Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Yutani #33881 üzenetére

    Ott van a Wolf 2-ben. Azt a motort már úgy építették fel, hogy a legacy path ki van vágva belőle, így nem kell limitálni a grafikát, ami kedvez a modernebb hardvereknek. De ezek nem jönnek maguktól, kellenek hozzá az újítások. A Wolf 2 például azért dobta az OGL leképezőt, mert végül az id tech 6.5 képkockánként 30000 rajzolási paranccsal dolgozik, illetve szintén képkockánként akár hatmillió háromszöget is kirajzol (ami nem a legnagyobb szám az iparágon belül, de nem sok játék van előtte). És emellett jegyezzük meg, hogy a Doom az id tech 6-tal képkockánként 1000 rajzolási parancsot adott ki, és nagyjából másfél millió háromszöget rajzolt ki. Ahhoz, hogy ezt a fejlődést át tud vinni a hardverekre úgy, hogy még mindig igen erős 60 fps-ed legyen a megszokott rendszereden nagyon sokat kell modernizálni, mert a terhelés megnőtt a sokszorosára, de a sebesség mégsem omlott össze a Doomhoz képest. Ezek azok a szituációk, amikor a részegységek száma kevésbé fontos, az számít, hogy azok milyen okosak. És ebben az a jó, hogy ilyen formában skálázható tovább a rendszer, míg a korábbi opcióval rengeteg limitbe futottak.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák