-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisfurko
senior tag
Robinson: The Journey a Steamen leértékelve, hátha érdekel valakit...
Ennyit megér, mert gyönyörű, ha a játékmenet nem is túl pörgős -
kisfurko
senior tag
válasz Raymond #16690 üzenetére
Ez érdekes, mert nekem nincs tőle semmi bajom. Csak az volt zavaró, hogy a nézetet vitte magával mászás közben, így mire felértem, már a hátam mögött levő falat kaparásztam a kontrollerekkel Ja, meg lassan vánszorogsz.
Többféle beállítást próbáltam, sajnos az 1070Ti nem viszi maxon 1,5-szörös felbontással. Ha nem volt meg a 90 fps, akkor tényleg rossz volt, de gondolom nem így értetted.
Ami nekem fontos volt, hogy ne folyamatos elfordulás legyen, hanem 45 fokos. A Talos Principle-t is úgy játszottam.
Azért érdemes kipróbálni, mert az egyik legjobb VR menürendszer van benne (szerintem). -
-
kisfurko
senior tag
válasz zsoika #24668 üzenetére
Csak VR-es játékokat tudsz vele játszani. Ez nem azt jelenti, hogy a játék csak VR-ben mehet, hanem, hogy a játékkészítőnek a VR-t bele kell "tennie". Pl. az Asetto Corsa szimulátort, vagy Elite Dangeroust játszhatsz monitoron, de VR-rel is megy. De pl. Battlefield (tudomásom szerint) nem megy VR-ben.
Az irányítás játékfüggő, de a csak VR játékok a kontrollereket használják. Egyébként ne úgy képzeld el, mint az Xboxos kontrolleres játékot. Ha pl. lősz, akkor a kontroller a kezedben a fegyver. Sokkal pontosabban lehet vele lőne, mint egérrel, mert teljesen ösztönösen használod. -
kisfurko
senior tag
válasz Jinxb1rd #24683 üzenetére
Az igazi teszt az Aircar. Ha ott bírod a legdurvább repülést is (földhöz közel döntve, csűrve, meg forogva) több, mint 15 percig, akkor immunis vagy
Én pl. minden tünet nélkül vezetek Asettoban, feleségem azonnal levette (de a Robo Recall jobban ment neki). Elite dangerous se okoz problémát, de az Aircartól 10-15 perc (illetve ez terhelésfüggő, ha pl. sokat pörgök, csűrök a talajhoz közel, akkor hamarabb) rosszul leszek. -
kisfurko
senior tag
válasz zsoika #24696 üzenetére
Szívesen. Abszolúte helyénvaló kérdések voltak. Inkább kérdezz, mint megvegyél mident drágán, aztán ott heverjen az aztalon. Sajnos, még mindig nem egy hétköznapi dolog ez a VR, több százezer forintot (megfelelő processzor, videókártya és maga a szemüveg) csak az elszántaknak ér meg
-
kisfurko
senior tag
válasz Jinxb1rd #24719 üzenetére
A Robinson The Journey is le van pontozva, hogy ilyen-olyan motion sickness, meg rossz irányítás. Nekem egyikkel se volt bajom. Nem mondom, hogy ideális a control, de lehet használni. Pedig egy nagyon szép, mászkálós puzzle játék, persze kicsit néha unalmas.
Nagyon hangulatos játék (már, ha szereted a cyberpunk jellegűeket) még a Technolust. Cyberpunkos puzzle, minijátékokkal. Egy pár dolgon el lehet benne akadni, de érdemes tovább csinálni. -
kisfurko
senior tag
válasz Jinxb1rd #24758 üzenetére
Nekem tetszett a Talos, a története is jó, feltéve, hogy nem vagy vallási fanatikus
Jók a puzzle-ok, a csillagosak közül én nem is tudtam mindet megcsinálni. Jó sok napig el lehet vele játszani. Ha bejön, nagyon megéri a pénzét. A locomotion konfigurálható, te tehetsz mindent maxra -
kisfurko
senior tag
Az egy minta/pixel elég kevés. Ha pl. egy fekete felületen van egy, a pixel méretnél kisebb fehér folt, és pont nem arról veszel mintát, akkor sötét marad a pixeled, ha róla veszel, akkor fehér lesz (időben meg villog a kis mozgások miatt), holott a valóságban valami szürkét látnál. Ez a vibrálás, hirtelen kontrasztváltás sokkal természetellenesebb, mint a kisebb felbontás. Az ember szeme nagyon érzékeny a kontrasztváltozásra, ezért kell a nagyobb mintavételezés. A texture filteringet is ezért fejlesztették, mert nélküle "zizegtek" a textúrák. Ott is egy pixelre több texel jut.
Én még csak CV1-et próbáltam, de a videók alapján messze az Oculusnak van a legjobb mintavételezési eljárása. Nekem a CV1 képe sokkal természetesebbnek hat, mint bármelyik Valve-HTC (nem a színek). Nem a felbontás a minden. Az index képe nekem nem tűnik annyival jobbnak, mint a Rift S-é (bár biztos, hogy élesebb).
Nekem az első dolgom, hogy antialiasing be, és SS 1.5-re, ha bírja az 1070Ti. Régen is inkább alacsonyabb felbontáson és antialiasinggal játszottam, mert zavarnak a pixeles, természetellenes "részletek". Amire nagyon emlékszem, a kábelek a Half Life 2-ben.Amikor először kipróbáltam a Riftet, akkor az volt az első dolog, ami feltűnt, hogy ahhoz képest, hogy pixeles a kijelző, egyáltalán nem zavar. Mert automatán 3D-vé konvertálta az agyam. Biztos különbözőek vagyunk, de én nem tudom hova tenni ezeket a "kipróbáltam a VR-t, és milyen pixeles, meg életlen, bezzeg a monitoron" kijelentéseket, mert nem látod a pixeleket, mert nem azt nézed. Látszik, hogy lehetne sokkal jobb, de a térlátás kárpótol mindent. Monitoron nem is látom, milyen messze vannak a dolgok, VR-ben meg még a korlátozott felbontással (és lencsével) is sokkal jobban megítélem. Az Assetto olyan jó, hogy a G erőket leszámítva majdnem, mint az igazi. Audi S1-et vezettem sokat, élőben meg Polo GTI-t. Látványosan jobban megyek VR-ben, mint monitoron, mert látom, hogy merre fordulok, csúszok, mennyire fékezek (messze a G29 fékpedálja a legnagyobb illúzióromboló). A G erőket meg hozzáteszi az agyam, kivéve a hajmeresztő manővereknél, mert hülye azért nem vagyok az igazi autóval
-
kisfurko
senior tag
Én nem győzködtem senkit, csak próbáltam elmagyarázni, hogy a dologban sokkal több van, mint a kijelző felbontása. Szimpla számítógépes grafika, mintavételezés stb., olvass utána, ha nem hiszed el. Én tudom, hogy a Reverb kijelzője jóval nagyobb felbontású, ahhoz direkt nem is hasonlítottam a Rift S-t, én csak annyit próbáltam írni, hogy a Rift S-nek, ahhoz képest, hogy milyen felbontású, egyáltalán nincs szégyenkezni valója a többi, magasabb felbontású mellett. A CV1 képe is szebb, mint a Vive-é, pedig a felbontás ugyanaz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Spórolós topik
- Mesterséges intelligencia topik
- World of Tanks - MMO
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Eleglide C1 - a középérték
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- E-roller topik
- További aktív témák...
- Iphone 11 fehér 128 GB független
- Eredeti - Apple USB-C kábellel és Magsafe 2 - minden típus - macbook töltő - garancia
- Macbook Pro 16" - 2020 gyártás, i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2019, 8 mag i9, 32/512 GB, 4GB Radeon, 90 ciklus, garancia, doboz, szürke (65)
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)