Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz HSM #7053 üzenetére

    Az első körben elkészülő játékokból csak az EA Sports játékok készülnek HSA fejlesztőkörnyezetekkel. Ezek közül is csak a FIFA-t portolják PC-re. Szóval ez a dolog mindegy, és itt nyilván megfelelő hardver kell, hogy futtasd.
    De lesznek olyan játékok, amelyekből szimplán kimarad egy-két effekt. Nincs elméleti akadálya a PC-s implementációnak, tehát nem HSA hardvert megkövetelő dologról van szó. Ami most a legnagyobb probléma, hogy a fejlesztők PC-n kifutnak az UAV slotokból. A DX11-ben 8 darab van, míg a konzolon annyit használnak amennyit akarnak. Lesz olyan játék, ami 200-at is használ, de még a DX 11.1-ben is csak 64 slot van.
    A szimultán munkafolyamatok kezelése nem olyan nagy gond. Egy PC-s portba nem tudsz annyi compute shadert írni, mert kifutsz a DX vagy az OpenGL erőforrásiból.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák