-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
válasz #44630784 #5801 üzenetére
Csak eleg magasra kell rakni. Ugyanugy vagyok en is. A ket szenzor nalam elol van ahol az asztal is. 185cm az egyik, 170cm magasan a masik, kb. 10cm-re a faltol (allvanyokon), mindketto olyan 15-20 fokot lefele dontve. Az asztal a falnal van teljesen, 60cm mely es nincs problema ha ott ulok mogotte es jatszok valamit. Akkor olyan 70-80cm-re vagyok a szenzorok sikjatol. Az asztal alatt termeszetesen nincs jel, de mashol van. Annyival szamolj hogy 100x70 (HxV) fokot fognak be, igy ha eleg magasan vannak (kicsit a fejed felett) akkor tudod ugy donteni hogy felul vizszintesen legyen a befogott terulet hatara es alul pedig szinten maximum amit beterit. Van a Desk Scene progi ami mutatja mennyit lat a szenzor, azzal erdemes eljatszani: [link]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Dyingsoul
Topikgazda
-
Anemus
csendes tag
válasz #44630784 #5843 üzenetére
+1 Amazonos Oculus. 500 EURból megvolt egy használt Oculus és hozzá új Touch.
ASUS ROG Strix X570E Gaming, AMD Ryzen R9-5950x (+2 x R9-3900x és 1x Threadripper 2990WX konfig 3dsmax-Vray distributed renderre), 64GB 3200MHz DDR4 RAM Kingston HyperX Predator CL16, EVGA RTX 3080 Ultra FTW3, 256GB Samsung 970PRO M.2 SSD, 2x4TB-RAID WD RED, UE50MU6102KXXH 50" UHD 4K Smart LED TV (1
-
Raymond
félisten
válasz #44630784 #6125 üzenetére
Itt nem arrol van szo hogy nem jatszhatod, hanem arrol hogy a Vive es a Rift controllere mas-mas formaju es a funkcionalitas se egyezik 100% - a szoftvernek ezt figyelembe kell venni. Alap dolog ha nem veszik figyelembe peldaul a szog amiben a kezben tartott targyak allnak vagy epp ha a Vive-nal a controlleren levo "touchpad" van komolyabban hasznalva. Meg az olyan aranylag egyszeru dolgok is mint a Google Earth - ment az Rift-en is az elejetol fogva, de az iranyitas hagyott kivetnivalot maga utan. Aztan a hivatalos tamogatassal ezek a problemak eltuntek.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
suniland
csendes tag
válasz #44630784 #6199 üzenetére
Koszonom a kimerito valaszt, es meg rabolnam kicsit az idodet :-)
Tehat akkor a 3. szenzor menjen USB2-re ez legyen a hatso? Vagy inkabb az elsok kozul valamelyik?
Ha nem 15 meterre akarom a HDMI es az USB-t hosszabbitani, akkor ezek a lentebb irt kabelek jok lennnenek?
Csak 3 meterre kellene. Vagy mar itt is Aktiv kabeleket kellene haszanlni? (egyebkent mit is jelent az Aktiv? :-)Vagyis a
- Szemuvegnek a HDMI-jet es USB-3-at kellene hosszabbitanom
USB 3.0 hosszabbító kábel 3.0m (Equip - 128399)HDMI kábel v2.0, 3.0m (Swivel) (Equip - 119363)
- A hatso szenzornak a kabelet, ami USB 2.
A fenti USB 3.0 hosszabbitobol hasznalnak itt is egyet
USB 3.0 hosszabbító kábel 3.0m (Equip - 128399)A ket elso szenzor kozvetlen USB 3-as csatlakozoval menne a gepbe.
----------------------
Egyebkent ez az alap felallas:
Ebb egy ilyen alaplapot neztem ki:
Gigabyte GA-H270N-WiFi (mITX) (GA-H270N-WiFi)VR ready alaplap, gondolom itt akkor meglesz rajta minden ami kell.
Videokartya meg ez:
GIGABYTE GTX 1060 6GB GDDR5 Mini ITX OC (GV-N1060IXOC-6GD)Haz:
Thermaltake Core V21 Window (CA-1D5-00S1WN-00)virtuall.hu - érdekelnek már ma a jövő technológiái, mint pl a VR
-
suniland
csendes tag
válasz #44630784 #6207 üzenetére
Bocsi, az elozo bejegyzesemben mindenhova raktam linket az egyes teremekkhez de valamiert nem latszanak.
Az alaplap ez lenne: Gigabyte GA-H270N-WIFI
https://www.gigabyte.com/Motherboard/GA-H270N-WIFI-rev-10
Itt 1/3-ad tajan irja azt, hogy VR ready gondolom akkor ez megfelel a kovetelmenyeknek.USB Chipset-nel csak ennyit ir. A FL1100EX-et nem talaltam.
Chipset:
2 x USB 2.0/1.1 ports available through the internal USB header
6 x USB 3.1 Gen 1 ports (4 ports on the back panel, 2 ports available through the internal USB header)
1 x USB Type-C™ port on the back panel, with USB 3.1 Gen 1 support--------------
Igazabol ez a gep egy oylan bemutato es munkagep is lesz egyben.
Van egy nagyobb erosebb gepem fixen, ami kb 30 kilo :-) es azt nagyon nehez hordozgatni es azon sok a munka szoval nem is nagyon tennem.A hosszabbitas tobb helyen is kellhez ahova viszem a gepet, de nem midnen esetben es igazabol csak felkeszulok ra.
Akkor keresek aktiv kabelt, mostmar ertem mit is jelent :-) koszonom.
virtuall.hu - érdekelnek már ma a jövő technológiái, mint pl a VR
-
chris0000
őstag
válasz #44630784 #6271 üzenetére
thx a részletes infot,annyira nem akarok vergődni a szobában,szerintem egy rift lesz belőle...
200ért touchal együtt egész jó most,amit tudnék itt szerezni talán Debrecenben.
mediamarkt? még ha egyáltalán lenne,nemhogy felvenni,kipróbálni
milyen v.kártyával hajtod ami van most neked?970 v. 1060 az alap nv fronton,de mi az ami mindent elbír,1080 elég lehet? -
fulton
addikt
válasz #44630784 #6258 üzenetére
Köszi
Valamilyen hiba volt korábban nekem, mert mindíg visszadobott hogy írjam be a felhasználó nevet és jelszót aztán megint küldte a megerősítő kódot..és így körbe körbe...most belépett.
Viszont nem tudok elindulni ez vicc...a controllerrel navigálok. (navigálnék a játékban is de nem csinál semmit) traning re mentem.
Egyébként a grafikában nekem 1.25/1.0 a SS és aza HMDQ akármicsoda ami fel van tolva, de nem valami éles sőt...gáz. Azért jobbra számítottam. De lehet ez a távolba nézés ez ilyen lesz pas...
---
NIncs valami lehetőség arra hogy játék közben ha leülök akkor ne a testem alá kerüljek? (mert most a magasságom van beállítva) de nem akarok mindíg full setupot csinálni attól függően hogy állok vagy ülök.
-
fulton
addikt
válasz #44630784 #6281 üzenetére
Ti lattok valami kulonbseget a 80-90 fps origi es a force 45 duplazva kozott?
En nem igazán.
Erdekes. Az oculus tool ban beallitva 2.0 ss nél ugyan annyi fps em van origi modban mint 1.5 ss nél. Az edge of nowhere. Lehet nem is csinal semmit...azert nem latok én kulonbséget -
Raymond
félisten
válasz #44630784 #7387 üzenetére
Jo leiras! Annyit tennek hozza hogy ha az IPD mar biztos be van allitva akkor az elsseget erdemesebb a Home-ban allitani, jobban latni mindent. A masik hogy dontheted a HMD-t a vizszintes tengely menten. Ha mar megvan hogy a milyen magassagban legyen az arcodon es azon nem kell allitani akkor dontheted picit a HMD-t ha megfogod ketoldalt. Mint egy monitoron ahol van Tilt funktion. A masik dolog a warping, ezt erdemes eliminalni: [link]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban