Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz daveoff #8584 üzenetére

    Annyit elértünk, hogy az új API-val készülő játékok terhelése 60-70% közötti. Ami egy jó ~10%-os ugrás az ide tartozó játékok DX11 portjaihoz képest. Ami nagy ugrásnak tűnik az a Nitrous. A StarSwarmban a hardverkihasználás sosem esik 50% alá, míg DX11-es portnál a hardverkihasználás 2-20% közötti. Persze ez a program alpha, de ezt tényleg nem a DX11-re építették, tehát látszik, hogy működik.
    Amiről még nincs adat az az asszinkron compute, ami most került be az Omega driverrel. Ez növelheti a hardverkihasználást 80-90%-ra. Ezzel egyes compute effekteket teljesen ingyenessé tehetők. Ha bekapcsolod, akkor nem fogja levenni érte az fps-t. Ez egyelőre csak pár PS4 exkluzív játékokban működik, de idővel át lesz mentve PC-be a koncepció.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • HSM

    félisten

    válasz daveoff #8584 üzenetére

    Azért azt ne felejtsd el, hogy a mai játékok elsősorban még DX11-re készültek. Amúgy a saját tapasztalat, hogy igencsak erős CPU-val is nálam igencsak erősödött a VGA is pl. BF4-ben, DX-ben csak High-on tudtam tolni, Mantle-ben pedig minden tekintetben jobban futott Ultrán is.... Pedig egy i5 4690K 4,4Ghz-en nem épp gyenge 16GB 2133Mhz-es ram társaságában.
    A Mantle csak lehetőséget ad a kihasználatlan erőforrások kihasználására, de kell a játék is, ami él vele. Másfelől a felszabaduló rengeteg processzoridőt is ezer dologra használhatja a fejlesztő, csak ha használja, akkor nagy cumi lenne DX alatt.

    Javaslom ezt a régi APU13-as előadást: [link].
    Magam is bár rég elmentettem megnézendő videónak, de csak nemrég volt lehetőségem megtekinteni, és eléggé szépen körbejárják a témát. Ez is elég jó, Johan Andersson-tól: [link].

    A StarSwarm demó pedig igenis jó példa arra, micsoda lehetőségek lakoznak a Mantle-ben, ha kihasználják őket....

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák