Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Én a HD 5700-ra 840 SP, 192 bit és GDDR5 paramétereket tippelek. Aztán vagy bejön, vagy nem.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem muszáj 24 ... lehet 12 is. Nem feltétel, hogy egy vezérlőhöz dupla ROP-blokk tartozzon, mint a Cypress esetében.
Amúgy a 192 bitet abból gondolom, hogy a Computex-en állítólag a Juniper tekert. A waferen is a juniper volt, szóval reális lehet a pletyi. Na most a gépen amin használták 32-bites win volt, így a 4 GB-os korlát miatt csak 3,25 GB memória volt. Tehát 768 MB-ot vitt a VGA. Persze ez elmélet, de két volt róla.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem a Bridge-nek ott kell lennie a két GPU között. Csak az a kérdés, hogy PLX vagy Hydra lesz-e. Utóbbi 70 dollár, a kari ára lesz vagy 600-700 dodó, szóval a Hydra belefér.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz South Velen #67 üzenetére
Nem vagyok meggyőződve, hogy ez az árazás nem szándékos. Nyilván ők is látják, hogy a konkurencia, milyen irányba tart és nem a júzerek érdekeit veszik figyelembe, hanem a cég bankszámláját. Nyilván való, hogy gyakorlati versenytárs nélkül lehet játszani a köcsögöt. Ár/teljesítményben a HD 4800 marad a király, ameddig el nem fogynak a készletek. Azután jön be a HD 5700 a helyére. Nyilván belső konkurens nem marad a raktárak kiürülésével. Ezután le lehet vinni a HD 5800 árait is a termékskálához jobban passzoló pozícióba. Minden attól függ, hogy az AMD, mit akar. Az is előfordulhat, hogy a HD5700-at szeretné ha venné a nép, így játszhatnak az árakkal, hogy ezeket kikényszerítsék. A DX11-es játékokban pedig megtiltják a tesszellátor használatát a régi kártyákban, innentől kezdve aki ár/teljesítmény alapján döntött mehet vissza a boltba, ha szeretne magas részletességű felületeket venni. Igazából ki van ez találva elég jól.
Gyakorlatilag az Intel is ugyanezt csinálja, csak ők a foglalatgyártásra álltak rá.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Dirt 2 és az AVP biztos ilyen lesz. Az AVP-ből láttam képet. Normal map sem lesz a felületeken, egy sima textúra. DX11-től lesz kinézete a játéknak.
Nem ... a Xenos tesszellátor nem annyira jó, mint a DX11. Sebességben is lassabb, és nehezebben kezelhető, de itt igazából a lehetőség elvételén van a hangsúly. Ha nem elég gyors a régi karikon maximum kikapcsolja a júzer.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen ez a lényege a Tesselation SDK-nak, de ha valamit nem akar az AMD, akkor azt a partnerekkel meg bírja beszélni. Az AMD-nek üzleti szempontból csak jó, ha a HD 5000 alatt nincs tesszellátor pár programban, mert akkor vált a júzer. DX11-es konkurens pedig egyelőre nincs, tehát a vált valaki, akkor egyértelmű kinek a termékét választja.
Erősebb Radeon lapka szerintem nem lesz már 40 nm-en. A Cypress is 334 mm^2 ... ráadásul jobbat nem nagyon lehet DX11-re építeni kevesebb tranyóból. Esetleg lesz egy RV770-790-féle ráncfelvarrás a magasabb órajelért, de a 28 nm-re marad a HD 6000. Az meg 2011Q1 reálisan nézve.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ebből 128 bit-re tippelek. Persze ez sample lehet, hogy egy régebbi tervezésű nyákot alakítottak át gyorsba. Bár ezt már nem merem feltételezni, inkább én is a 128 bitre hajlanék.
gyiku: ha kaptam volna nem lennék itt találgatni. Sőt egyáltalán nem lennék itt, mert a tökeim...
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A következő generációs konzolok még minimum 3 évig nem jönnek. Felesleges erről beszélni, még gyártói alapon is. A Nintendo talán hamarabb jön valamivel, mert ők már durván nyereségben vannak a kis Wii-val, de ez nem annyira számít.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem hiszem. 2010-ben lesz a Natal-féle Xbox 360 változat. Az MS annak is ad minimum 2 évet. Másrészt az Xbox 360 hardvere még elég egy darabig, a Forza 3-as fejlesztők mondták, hogy most fog a többség hozzányúlni a tesszellátorhoz, amivel tehermentesítik a proceszort, több felszabadulnak az erőforrások.
A PS3-at sem tudom elképzelni, hogy leváltsák. Eleve még nem is futott nyereségbe a project, ráadásul most kezdik érteni a felépítését, abban is van még egy csomó kihasználatlan erő. A tesszelláció is átültethető az SPE-kre. Legalább nem csak malmozni fognak, hanem dolgozni is.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Dirt 2-ben is exkluzív DX11 fícsőr a Tessellation, sőt az AVP-ben is.
A Stalker lehet esetleg támogatás, mert az nem AMD vásárolt gama. Nyilván ha az AMD megvesz valamit, akkor onnantól kezdve a DX11 minél nagyobb előnye a szempont számukra.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Lehet, hogy megér 1-2 játékot. Elég sok DX11 játék készül, amire nem az AMD beszélte rá a fejlesztőket. Nyilván azokba nem is rakott pénzt. Egyelőre az a biztos, hogy Dirt 2 és AVP ebből a szempontból kilőve.
Amúgy nézegettem ezt a Xenos féle rendszert a Tesselation SDK-val. Igazából Low Poly tesszellálásra jó. Legalábbis egy bizonyos poligonszám felett nekem ugrásszerűen esett a teljesítmény.
einstein: Kb. erre lehet számítani. Az AMD a DX11-gyel nyomul, míg az NV a PhysX-szel.
A mostani sajtóanyagon is behaltam: ... HD 5870 is Fast….But It Doesn’t Support Next Generation Games (PhysX)[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egyelőre a mai nap pletyitémája volt a DX11-es játékok. Az NV-nek főleg az a problémája, hogy a tesztekbe nem kerülnek be nagy számmal a PhysX játékok, de láthatóan a DX11 után mindenki kap. Pár PR-es el is sütötte, hogy ha december 10-ig nem lesz launch, akkor csak 2010-re hozzá ki a cuccot. Ebből mindenki a Dirt 2-re kombinált.
A PhysX megítélésén sok fog múlni. Hozhatják a játékokat ha nem kerül be a tesztekbe. Mi is vakartuk a fejünket a Batman kapcsán, mert kurva jó játék és a tesztekben a helye, de nyilvánvaló, hogy a PhysX a zárt elérhetősége végett halott.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A GPU tech conferencen. Mindenki a DX11-ről érdeklődött az NV-nél, de a cég állta a kérdések sorát.
Mármint melyik játékokra gondolsz. A többség a minőség szerint szelektál. Jelenleg minőségi PhysX cím a Mirror's Edge (ami túlkoros) és a Batman (ezt mi is teszteljük). Az NFH Shift nem probléma, mert a HD 5000-nek nagyon fekszik. Márpedig azokat kell verni.Nem ... a gyártó specifikus platform addig él, amíg az NV pénzt rak bele. Illetve amíg elfogynak a PhysX-es játékok az NV alól. 2010-re a Dark Void az egyetlen címük. Potenciális jelölt az Aliens: Colonial Marines, a Backbreaker. Ezenkívül a 2010-re készített címek közül megvehető a Hero's Jorney, a Huxley, a Jianxia 3, a Mortal Online, a Two Worlds: The Temptation, a Urban Empires, a Venetica, és a Winterheart's Guild. Mást nem tudnak megvenni, mert nem csinálnak más PhysX API-t használó játékot 2010-re (a fentiek pedig csupa AAA cím - DX11-es Dirt 2, AVP, STALKER CoP, Crysis 2, F1 2010, Dungeons and Dragons Online, The Lord of the Rings Online és a pletyizett Grid 2, BattleField BC2 eltörpül mellettük ). A régebbi próbálkozásokat lehet újrakezdeni a Mafia 2-nél, de zárt ajtó fogadja az NV-t. Gondolom a 2K Czech-nek nincs szüksége az "anyagi támogatásra", eltudják dönteni, hogy mi a jó a felhasználóknak.
Az AMD azért jelentette az OpenPhysics be a dolgot, mert hozzák a Star Wars: Force Unleashed-et PC-re. Csak ez még nem nyilvános. Konkrétan ez elág nagy csapás az NV-nek. Láthatóan, hogy az AMD komolya neveket prezentál, míg ők nem túl komoly nevekre vannak kiszorítva.
gbors: Még nem próbáltad a Batmant. Medium PhysX-szel egy GeForce 9600 GT-n durván akadozós nekem. PhysX nélkül, még szép, hogy fut.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Elnézést, hogy meggyanúsítottalak azzal, hogy nem próbáltad ki. Igazából a PhysX az, amit azért szeretne az ember bekapcsolni. Amúgy a Batmanes stratégia elég rossz irány is lehet. Felteszed 1680x1050-be teszel rá egy kis AA-t, Very High PhysX be, és már veheted is a GTX 285-öt. Nekem ez nem gyere be.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mi próbálunk aszerint tesztelni. A Stormrise maradt volna, mert az első teljesen DX10-es játék, de gagyi, ezért ment. Ez a minőséges dolog igazából a legigazságosabb. Az architektúrára nem is gondolunk, mert nem kívánunk kedvezni senkinek.
[link] - XbitLabs NFS:Shift
[link] - Darkest Of Days bejelentés
CPU PhysX kapcsán semmi meglepetés nem lehet. Ha valami lassabban fut AMD-n, az nem a CPU PhysX miatt van.
A Codemasterssel hosszútávú megállapodás van. Ami jön az DX11 lesz. Nem csak az AMD miatt, de az egyszerűbb fejlesztés és a sebesség is ezt kívánja.
A Ghengis Kahn-t azért nem írtam, mert az még 2010-ben sem biztos, hogy megjelenik. Amúgy az is MMORPG lesz. Az MMORPG-kbe amúgy azért invesztál ennyit az AMD, mert nagyon népszerűek PC-n.
A Mafia 2 az eladásokra megy rá, nekik nincs szükségük pénzre. Ezért maradtak eddig a zárt ajtók.
Akinek nincs konzolja, mint nekem, az tuti megnézi. A Star Wars Brand meg piszok erős, ezt senki sem vitatja.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FragMaster #326 üzenetére
Ne is dűlj be a zillának.
rocket: Kacsintanék, de nem lehet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FragMaster #329 üzenetére
Ezt írták azok akiknek volt már Juniperjük, de ez nem biztos, hogy így lesz. Valszeg egy program adatbázisába rosszul vitték fel az adatokat, azért mondta mindenki ugyanazt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FragMaster #331 üzenetére
A #327. hsz. elég egyértelmű.
Amúgy a Kínából szivárgott teszteredmények valósak. Szóval sok meglepetés nem ér minket.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz attiLANte #333 üzenetére
Az energiatakarékosságról ne ítélj elsőre. Lehet, hogy hasonlóan jó fogyasztási egyensúly várható, mint a HD 5800-nál. Az idle nagyon hízelgő, sőt.
Az Evergreen szuperskalár procik jóval okosabbak, mint a régiek. Bár az interpolálás terhe rajuk esik, de ez sok esetben jót jelent, persze néha rosszat.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Ricco_hun #344 üzenetére
Most voltam telókonferencián, és az ár normálisan van belőve a teljesítményhez mérten. Persze a DX11 előny, és ennek köszönhetően gyorsabbak is lesznek az új modellek ... és ha valaki a DX11-et érzi feleslegesnek ... hát most mondták el, hogy nem kevés játék készül, amit eddig bemutatta, vagy lelepleztek az a kisebbséget képviseli létszámban. De erről többet nem lehet mondani.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem, mert az extra MUL-t nehéz volt használni. Itt arról van szó, hogy néhány esetben a szuperskalár shader procik SP-i, akkor is dolgozhatnak párhuzamosan, ha a futtatott utasítások függnek egymástól. A régin ez nem volt lehetséges.
Ha a shder power nagyon ki van használva, akkor buksz vele 5-6%-ot. De ha van szabad kapacitás, akkor nem jelent sokat. Ettől függetlenül, ha interpolátor limites a program pl.: COH, akkor nyersz ezzel a megoldással nem is keveset. A mai motorok annyira eltérőek, hogy ez inkább kedvező. Kevesebb a limit lehetőség.
Ezek a kártyák családon belül készültek. A HD 5750 HD4850, míg a HD 5770 HD 4870 teljesítményre képes. Az árazás is hasonló lesz. Persze ott van a DX11 előnye, amiből +20-30% elvárható a szebb képminőség mellett (pl.: BattleForge tesztek). Plusz ott a tesszellátor, amit sajna tényleg csak a Dx11-ben fognak használni, hiába van ott a fícsőr a régi karikon. A Dirt 2-ba sok grafikai effektet tesszellátor csinál.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ennél sokkal több mindenre jó a tesszellátor.
Például a ruhaanyag animációra és a vízfelszín szimulációjára. Ez lesz a Dirt 2-ben. De a baltával faragott közönséget is a tesszellátor kapja rendbe.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem írtam le minden DX11-es fícsört.
Amúgy mivel lehet megváltani a világot? Lehet játszani low-on is, de mégis a high felé billen a mérleg a legtöbb felhasználónál. Minden extra számít. A szállingózó PhysX papirok sem váltják meg a világot, de ha van miért ne.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz South Velen #378 üzenetére
Valószínűleg ezért jön egy csomó DX11-es játék. Sajna pontos számot nem lehet mondani, de kétjegyű és kettessel kezdődik.
Egyébként a HD 4850-et elkapja, főleg nagyfelbontásban. Többet, majd később mondhatok.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz South Velen #381 üzenetére
Ki írta, hogy 40k lesz az ára?
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz South Velen #384 üzenetére
Egy nem létező kártyát árazott be egy webáruház.
Amúgy pontosan az a cél, hogy a HD 5770 és a HD 5850 között rés legyen. Terelni kell az embereket a drágább modell felé. Ha valaki DX11-es karit keres, akkor a lehetőségei egy gyártóra korlátozódnak. Ha megfigyeled ugyanez volt a GeForce 8 esetében.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Teljesen egyszerűen működik a dolog. Ha van az utasítások között egy MUL és egy függő ADD, akkor azt mostantól nem külön, hanem egy VLIW szóba fordítja a meghajtóprogram. Ez a szó majd lefut a szuperskalár procin. Jobban ki lesz használva a nyers shader power.
Igen a rendszer teljesítményére gondolok. A szuperskalár procik munkafolyamata igény esetén bármikor elmenthető és folytatható a mentett állapottól. Minden a nagysebességű globális tárba kerül, amit rövid időn belül el lehet érni. Ésszerű volt meglépni az emulált interpolációt. Ennél a rendszernél ez nem okoz hatalmas kiesést, viszont jóval jobban fekszik a dolog a manapság nagyon eltérő igényekkel rendelkező motoroknak. Úgymond következetesebb lehet a teljesítmény. Az új NFS Shift-ben sem valami combosak a HD 4000-es karik, de a HD 5000 már kegyetlenül teker.
Nem hiszem, hogy az árak nagymértékben csökkennének.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Depression #474 üzenetére
Igazából nem értem a problémát 38-40k-ért HD 5770-et kapsz, ami eleve gyorsabb a HD 4850-nél, ehhez még hozzájön a DX11 20-30%-os többlete. Hol a probléma? Ha HD 4850 teljesítményt szeretnél DX11-gyel turbósítva az a HD 5750 lesz 25-33 k-ért (függően a memória méretétől).
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Depression #482 üzenetére
Pont ezt akarja az AMD, hogy a drágább modellt vedd meg. S lám gondolkodol is rajta. Ergo a stratégia működik.
Gondolom már nem a Máltai Szeretetszolgálat a cég példaképe.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Depression #486 üzenetére
Ez így volt a GeForce 8-nál is. Mindig túlzott a hype, amikor nincs konkurens.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VaniliásRönk #626 üzenetére
Az elméleti maximális fogyasztás. A legerősebb Hemlocknak 298 watt lesz a TDP-je. A mérések alapján picit kevesebbet fog kajálni, mint a HD 4870 X2. A többit, majd november vége felé.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az a 8.3-as Catalyst volt.
Egyébként egyszerű órajelemelés a taktika. Ha jó lesz a Fermi, akkor jön a gigahertzes Cypress válogatott GDDR5 lapkákkal. Ugyanaz a stratégia, mint a HD 4000-nél, csak most nem biztos, hogy megjelenik a HD 5890.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen