Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Tyrel #44687 üzenetére

    Igen csak az Nvidia DLSS a bonyolult neuron hálós megoldást azért teszi hogy a fix felbontáson fix frametime és nagyjából azonos százalékú teljesítmény növekedés legyen mindenhol,míg a kimeneti kép lehetőleg ne legyen elmaradva lényegesen a natívtól minőségben, Függetlenül a képernyőn történő eseményektől, mert az AI elméletileg felismeri az azonos grafikai elemeket és megoldásokat és ezt öntanuló módon használja a játék folyamán automatikusan ezzel egy állandó fix minőséget és FPS növekedést er45edményez amit elhasználhatsz az RT re.
    Ezt mint láttuk nem tudták maradéktalanul megoldani, de nincsenek brutális droppolások és megakadások, [link] míg itt a radeonos tesztnél volt olyan az egyik tesztelőnél, hogy konkrétan tizedmásodpercekre megakadt a kép fordulás közben.persze lehet még fake vagy béta amit használt még.
    Konzolon segítség a fix FPS és a nagyobb késleltetés és ugyan ez igaz a Stadiara is,de PC-n ez nagy kihívás lehet mert rögtönzött és közvetlen a kapcsolat.
    persze azért működhet még, csak idő kell neki.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák