Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #49765 üzenetére

    De a tesztekben azok a játékok vannak, ahova belerakják a DLSS-t. Az NV tanult a régi hibákból, és olyan játékba bele sem rakják, ahol szarul működne. Például bármi, amiben sok vegetáció van. A Horizon tökéletes lett volna az NV-nek, hiszen a Decima motorba be van építve a technológia, csak egy False->True átírás kellett volna a működéshez, mégsem tették meg. Ennek az oka, hogy sok a vegetáció a Horizonben, és arra nem működik a neuronháló. Nézd meg, hogy mikben engedélyezik: Control, Deliver Us The Moon, Death Stranding, stb. Egyszerű tartalmakhoz, amiket könnyű felismerni. Hogy ez miért fontos? Nézd meg magad:
    Horizon:

    DS:

    Azokat a vegetációkat a felső képen sokkal nehezebb felismerni, és ha nem jól csinálja a neuronháló, akkor azt kapod, amit a BFV-ben, vagy az FFXV-ben. Azokra is hozhatnának DLSS 2.0 patch-et, de nem ez a baj, hanem a neuronháló, attól olyan fos a minőség. És fos lenne a Horizonben is, ha aktiválták volna.

    Ezeken a gondokon az AMD sem tudna felülkerekedni. Az általános neuronhálóval, mint elméleti tényezővel van baj. Tehát az AMD ha hoz ilyet, akkor ugyanúgy válogatni kell a játékok között, hogy melyik tartalmával lehet kvázi jobb minőség, és melyikkel lenne tuti fos az eredmény. Utóbbiba felesleges aktiválni, ezt amúgy jól csinálja az NV, csak ettől még nem vagyunk közel ahhoz, hogy ezt általánosan is lehessen használni.

    (#49766) morgyi: Nincs rá akarat. Ez egy szoftveres kérdés, nem csak hardveres.
    Konzolon egyébként sokat alkalmaznak analitikai élsimítást. Nem minden ilyen rendszert hoznak át PC-re. Szóval az, hogy konzolon működik, még nem jelenti azt, hogy PC-re egyszerűen áthozható, lenne vele munka bőven. Azt meg ugye nem szeretik a fejlesztők.

    (#49768) huskydog17: Arról még nincs adat, de a Stadia miatt hülyeség lenne nem explicit API-t használni. A next-gen gépekhez amúgy is shader modell 6.0 kell.

    (#49771) Yany: Annyira nem nehéz már jó minőséget elérni, a probléma a gaming szempontjából az, hogy a minőséget 20-30 ms-on belül kell adni. Na az már rohadt nehéz.

    (#49767) Zartszelveny: Gondolom visszahozzák a projektet. Most már elég komoly hardverek vannak hozzá. Különösebb jelentősége szerintem nincs.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák