-
GAMEPOD.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
domojko
senior tag
Üdv!
Otp-s net kártya van pay pal-ra regisztrálva.
Mindig pay pal-on keresztül szoktam fizetni ali-n.
Valahol ali-n beregisztráltam ezt a net kártyát, azt gondoltam így nem kell minden vásárláskor megadni a kártya számot stb.
Azóta a fizetés nem pay pal-on keresztül megy, hanem ali leveszi a net kártyárol az összeget.
Mit állítottam el, és hol tudom ezt visszaállítani?
Keresem egy ideje de nem találom. -
domojko
senior tag
Üdv!
Sajnos nem erősségem az angol.
Rendeltem ali-rol, [link] ezt a terméket.
Elvileg ingyenes a szállítás.Ma ezt az üzenetet kaptam:
Sorry to trouble you.
We received notification from the logistics company that due to the special nature of the product, the shipping method was restricted . This order can't be shipped by this shipping method. Would you mind paying extra 2USD for the shipping method changes?
If not, In that case,In order to protect your benefit.Could you please apply to cancel this order by choosing other reasons from your end?
Look forward your early reply.
Best regards.
Most ez pontosan mit akar jelenteni?
Nem tudják ingyen szállítani, fizessek még 2$-t?
Ezt megtehetik?Mi a teendőm?
Természetesen szeretném megkapni a terméket az eredeti áron az eredeti feltételekkel.[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
válasz Flashy #27860 üzenetére
Esetleg az lehet rá hatással ha válaszolok és leírom h én az eredeti áron ingyen szállítással kérem a terméket ahogy az a hirdetésben is szerepel. Ellenkező esetben törlöm a rendelést, jelentem az ali-nak, és adok negatív értékelést. Ez szerinted lendít valamit a dolgon?
Vagy törlöm most a rendelést, és megveszem mástól.
[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
Erre az újabb válasza:
We have received your message. We are so sorry about that the shipping method was restricted .So in order for you to receive the goods as soon as possible, we suggest that you add money for Changing mailing method.Sorry for the trouble. If not, for your benefit,Could you please apply to cancel this order by choosing other reasons from your end?
After then, we will accept your request to cancel it and the money will be returned to your account.Looking forward to hearing from you to advise, thank you in advance.
Most tényleg, megtehetik h pénzt kérnek még és ha nem fizetsz csak abban az esetben fogadja el a törlési kérelmedet ha az egyéb lehetőséget választom?
De hát micsoda eljárás ez?Tisztességtelennek tartom ezt az egészet.
Nem meríti ki a vevő megtévesztését?[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
Üdv újra.
Végül megrendeltem [ezt] az autórádió 2 din-es beépítő keretet.
A napokban megérkezett.
Az első probléma az volt vele hogy nem volt túlságosan becsomagolva, csak a saját dobozában volt a termék, és így volt berakva a postai zacsiba.
Mondanom sem kell hogy szállítás közben letört az egyik rögzítő fül.
A másik probléma hogy feketének hirdetik, de a valóságban szürke. Nem illik az autó műszerfalához ez a szín.
A hátulja az valóban fekete műanyag de ami látszik a műszerfalon az egész eleje szürke.Felvettem a kapcsolatot az eladóval.Kérte hogy fotózzam le az SKU számot, ami alapján beazonosította hogy ez az a termék amit rendeltem.
Kérdezi hogy egyetértek e hogy újraküldi a terméket.
Na itt jönne a kérdésem.
Milyen lehetőségeim vannak?
Ha újraküldi akkor fizetnem kell megint?
De igazábol szürkére nincs szükségem.
Kérjek visszatérítést? -
-
domojko
senior tag
Ma ezt az üzenetet kaptam:
li jessica: Dear friend,
We have checked,the color is black.
In our warehouse like this color either.
Hope you can forgive us.
Would you prefer resend or refund?
If refund,please tell us your paypal account.
Regards,Itt most milyen paypal account-ra kiváncsi? Nem paypal-al fizettem.
Illetve nem tér ki a feltételekre hogy hogyan történne az ujraküldés vagy a visszatérítés.[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
Értem a paypal részt. Köszi
Viszont eddig egy szóval sem említette hogy vissza kellene küldenem a sérült terméket.Nem akadékoskodni akarok, csak próbálom megérteni a szituációt.
Köszönöm a segítséged
Most megkérdeztem tőle hogy milyen feltételekkel történne a resend ill. refund.
Megvárom mit válaszol.
Naponta egy üzenetet küld
-
domojko
senior tag
válasz domojko #28347 üzenetére
Na ezt most már végképp nem értem!
Ezt kérdeztem tegnap előtt:
Hi! What are the conditions for resending or refunding? Regards
Ezt a választ kaptam ma:
Dear customer,
Thanks for your message and buying.
Really sorry for this delay ,but we will try our best to do the shipping ASAP.
Best regards.Tény hogy kissé hiányos az angol tudasom, konkrétan google fordítóval kommunikálok.
De ezt az üzenetet nem tudom hova rakni.
Vagy csak hülyének néznek? -
domojko
senior tag
Üdv! Márciusban rendeltem 3 terméket egy eladótól, amiket elvileg egy csomagban feladott. Mai napig nem érkezett meg a csomag. Ezt jeleztem neki.
Erre a válasz:We have received your message and we will get back to you as soon as possible.
If you have not received the package, please check your order shipment method, and reply “C1” or “C2” or “C3” to get fast answer.
C1: Cainiao Super Economy; Yanwen Economic Air Mail
China Post Ordinary Small Packet Plus
C2:AliExpress Saver Shipping
AliExpress Standard Shipping
C3:China Post Registered Air Mail
Correos Economy
ePacket
Other information please reply “C4” or “C5”
C4:product problem
C5:Manual customer serviceMi a teendőm?
Tracking number: LP00129361666270
-
domojko
senior tag
Üdv!
Valaki aki ért hozzá, rákukkantana erre a nyomkövetési számra 17track.net-en?
LL731193591CN
Karórát rendeltem egy ismerősnek.
Utolsó bejegyzés 09.30.-a “ Cancel item export”, Cikkexportálás visszavonása.
Na most ez mit akar jelenteni? Van valami teendőm? -
domojko
senior tag
válasz pulutodurumo #31961 üzenetére
Köszönöm a segítséget.
Kapcsolatba lépek az eladóval.Egyébként azt lehet tudni ebből hogy ki sem engedték kínából, vagy itthonról lett visszafordítva?
[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
válasz domojko #31960 üzenetére
Válaszolt az eladó:
Hello
friend
Sorry for the inconvenience
Your package has been returned
We will arrange for you to resend the new package.
Looking forward to your information
Sincere regards
Most milyen adatokat kér? Hiszen az adataim nem változtak.
Miért nem adja fel az eredetileg rendelt adatokkal?
Vagy más valamit szeretne?
Esetleg valami sumákság van a dologban? -
domojko
senior tag
Üdv!
Szerintetek erre a termékre érdemes még várnom?
Szeptember 19.-én rendeltem meg.
Tracking number: S00000060419116 -
domojko
senior tag
Jeleztem az eladó felé hogy nem érkezett meg a csomagom.
Megkért h várjak még 10 napot, ha nem érkezik meg akkor feladja mégegyszer.
A furcsa az h nincs már ilyen terméke.
Nyomkövetési szám alapján a magyar posta rendszerében nincs ilyen küldemény.
Míg a többi rendelésemet megtalálom akkor is ha még kínában van. -
domojko
senior tag
Üdv!
November 10.-én rendeltem meg az adott terméket, 15 day delivery On-time guarantee keretében.
Ketyegett a visszaszámláló ami idő alatt az eladónak fel kellett adnia a terméket, egyébként automatikus refund.
Az utolsó nap utolsó óráiban állította át hogy feladta.
Onnantól 90 napról ketyeg vissza a számláló.
A csomag azóta sem mozdult meg.
A tervezett kézbesítés dec 1 lenne.Mit kell tennem mik a lehetőségeim?
Nyissak most dispute-ot?
Ez egy fűthető mellény, és nyilván nem nyáron szeretném használni.Ha visszakapnám a pénzt megrendelném mástól aki tényleg fel is adja.
[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
Csak az a fura hogy nyomkövetés alapján meg sem mozdult kínából. Semmilyen szervezeti egységen még nem ment keresztül.
Gondolok itt válogató központ stb.
Hacsak nem kamu azonosítót adott meg akkor már több egységen is keresztül kellett volna mennie a csomagnak.
Mihez képest kellene 15 napon belül megkapnom a terméket?
Meddig várjak türelmesen kb?
Az express one -nál nem szerepel ez a nyomkövetési szám.
November 24. -én rendeltem egy másik terméket más eladótól.
Azon látszik hogy mozgásban van.[ Szerkesztve ]
-
-
domojko
senior tag
“Elég trehány egy shop ez, én nem is rendelek 95% pozitív visszajelzés alattitól.”
Alapvetően én sem szoktam. Nem is értem most miért.
Valószínüleg a 15 napos szállítás garancia miatt kapkodtam el a dolgot.“Ha nem lesz 1-2 napon belül sem bejegyzés akkor csak beírt egy számot, de nem adta fel”
Ebben az esetben mi a teendőm és mikor?
Ha jol emlékszem valahol dispute-ban van valahol erre egy opció, hogy nem adták fel, nem mozdul a csomag, vagy valami ilyesmi.
Konkrét esetemben mikor érdemes vagy kell tennem lépéseket?[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
válasz st6969 #63722 üzenetére
Időbeni garancia
Az AliExpress időben nyújtott garanciális szolgáltatása biztosítja, hogy termékeit az ígért időpontig kézbesítjük.
Kérjük, figyelmesen ellenőrizze az ezzel a címkével ellátott termékeket, és figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket.Garantált szállítás
Az ezzel a szolgáltatással rendelkező termékek esetében az AliExpress biztosítja, hogy a megadott dátumig megkapja a terméket.X Késleltetett lefedettség
Ha a termék nem érkezik meg időben, 1 USD értékű kupont kap.
Ezt a kupont a Fiókja „Kuponok” rovatában találja meg a termék javasolt szállítási dátuma után 2 nappal.
Kupon felhasználás
A kupon 60 napig érvényes, és az AliExpressen leadott 1 USD feletti rendelésekre érvényes.Felhasználási feltételek
Az időbeni garancia csak a Kínából vagy az EU-ból (helyi raktárból) szállított és a spanyolországi és franciaországi vásárlóknak szállított megrendelésekre vonatkozik. Csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyeken a vásárláskor „Időbeni garancia” felirat szerepel.
Az „X-napos kézbesítés” megjelölésű termékek vagy a Spanyolországon és Franciaországon kívüli országokba szállított termékek esetén késedelmes kézbesítés esetén forduljon az AliExpress Súgójához.
1. Egy késedelmi kupon CSAK egyetlen rendelésre érvényes (beleértve a több csomagban szállított termék megrendeléseit is). 2. A késedelmi fedezetre csak az "Időben garanciával" megjelölt termékek érvényesek.
3. Ez a szolgáltatás csak Spanyolországban és Franciaországban található szállítási címekre vonatkozik.
4. A várható szállítási idő referencia az, amely a rendelés részleteit tartalmazó oldalon megjelenik, időszámlálóval (ha kérdése van, forduljon a Súgóhoz)
5. A saját átvételi helyekre feladott rendelések esetén a csomag akkor tekintendő „Kézbesítettnek”, amikor az átvételre kerültTehát ha jól értem, akkor ez nekünk ilyen nesze semmi fogd meg jól.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!