Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #56160 üzenetére

    Az asszinkron compute-nak nincs többletterhelése. A processzor oldalán az asszinkron compute ugyanannyi munka, mint ennek a hiánya. Az asszinkron compute csak azon változtat, hogy a GPU két futószalagot egymással párhuzamosan feldolgoz-e, vagy sem. De a processzor számár az lényegtelen, és semmit sem tud arról, hogy ez megtörténik-e a GPU-n belül vagy sem.

    Ez a hardveres ütemezés is egy faszság. Egyrészt az NVIDIA régóta hardveres ütemezést alkalmaz. Ott van a multiprocesszorban az ütemező, ahogy a Gigathread Engine-ben is. Szoftverbe olyan részeit helyezik át az ütemezésnek, amelyek könnyen kezelhetők szoftverből. Ilyet nem csak az NV alkalmaz, hanem az AMD is, mert tökre hasztalan bizonyos függőségeket hardverből kezelni, amikor szoftverből képes vagy előre dekódolt, függőségmentes folyamatot biztosítani. A Fermi után az NV GPU-kból ezért került ki ez a hardverelem. A szoftver gyorsabban megoldja a problémát, de ettől még az ütemezés egy része maradt hardveres, az a része, amit szoftverből nehezebb kezelni. Olyan nagyon itt sem az AMD, sem pedig az NV architektúrája nem különbözik. Amely folyamatok gyorsabban szoftveresen, azokat úgy is csinálják. De ettől egyik dizájn sem lesz teljesen szoftveres ütemezésű, csak az NV és az AMD hülye lenne tranzisztort áldozni lassításért.

    A trendforce egy piackutató cég, amely előrejelzéseket ad. Vagy bejön, vagy nem.
    Linus és MLID YouTube-sztárok, akik szenzációból élnek.
    A "Gigabyte alkalmazottjának a testvérének a régi szobatársától hallottam" pedig nem egyenlő a Gigabyte cég hivatalos közleményével.

    #56161 sakal83 : Nincs szükségük arra, hogy megbeszéljék az árakat. Az NV beáraz, az AMD meg hozzáigazítja a sajátját. Egy szót nem kell erről egyeztetni.

    #56162 Cifu : Már kiderült, hogy nem mindegyik D3D12 játék érintet. Csak azok, amelyek minimum feature_level_12_0-t igényelnek. Ezekben viszont mindben érezhető a CPU-limit a GeForce-szal. Ha a feature_level_12_0 nem minimum követelmény, akkor a GeForce-ok limitje nem jön elő. Az NV peche az, hogy az új D3D12 játékok mindegyike feature_level_12_0 igényel minimum, ezért lett nagyon látható a jelenség.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák