-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
izomman1
senior tag
válasz izomman1 #3987 üzenetére
180 fokos Gameplay Oculus Touch al (csak hogy lásd az ember mennyire mozog Vive hoz képest és elég lenne e?) :
Láttam egy videót, ahol az Oculus os fickó nyilatkozta főleg ezeket a gameplay mehanikákat akarja az Oculus nyomni (elől két kamera ) , mivel erre van „szerintük” a legnagyobb igény. (Hát mivel a Touch hoz alapból nem adnak többet nehéz lenne room scalet mindenkinek nyújtani). A room scale ról annyit mondott igen lehetséges Rifttel, de 3 vagy több kamerával és ez kísérleti jelleggel üzemel (tehát hívatalosan nem támogatott ilyen játékokat nem terveznének.)
[ Szerkesztve ]
-
aerosmith
őstag
válasz izomman1 #3987 üzenetére
Uramatyám. Pár napig nem jövök fel és erre kiderül hogy a Vive képe a legjobb a világon.
Cégnél Vive van, otthon Rift. Hidd el mindkettővel eleget toltam, hogy nyugodtan állítsam, a Rift képe jobb mint a Vive.
Legfontosabb különbség a sweetspot mérete. (Sweetspot=az a képterület amit a fejed mozgatása nélkül, a szemed mozgatásával élesen látsz)
Riftnél ez lényegesen nagyobb, abból is látszik hogyha a Vive elmozdul (és el fog mozdulni mert egy bucó nagy kolonc a fejeden amit a gumicsíkok nem tartanak meg rendesen hacsak nem csutka feszesre szorítod) akkor a Vive egyből életlen lesz és igazgatni kell.
A Riftnél, ha elmozdul (bajosan mert könnyebb a cucc és jobb is a fejtartó része) akkor még ugyanúgy éles a kép.
A másik ahol észreveszed az a headset felvétele utáni igazgatás. A riftet felveszed, tolsz rajta egy picit fel vagy le és éles a kép használod amíg el nem fáradsz. Vivenál meg több ideig kell igazgatni és utána játék közben is gyakrabban kell visszatenni mert elmozdul és észreveszed.Viszont Viveon nincs godray. Riften meg van, na az viszont zavaró de nem annyira mint az életlen kép.
Van aki azt mondja a Viveon élettelibbek a színek nekem ez nem tűnt fel.
És igen mindkettőnek pixeles a képe a kijelző felbontásából adódóan. Riften valamivel kevésbé feltűnő a lencse miatt, de messzire nézve mindkettőn skubizni kell hogy lásd mi mozog a távolban. ARMA sniper küldetést nem VR sisakkal fogsz tolni, tuti.
Riften van ATW és ASW vagyis rosszabb vason is simábban fut vagy jó vason nagyobb felskálázással.
Eddig 1,5x-es ment simán mostmár 2x. Talán valamikor a Vive is utoléri mert csak le kell nyúlniuk a technológiát.Rift roomscale menni fog 2 kamerával is. Bárki bármit mond. És nem lesz rosszabb mint a Vive trackelése.
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen