-
GAMEPOD.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jofi81
őstag
Egy csomagom még nem érkezett meg és hamarosan lejár az ideje: "Your order will be closed in: 26 days 11 hours 5 minutes". Azt írja az ali, hogy ilyenkor full refund van. Mi a teendőm? Indítsak dispute-ot vagy írjak az eladónak? Várjam meg, míg lejár az idő vagy előtte kell cselekednem?
-
Jofi81
őstag
Ez érdekes. Október 12-én rendeltem és 45 nap volt rá megadva, az ma járna le. Pénteken, amikor utoljára néztem, még 100%, hogy az volt odaírva, hogy 3 nap múlva lejár, ezért is írtam a hozzászólást. Most nem ellenőriztem, csak bemásoltam, fel sem tűnt, hogy nem annyi van ott. Ilyet tehet az eladó, hogy egyszer csak meghosszabbítja? Most december 22-t ír, hogy addig várjak, de az már bőven túl van a 60 napon, amennyi az elméleti maximum.
-
Jofi81
őstag
Nem jött meg egy csomagom 60 nap után, lejárt az idő, nyitottam dispute-ot. Írta az eladó, hogy nagyon sajnálja, de legyek szíves visszavonni, mert árt az üzletének, várjunk még vele 10-15 napot és ha addig nem jön meg, találunk rá megoldást. Erre válaszoltam, hogy nekem ez így nem oké, mert akkor nem lesz semmi biztosítékom, ha megkapom a pénzem, visszavonom. Erre megint írja, hogy ne aggódjak, beszélt a postával és még mindig úton van, vonjam vissza és várjak még 10-15 napot. Én ezt kétlem, a nyomkövetés alapján 10.26.án volt az utolsó esemény. Mit tegyek?
-
Jofi81
őstag
Látod, erről a lehetőségről nem tudtam. (Múltkor kérdeztem, hogy ilyenkor mi a teendő, de közben megváltoztatták a szállítási időt, nem vettem észre és aztán ebbe az irányban ment el a beszélgetés, a kérdés meg elsikkadt.) Azért nem is bízom benne már, hogy ideér, mert az összes akkor rendelt csomagom régen megérkezett, de még a 11.11-es, sőt, még az az utáni rendelések nagy része is itt van. Most már akkor nem lehet meghosszabbítani a szállítási védelmet?
-
Jofi81
őstag
Rendeltem egy fekete telefontokot 3-án, másnap jött az üzenet, hogy feladták. 8-án írt az eladó, hogy sajnos nincs neki fekete, csak fehér vagy piros, jó lesz-e valamelyik. Rögtön válaszoltam neki, hogy nekem fekete kell és akkor szeretnék refundot, azóta nem jött reakció. Ilyenkor mi a teendő? Nyissak dispute-ot? Tényleg azután írja meg, hogy nem volt fekete, miután feladta? Mire számított? Vagy csak kamuzik?
-
Jofi81
őstag
Nézegetem ezt a fűtőmatracot. A leírásban digitális termosztátot emleget, de a képen egyértelműen nem az van. Meg merjem rendelni? Ha nem digitálisát küld, megreklamálhatom?
-
Jofi81
őstag
válasz Inhouse #31566 üzenetére
Erre a részre gondolok:
Operating Instructions:
Step 1.Switch on the thermostat with power. The screen shows current temperature
Step 2.Button "+": used for elevating temperature. When the screen shows "SET", each pressing on the button elevates 1 degree. Long pressing on increases the temperature till +39 degree. After 5 seconds no operating, the thermostat returns to working mode. Switch on the power then cut off the power, set temperature unchanged
Step 3.Button "-": used for lowering temperature. When the screen shows "SET", each pressing on the button reduce 1degree. Long pressing on lowers the temperature till -9 degree. After 5 seconds no operating, the thermostat returns to working mode. Switch on the power then cut off the power, set temperature unchanged
Ez alapján nem lehet sima tekerős bimetal, kell lennie rajta gomboknak, sőt, kijelzőnek.
-
Jofi81
őstag
Persze, úgy lenne a helyes, meg is fogom kérdezni. Nem hiányzik a több hónapnyi várakozás meg vita. Csak nem tapasztaltam még ilyet, ezért kérdeztem, hogy ilyenkor mi az irányadó. Bár azt, hogy
Package Included:
1* Heating Mat
1* Digital Thermostat
nehéz használati utasításként értelmezni. Az a baj, hogy a review-kban sincsenek fényképek. De megkérdezem az eladót, az a biztos.
-
Jofi81
őstag
Ma jött egy email, hogy Delivery failed. Ez mit akar jelenteni? Tegnap nem is volt kiszállítás
-
Jofi81
őstag
válasz Jofi81 #31571 üzenetére
Megkérdeztem, hogy akkor ez tényleg digitális-e, mert a képeken nagyon nem az van. Meg is jött a válasz két hét után:
"hello,dear.thanks for your message,Package Included:
1*Heating Mat
1*Digital Thermostat,please understand,best regards."
Most akkor meg merjem rendelni? Jogosan reklamálok, ha mégsem digitális?
-
Jofi81
őstag
Leadtam két külön rendelést egy boltnál, hogy ne lépjem át az áfahatárt. Az egyik értéke $26,62, a másiké $36,88. Mindkettőre kifizettem a $2,51 szállítási költséget, mégis egyben adták fel. Ilyenkor mi van, ha megfogják a vámon?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Beszámítás! MSI B550 R7 5700X 16GB DDR4 500GB SSD RTX 3060 Ti 8GB ZALMAN Z1 Plus FSP 700W
- ÚJ! NZXT H5 FLOW - 2 Év Garancia
- Beszámítás! ASUS B550M R5 5600G 16GB DDR4 500GB SSD RX 5700XT 8GB ZALMAN S2 TG Seasonic 600W
- Beszámítás! ASUS B450 R5 3600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Cooler Master MB520 Chieftec 600W
- Beszámítás! ASRock B550M R3 4300G 16GB DDR4 240GB SSD GTX 970 4GB FSP CMT160 fekete FSP 600W
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest