Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #56147 üzenetére

    A D3D12 meghajtó alapvetően hozzájárul ahhoz a teljesítményhez, amit a Radeon RX 6600 XT elér, hiszen 1080p-ben még több játékban is érezhető a procilimit. Ez inkább 1440p-ben kezd megszűnni, de nem oda tervezték a 300-400 dollár közötti VGA-kat. Az NV-n majd a V-Cache tud segíteni az új Ryzenben, mert azzal 1080p-ben csökkenni fog a procilimitjük.

    Hosszabb távon az NV-nek újra kell írnia a D3D12 meghajtóját, mert a erőforrások dinamikus bekötését az emulációs módszerrel nagyon nehéz hatékonyan implementálni a shader modell 6.6-hoz. Nincs is még ilyen meghajtójuk, holott az AMD és az Intel már kiadta a sajátját. Ez egy borzasztóan nehézen kezelhető helyzet. Bizonyos szempontból jobban járna az NV, ha a Turing alatt GPU-k támogatását kidobnák, mert a Maxwell és a Pascal fogja vissza őket. Amíg azokat támogatni kell, addig nem tudnak teljesen elszakadni a CPU-s emulációtól, így büntetik vele a Turingot és az Ampere-t is.

    A Vulkanon látható, hogy a GeForce-ok jól működnek CPU-s emuláció nélkül, csak ugye a DirectX 12 bekötési modellje sokkal másabb, mint a Vulkáné. És ha a Khronos követni akarja a shader modell 6.6-ot, akkor hasonlót kell használniuk a jövőben.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Alogonomus

    őstag

    válasz b. #56147 üzenetére

    Na látod(?) pont az a fanboy viselkedés, amikor egy tesztekkel bizonyított megállapítást vonsz kétségbe.

Új hozzászólás Aktív témák