Új hozzászólás Aktív témák
-
-
aneda
aktív tag
válasz tibor.sz #8309 üzenetére
Szerintem a linkelt megoldás megegyezik a gyárival.
Nekem a régi V70-en van ilyen, igen jó cucc!
Ebay-en vettem kb. 20k-ért újonnan.
A fólia fasorban sincs ehhez képest. Hasznos hogy a hátsó ablakokat is le lehet engedni, mert csillapítja a huzatot, továbbá a bogarak sem tudnak bejönni.
Jobban néz ki mint a fólia, mert nincs az a félbevágott kinézet mint a fóliával, mégis látszik hogy sötétebb az ablak.
Ja és télen simán levehető...Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz tibor.sz #8317 üzenetére
Simán ki lehet rajta látni, csak a gyerekek szokták észrevételezni, mikor szezon elején felkerül, de volt már hogy télen is fent maradt.
80km/h - ig garantálja a gyártó, hogy fent marad, de nekem még nem sikerült elhagynom pedig nem szoktam ilyen lassan menni. Igaz még nem próbáltam leengedni az összes ablakot autópálya tempónál.
Azért nem esik le könnyen, mert jól illeszkedik, rugalmas üvegszál kerete van, az feszül be az ablak gumi mellé, a felfogó pöckök csak kb. dísznek vannak.
Úgyis fényképezem a régi V70-em eladáshoz, töltök fel ide is fényképet, ahol látszik a háló.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz tibor.sz #8317 üzenetére
Itt látszik, hogy néz ki kívülről a háló.
Amúgy eladó a régi V70-em, ha valakit érdekel, hirdetés linkje egy sorral feljebb.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz herrkoser #8457 üzenetére
Nekem is régi vágyam volt, vettem is egyet olyan kondíciókkal mint amit írsz.
Mivel lízing autó volt, és a gyár nem írja elő, nem volt benne váltó olajcsere. Picit rántott autópálya lehajtón visszaváltáskor, de olajcserével ez eltűnt. Továbbá a kanyar fényszóró funkció nem működik, és a helyi Volvo sem jött rá az okára.
Mentem vele kb. 15k km-t, nagyon kényelmes jószág. A minisegérzettel viszont nem vagyok teljesen elégedett, szerintem az előző generáció masszívabb volt.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz herrkoser #8463 üzenetére
Arra figyelj, hogy a 163 lovas verzió elég szarul megy.
Ellenben jól chippelhető, "gyári" (Polestar, BSR) chipel a 2.4-es bőven 200 LE fölé vihető.
Nekem a 215 lovas verzió van, ez megy úgy kb. mint a régi (2002) kéziváltós, elsőkerekes 163 lovas.
Nagyobb tempónál (120km/h<) jön elő az erőfölény, alatta megeszi az összekerék és az automata.
Fogyasztás nekem 9,09 átlagban.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz BigBlackDog #8501 üzenetére
Engem évekig szoptatott a félig rossz feszültség szabályzó...
13,7V környékén volt a töltő feszültség, de álló helyzetben mindig hamar lemerült az akku. Megmérték Bosch töltő feszültség teszterrel, az is azt mondta hogy minden rendben. Ha nap mint nap használtam az autót, nem rádióztam álló helyzetben fél órákat, sosem volt gond. Már a harmadik akksit cseréltem, és eltelt 4 év, mikor végleg elpukkant a feszültség szabályzó.
Annak cseréje után mindjárt lett 14,4V töltő feszültség, bármilyen fogyasztó is került rá, és soha többet nem merült le az akksi semmilyen körülmények között.
Csak azt sajnálom, hogy a gyári Volvo akksi ment a kukába, szerintem nem volt annak semmi baja, ahogy a többinek sem...Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz BigBlackDog #8503 üzenetére
A 2002-es V70-be 190mm magas való!
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
A kerékagyban lévő belső bordában "lötyög" a féltengely külső bordás része.
A Volvo szervizben (is) ezt meg szokták ragasztani csapágyragasztóval.
Műszakilag nem a legszebb megoldás, de működik. Hiába veszel másik csapágyat, az utángyártott még roszabb.[ Szerkesztve ]
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
Nekem ilyen van amit keresel, csak XC70-ben: D5 215LE.
Az alapja az első D5 blokk 2002-ből, az volt a legjobb nyilván (alacsony literteljesítmény, csak EURO3), de a későbbiekkel sincs túl sok gond.
Amin meglepődtem, hogy az enyémben nincs már örvénykeltő csappantyú sor, ez a 185LE-es régebbiekben rendszeresen tönkrement.
A DPF-el nincs bajom, pedig használom városban is, igaz nem mindig kímélő üzemmódban.
Hosszbordás szíjat kell cserélni gyakrabban mint ahogy a gyár előírja, megesik hogy megáll a feszítő és elszakad a szíj, amit a főtengely felteker, begyűrve azt vezérműszíj alá... (~2002 óta ismert hiba...)
Az automata váltóval lehetnek bajok, de az kb. mindegyik autóra igaz, legyen félrerakva 500k és nem ér meglepetés.
Kézi váltónál meg a lendkerék van helyette 250-300k kilométerenként, de ez szintén igaz mindegyik autóra, igaz az ára már komolyabb (x2) mint egy VW-re.
Kopó alkatrészek egy része a FORD-tól jött, így vannak kifejezetten olcsó alkatrészek.
Volvo specifikus hiba esetén előfordul, hogy a márkaszerviz sem bírja megoldani a hibát, csak a kassza csörög a csillagász árú Volvo alkatrészek miatt.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz tibor.sz #8693 üzenetére
Csak az érdekesség kedvéért, nekem a privát Volvo szerelőm sem cserélt olajat sem a haldexben sem a hátsó diffiben. Állítása szerint nem lehet leengedni belőlük az olajat. Így csak váltó olajcsere volt, azt viszont 60k km-ként javasolja. Érdemes is volt cserélni, finomodott a visszaváltás.
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz tibor.sz #8696 üzenetére
Ez nem sok, ha alaposan meg van csinálva. Az meg kiderül abból, hogy mennyi olajra van hozzá szükség. (12L)
A stílus meg következik abból, hogy vagy dolgozik, vagy részletes ajánlatot ír. A kettőt együtt csak a márkaszervizben kapod meg, de ott nem 60k lesz.
Az olaj meg érdekes dolog, a Volvonak valahogy mindig olyan olajai vannak, amik csak gyáriban léteznek...
De tudni kell hogy már van automatához is kiváltó olaj.[ Szerkesztve ]
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz BigBlackDog #8768 üzenetére
2005-től jött a DPF, nem függ a teljesítménytől!
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz Reneolus #8806 üzenetére
Jó nyomon jársz...
A lényeg, ha Volvo akkor minimum 5 henger!
5 hengeres D3 volt 2.0L és 2.4L is, mindkettő ajánlott.
A 2.4-et a "gyári Volvo" tuningcégek ugyanarra a teljesítményre húzzák chipppel mint a húzott D5-öt.
Nem összekeverendő a 2.0L 4 hengeres FORD motorral.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz BigBlackDog #8813 üzenetére
Szerintem ez nem kiugróan sok.
20k csak a 6L olaj, kb. 20k a szűrők és kb.1,5ó munka 12.000Ft/óra díjjal.Ami árnyalhatja a képet, pozitív ill. negatív irányba:
Kérdés milyen szűrőket használ fel, abban lehet nagy szórás.
Továbbá a konkrétan leírtakon felül milyen szolgáltatást kapsz még, pl. ált. átvizsgálás (amit a Volvóban intervallum szervizkor elvégeznek), fagyálló mérés, fékfolyadék mérés, stb.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
Nem kell tőle félni, egy kicsit alkudj (régóta hirdetik), de rakj félre a javításokra mondjuk 500-1000k-t és nem fogsz csalódni.
Nem tudom mihez szoktál hozzá a Lexus-al, de a Volvo-nál lehetnek érdekes szerviz számlák.
Amúgy ilyenem van (My'13), nem rossz autó, igazi mindenes. Kicsit érződik rajt a Ford beütés, de ha nem volt előtte lévő Volvo-d nem fog feltűnni.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
Nekem a váltóval nyáron, autópálya tempónál volt észlelhető hibám, 4-ből 3-ba csúnyát rántott. Ekkor volt 247k az autóban. Szerencsére olajcsere megoldotta, de teljesen el nem tüntette a hibát.
Ha meg kell javítani, szeleptömb csere ~400k.
Nem jó a kanyarkövető fényszóróm, eddig próbálták megforrasztani a lámpa modult, vettem egy bontottat ill. a Volvo szerviz is próbálta javítani. Eredmény nincs, de elment ~60k.
A 185LE-n ott van a pillangósor hiba, szerencsés esetben 5k-s karral javítható, rossz esetben 100k a komplett új + a munkadíj.
Hosszbordás szíj + feszítése 60k km-nél cserés, ára: 60kOtt vannak a hirdetésben bevallott, meg nem javított hibák...
Mivel állításuk szerint Volvo-ba hordták, kaptak is árajánlatot a javításra, de nyilván besírtak annak láttán, ezért nincs megjavítva.
Ezért írtam az 500k-1000k Ft összeget.Ettől függetlenül én megnézném az autót, pozitívum hogy jól felszerelt jó a szín összeállítása és elvileg kevés a km.
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz FeRRaR1 #8854 üzenetére
Sajnos már már lámpa hibával vettem, lízinges autó volt, de ezt ők sem csináltatták meg.
Először beázott modul hibának tűnt, de azóta sincs meg a megoldás.Pilllangósor hiba alatt az örvénykeltő csappantyúk mozgató mechanikájának meghibásodására gondolok. Tipikus a 185LE-n.
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
Igen szintez mindig, a két fényszóró ellenkező irányú mozgással.
Ami viszont feltűnt, ha álló helyzetben, de járó motornál ráállok a hátsó lökhárítóra, feljebb világít a fényszóró és nem korrigálja vissza a magasságot...
Gyanúm hogy ez miatt nem megy a kanyar követő sem.
Saját Vida-d van vagy szervizben voltál vele?A te hibádra:
Fényszóró modul javítós oldalon olvastam a tünetekről ami miatt hibásnak tűnhet a modul, és közte volt a rossz, de még világító xenon izzó![ Szerkesztve ]
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
-
aneda
aktív tag
válasz david199801 #8911 üzenetére
Nem életszerű...
Amire való annak inkább van értelme, beálsz a kútra, kiszállsz, bezárod az autót (telefonon, laptop stb. bent) és tudsz tankolni!Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz david199801 #8913 üzenetére
Hol laksz, ahol ilyenek előfordulnak?
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
Én ezért vettem UK-ből, féltem hogy fennakad a vámon, ami nem azért baj mert vámot kell fizetni...
Hallottam történeteket autó diagnosztikai eszközökről, amikhez nem eredeti a szoftver, így igen sokba került a cucc mire megkapta a vevő a NAV-tól.
UK-ből egyébként 26,5k volt és 4 munkanap.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz Johnny_vT #9085 üzenetére
Nagy kérdés mire akarod használni?
Város: S40
Országút, autópálya: S60FeRRaR1 elég jól összefoglalta a különbséget.
Az S60/V70 fordulóköre tényleg bazi nagy, városban zavaró tud lenni, ill. a rettenetes holttér is az A-oszlopnál.
Azt tudni kell hogy van fenntartási költsége szépen egy S60-nak, a Volvo árak nem VW szintűek.
Mennyit szánsz az autó vásárlásra?Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz Johnny_vT #9106 üzenetére
Én a V70 alját rendszeresen levertem, mert kifejezetten alacsony autók.
Elől a padkák voltak a fő ellenségek, lejjebb volt a hűtőtartó acél merevítő, mint a lökhárító alja, így gyakran azzal végződött a parkolás, hogy felraktam az autó elejét a padkára, ami kicsit megemelte az egész autót. Sokszor volt ilyen de bírta...
A középső terepszög is problémás, volt hogy szétgyűrt utakon (Somogyban) menet közben vertem oda az alját, ill. az egyedi fekvőrendőrökkel is meggyűlt a bajom egy párszor. Szintén bírta...
A hátsó terepszög egész jó, de ott a kipufogó volt veszélyben az első alkalomig, míg le nem kopott a vége a hátsó lökhárítónak megfelelő szögben... Emlékszem vettem rá új hátsó dobot mert a régi szétrohadt és örültem, milyen szép gyárias a kipu vég, tartott is az öröm vagy két hétig.Most '13 XC70-et hajtok, ezzel nincs ilyen gond, de ez meg kicsit Fordosabb, autó már mint a gen.2 V70/S60.
Ha lenne olyan, egy 2007-es jól felszerelt XC70-et vennék kevés km-el.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz N0rthF4c3 #9129 üzenetére
Nekem a régi V70 kézi váltós volt, de meglepően ritkán kapcsolt be a hűtőventillátor.
(Az hogy utána is járatja az normális.)
Az új autómnál (automata) tiszta furcsa volt, hogy nagyon sokat megy a ventillátor, lehet hogy az automatával van összefüggésben?Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
Nehez...
Kipattintod a tolltartó kis műanyag fedelet (két oldalt alányúlsz), alatta lesz a klíma panel két csavarja.
Azokat kitekered és kihúzod előre (kitéped) a helyéről a klíma konzolt, majd leválasztod a villamos csatlakozókat.
Elvileg felül két lemez fül fogja, valamiért nekem nagyon nem akart kijönni könnyen, másnak viszont ment gond nélkül.
Ott láthatóvá válik a rádiót tartó alu keret két csavarja.
A művelet előtt vedd le az akksi sarut, mert beírja hibának, ha lehúzod a klíma panelt.
A váltókar melletti műanyagra teríts rongyot, mert a rajta lévő bevonat könnyen karcolódik.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz Johnny_vT #9319 üzenetére
Komolytalan az eladó ill. nem vennék ilyen régi autót ennyi pénzért.
A motorban lehet hogy kevés a km, de sok minden az idő múlásával is öregszik.
Én inkább facelift utánit néznék, jól felszereltet.
Motorban nem jön szóba a diesel, ill. a 140LE-s?
Előbbit szerintem most kapsz olcsón, utóbbi nem nem biztos hogy kevés, míg ki nem próbáltál egyet.Az oroszok már a spájzban vannak!
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Vicces képek
- sziku69: Szólánc.
- Politika
- Ford topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Óvodások homokozója
- Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen