán
Egyébként remélem a DX12-es RTS-ekben végre lesz valami kézzeléfogható AI. Bár nem nagyon játszottam mostanában RTS-el - de rém gagyi mindegyikben (ha tudtok mondani olyat, aminek durván jó az AI-ja akkor ne kíméljetek) Ilyen Red Alert 3 és társai féle szörmedvényekben gyakorlatilag nulla agy nincsen.
Komolyan ennél még az ősrégi KKND is jobb volt, ahol sereget gyűjtött és lerohant + menekült újjáépíteni a seregét. Talán még az Earth játékokban volt nem rossz AI...Szóval remélem a DX12 ezen segít, és olyan sokegységes csaták lesznek, ahol hátbatámad, sereget gyűjt, visszavonul, elterel stb...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Az, hogy nem lehet szabályozni, az implementáció hibája, nem a modellé, ezért nem értem az első mondatot. Nekem pont az a véleményem, amit a végén írtál, hogy egy kicsit túltolták a szekeret ezzel a fene nagy szabadsággal, de láthatóan az inercia-törvények pont ugyanúgy működnek szabványok esetében, mint fizikai tömegekkel
Arra azért kíváncsi leszek, mit fog mondani Johnny C. Duty, amikor először szembesül a hosszú évek óta nem látott BSOD-dal játék közben...(#9318) Abu85: igen, ezt hallottam én is, de ez nem magyarázza, hogy mitől kétszer gyorsabb i7-6700K mind az i3-4330-nál, mind az FX8370-nél.
(#9316) cain69: A 4 magos elmélet is ugyanúgy beteg - az FX-i3-i7 relációkör közül az egyik párt magyarázza, de a másikat nem.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Ren Hoek
veterán
De majd később, ahogy javul a DX12 kód, és ahogy kezdik megtanulni a gyártók a működést egyre
Ezt most mire érted pontosan? Javul az AOTS kódja, ezáltal mondjuk az NV jobb drivert írhat mellé? Most akkor a fejlesztők optimalizálnak és/vagy a gyártók is folyamatosan DX12 játékokra a szokásos nv/AMD kiadott driverekkel?
Eddig úgy értelmeztem, hogy a driver kernel eltűnésével, a gyártóknak kevésbé lesz befolyása, és a játékfejlesztők dolga az optimalizálás különböző architektúrákra.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Mivel a jelen CPU-oldali működésben az ILP extraction nem terjed ki több magra, a szabályozás egyszerűen mehetne lefojtással - kevesebb threadet kap a driver, aztán hello.
Abban persze igazad van, hogy a járt út egyszerűbb a járatlannál, de a PC-n uralkodó húszmillió variációs lehetőséget járt útnak tekinteni igen bátor dolog. De mindegy, mert most már úgyis erre haladunk - szerintem lesz ebből még mozgás visszafelé, szabályozottabb irányba, de ez biztosan nem lesz rövid folyamat.A PCI-E magyarázat a 6300 és a 8370 között sántít, de már jobb egy kicsit. Viszont így meg nagyon ciki, ha az egyik szűk keresztmetszet helyett behozunk egy másikat
(#9339) Malibutomi: azért azt ne felejtsd el, hogy a neten olvasott tesztek VGA-limites szituációkban készülnek. Gyengébb CPU-val, kevésbé VGA-orientált scene-nel és beállításokkal eléggé más a kép.
(#9347) cain69: a C2C teljesítmény annyival nem gyengébb az FX-ben, hogy az i3 így lenyomja egy olyan helyzetben, ahol 4 fizikai mag megy 2C/4T ellen. Nincs amúgy jobb elméletem, de szívesen látnék egy olyat, amin nem találok fél perc alatt egy hatalmas lyukat...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
huskydog17
addikt
"Esetleg egy PC-s port eljusson arra a szintre, amivel tele vannak a Sony exkluzív címek, hogy tényleg brutálisan szétverhető"
Red Faction széria
"az AI is olyan, hogy bekerít, meg dobálja vissza a gránátokat, vagy ketten folyamatosan lőnek, a harmadik meg dob egy gránátot, a negyedik a sziklafalon mászik mögéd, hogy kirobbantsa a menedéked, szóval ezek a tipikus Uncharted jelenetek."
Hm...ilyet már 2005-ben is láthattunk (F.E.A.R.), de az újabb címekben is van (Splinte Cell Blacklist).
Továbbra sem értem miért forradalmi a konzol exkluzív címek AI-ja, semmi különlegeset nem látok bennük.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
nagyúr
hm. ez alapján dx12 alatt a mostani aots eredményekhez képest ezzel az async driverrel további gyorsulás várható. van már eta erre a driverre?
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
Validátorral kontextusfüggő (adatfüggő) hibát nem fogsz elkapni, a maximum, amit elvárhatsz tőle, hogy jelez kockázatot egyes programszakaszoknál erre. A többi, amit leírtál, meg tovább cizellálja a dolgokat.
Nincs ebben amúgy semmi extra, drasztikus változások meglépése mindig sok kiegészítő problémával jár. Végig kell szenvedni őket, aztán néhány év múlva napfény lesz és tengerpart[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
rocket
nagyúr
Kollock irta az Oxide-tol:
"Personally, I think one could just as easily make the claim that we were biased toward Nvidia as the only 'vendor' specific code is for Nvidia where we had to shutdown async compute. By vendor specific, I mean a case where we look at the Vendor ID and make changes to our rendering path."
#9588: Fogja erdekelni oket, ha valamelyik PC-n erdekelt fel megkeresi a fejlesztoket a PC verziohoz "termektamogatassal".
Az AAA cimek nagyresze tamogatva van, es sokkal tobb az NV altal tamogatott jatek, az meg nem nagy titok, hogy ugy alakitjak a dolgokat ahogy nekik jo.[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
-Solt-
veterán
Ehhez a finomszemcsés preempcióhoz a játék oldaláról elég a LiquidVR-t támogatni, beépíteni, vagy magának a motornak is támogatnia kell ezt? Régebbi DX9/11 játékoknál lehet ennek előnye, vagy ezekhez az OR szemszögéből szinte mindegy milyen hardvert használunk majd?
www.smart-bus.hu
-
Ren Hoek
veterán
Amúgy szerinted ez az Async "botrány" nem pontosan az amit előre megjósoltál pár hónapja? Hogy a Maxwell2 durva async mellett negyedére lassulhat? Ezért én nem is csodálkoztam ezen most.
Szerintem aranyközépúton vagyunk... több cikkből nekem az jön le, hogy teljesen jó az async Maxwell2-őn is, csak nem ennyire extrém módon mint AOTS-ban. Vagy jelenleg az a helyzet, hogy még egy konzol szintű 1 graf 2 compute se megy rajta elméletben? (Csak NV "blöff"-ként?)
Remélem már sercegnek a billentyűk nálatok és készül egy jó kis tudományos magyarázó cikk Ipon már hozott egyet, de csak átvéve.
[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
-
imi123
őstag
-
#85552128
törölt tag
Ha ennyire kevés kártya van jelenleg még eladásra szánva is akkor minek kell ilyen hamar piacra dobni őket ?
Így mondjuk érthető miért mernek ennyire elszállni az árakkal, valamiből (teljes GPU ? HBM ? Mindkettő ?) marha kevés lehet azt meg még így is eltudják adni.[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
Számomra rendkívül érdekes,hogy a vágott Furyból szinte mindig van raktáron a teljes értékűből viszont alig...és erre itt ez a nano amiből ismét csak nem lesz...gondolom mindkettőre ugyanaz az interposer megy,így szerintem a kihozatali arány nem lehet valami fényes.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Ren Hoek
veterán
Nem inkább egy nagyon limitált réteg-luxus termék lesz a Nano? ITX performance gépet nem sokan vesznek azért... A nagyon nagy többség szerintem úgy gondolja, hogy teljesen mindegy mekkora gépe van, ha már asztali. Cserébe legyen brutál teljesítmény, csendes, könnyen szerelhető stb... Én legalábbis semmi előnyét nem látom, hogy az asztal mellett egy kis kocka, vagy egy nagyobb téglatest van, mert a monitort nézem, nem a gépházat Még mindig nem tudjuk, hogy 175-200 Wattot hogy fog eltessékelni ez a kis hűtés igazán csendesen, úgy hogy tartsa az órajelet végig...
[ Szerkesztve ]
-
-Solt-
veterán
A fejpozíció követés már a TrackIr esetén is tökéletesen működik ha megvan a fix 60 FPS. Vagy csak azt hisszük, és nem venni észre az akadást, mert nem a teljes látóteret tölti ki a kép?
Régebbi játékok esetében mennyire lesz bonyolult megoldani a támogatást, hogy normálisan is működjön a VR?
www.smart-bus.hu
-
tibcsi0407
félisten
Igen, erre gondoltam, hogy még nem sokat árul el a valós különbségekből.
Persze én továbbra is abban hiszek, hogy PC-n az erősebb kutya...... Az pedig az NV. Ez persze fordulhat, de ahhoz nagyon sok időnek kell eltelnie.
Eddig is nagyon sok konzolcímet láttunk PC-n, ami NV TWIMTBP logoval jött. Ez továbbra sem fog változni szerintem.(#10067) Malibutomi
Persze, de én azért váltottam, mert az pénzt hoz nekem, nem visz Hatékonyabban tudok dolgozni, nincsenek random leállások, belassulások, grafikai hibák.
[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
Petykemano
veterán
Elég valószínű, hogy mivel az XO gyengébb hardverben, mint a PS4, ezért a MS arra fogja buzdítani a fejlesztőket, hogy DX12 alatt a lehető legtöbbet sajtolják ki a XO GCN architektúrájával.
Ha nem is az lesz, hogy egy az egyben átrakják az XO kódot PC-re, és kalap-kabát de az azért elmondható, hogy a port GCN-re (vagy legalábbis arra a verzióra, ami az XO-ban van) már eleve szétoptimalizálva, Async tekintetében csutkára hajtva, stb érkezik, nem?
Ezt miért rontanák el/le más architektúrák kedvéért?
ARról volt szó, hogy minden architektúrára külön kell optimalizálni a kódot, egy architektúrára való optimalizálás működhet úgy, hogy a már "kész" architektúrákat nem érinti, vagy mindenképpen egy irány, egy kód és ezzel együtt tradeoffok lesznek, vagyis ha a portban GCN-en kívül máson is futtatni szeretnék a programot, akkor vissza kell fejteni a GCN-re optimalizálást lerontva ezzel az azon nyújtott teljesítményt?Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
imi123
őstag
Az XOne-t egy Maxwell le emulálja.
Elég vicces lesz a jövőre nézve ha az XOne lesz amihez igazodnak.Főleg ismerve a részesedését konzol piacon.
Azt mondjuk nem értem sokan miért várank csodát XOne-on DX12-vel.
Sovány az a hardver.Már amikor kijött az volt.Az Async-ot sem látom még olyan szinten elterjedve hogy aggódjak.Főleg ha DX11-ben hozza az NV Async nélkül az AMD DX12 szintet.
Meglássuk a kedves programhozó urak mit kezdenek ezzel a hatalmas elméleti tudással.Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
TTomax
nagyúr
Ugye ezt csak viccnek szántad?Az a proci már egy 7970hez is kevés volt....
(#10122) Laja333
Nézd meg a hozzászólást.Nem a miatt aggódik hogy most elég-e,hanem hogy elég lesz-e ha upgradeli a lapot procit,ramot, az a táp 33A 400W 12V-on... és nem single rail... egy 450-es corsair jobb nála...[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
apropo, VR + multiGPUrol lehet mar valamit tudni?
pl egy retail Oculusra szamolva a 2x Hawaii mennyire tunik rossz otletnek?
(jovore jon ki, en meg agyalok hogy lehet ket egyforma kartya jobb lenne, a 290xek a megfelelo blokkokkal meg futnak ki).
NetTom: VR kutatok kozott is elegge nepszeru, ugy nez ki oktatasban is adott esetben lehet hasznalhato lesz bizonyos feladatokra.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
nagyúr
Hát lehet... bár szerintem akkor az Oculusba tettek volna pénzt (is).
Az eddigi "track recordjuk" alapján IT-Business vonalon mozognak inkább... a VR meg eléggé inkább szórakoztatóipar (meg eléggé kicsi piac is nekik). (Zen, szerver, cloud stb vonal ikább. De lehet neked van igazad).Annyi a lényeg, hogy ez mindenképp jó jel, ha összejön. A Silver Lake az egyik legjobb ilyen cég aki ki szokta kaparni a gesztenyét/aranybányát.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
-
koszi
fine-grained preemption ugye az input lag miatt erdekes itt?
---
tobbiek/felhasznalas
tesztelik katonai felhasznalasra is.
a VRek pedig sokkal olcsobbak a szimulatoroknal, mikozben nagyon jo immerziot adnak.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Itt jott be az, hogy elkezdtek az immerziv technologiakat tolni joval a tobbiek elott.
Emlekszel az 5870 startra, amikor lelepleztek az eyefinityt, mekkora volt a meglepetes?
Es szvsz a multimonitoros setupok is ide tartoznak, meg ha tudnek is mutatni olyan peer reviewed cikket, ami alapjan a multimonitor nem minosul immerziv technologianak (ellentetben mondjuk a VRekkel/cavekkel).
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kedvenc zene a mai napra
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- Ingatlanos topic!
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- További aktív témák...
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
- ÚJ GIGABYTE G5 Gamer Tervező Laptop -30% 15.6" i5-12500H 16GB/512GB SSD 144Hz FHD RTX 3050 4GB FHD
- HP ProBook 4530S, 15,6" HD Kijelző, I3-2350M, 8GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
- HP ProBook 6560b, 15,6" HD Kijelző, I5-2410M, 8GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, garancia Az Ára
- Fujitsu Lifebook E736, 13,3" HD Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs