Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz daveoff #8584 üzenetére
Annyit elértünk, hogy az új API-val készülő játékok terhelése 60-70% közötti. Ami egy jó ~10%-os ugrás az ide tartozó játékok DX11 portjaihoz képest. Ami nagy ugrásnak tűnik az a Nitrous. A StarSwarmban a hardverkihasználás sosem esik 50% alá, míg DX11-es portnál a hardverkihasználás 2-20% közötti. Persze ez a program alpha, de ezt tényleg nem a DX11-re építették, tehát látszik, hogy működik.
Amiről még nincs adat az az asszinkron compute, ami most került be az Omega driverrel. Ez növelheti a hardverkihasználást 80-90%-ra. Ezzel egyes compute effekteket teljesen ingyenessé tehetők. Ha bekapcsolod, akkor nem fogja levenni érte az fps-t. Ez egyelőre csak pár PS4 exkluzív játékokban működik, de idővel át lesz mentve PC-be a koncepció.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
HSM
félisten
válasz daveoff #8584 üzenetére
Azért azt ne felejtsd el, hogy a mai játékok elsősorban még DX11-re készültek. Amúgy a saját tapasztalat, hogy igencsak erős CPU-val is nálam igencsak erősödött a VGA is pl. BF4-ben, DX-ben csak High-on tudtam tolni, Mantle-ben pedig minden tekintetben jobban futott Ultrán is.... Pedig egy i5 4690K 4,4Ghz-en nem épp gyenge 16GB 2133Mhz-es ram társaságában.
A Mantle csak lehetőséget ad a kihasználatlan erőforrások kihasználására, de kell a játék is, ami él vele. Másfelől a felszabaduló rengeteg processzoridőt is ezer dologra használhatja a fejlesztő, csak ha használja, akkor nagy cumi lenne DX alatt.Javaslom ezt a régi APU13-as előadást: [link].
Magam is bár rég elmentettem megnézendő videónak, de csak nemrég volt lehetőségem megtekinteni, és eléggé szépen körbejárják a témát. Ez is elég jó, Johan Andersson-tól: [link].A StarSwarm demó pedig igenis jó példa arra, micsoda lehetőségek lakoznak a Mantle-ben, ha kihasználják őket....
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen