Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lackki

    senior tag

    válasz gaborbol #11016 üzenetére

    20 éves autó... :) automata váltó mellett tényleg a katalizátor tud felemészteni rengeteg pénzt. Többi kopó alkatrészt nem hiszem, hogy fel kell hozni :D persze hogy mindenre figyelni kell.

    Ismerősöm márciusban vett egy 2.4 170LE-s 2005 nagykövet kocsit, hát rá is fázott a marha, pedig mondtam hogy ne vegye meg. Szombathelyi Volvoban be lett vizsgálva, ahol szerintem telibe lefizették őket :D
    Tökéletes állapotnak mondták, 0 hibakód. Rá pár napra kipróbáltam, és mindenféle hang jött elölről... Nem rég alánéztem és olyan olajsár van a bölcsőn és a lengőkarokon, hogy vakarni tudtam csak. Torony kb bármikor kiszakadhat, féltengelyek rosszak, főtengely szimmering is kuka, kormányösszekötő kuka, leömlő tömítés kuka, rezonátor szét van szakadva, felső motortartó bak szakadt. Ezeket én vettem észre kb. piaci hozzáértéssel, nem mint autószerelő... Ők meg kifizette a 20ezret egy teljes bevizsgálásra.

    Ezek mellett 21hibakódot dobott a kocsi, ami főleg a kivett rádió miatt van, aminek a helyére beraktak egy olcsó WISHről rendelt szutykot.
    Ami hiba van még biztosan:
    - Gázpedál jeladó
    - Középkonzol széthullott kb.
    - Kézifék bowden szakadt
    - Fékek kopottak
    - Bölcső szilentek gatyák
    - Légszűrőház törött

    [ Szerkesztve ]

    Privátot hamarabb észreveszem

  • Weareus

    addikt

    válasz gaborbol #11016 üzenetére

    Elolvastam a történetet. Szomorú. Nem az első S80-am ez a T6 nekem sem, mondjuk az előző S80 D5-ös motorral (szintén automata volt...) elég jól elhúzta a bőrét. 600 ezer kilométerrel adtam el, pontosabban cseréltem be a kaposvári kereskedőnél a D5-ös kézi V70-re, amiről fentebb írtam fogyasztásilag.
    Viszont az elég olcsón lett véve 400x ezer Ft volt, pontosan nem tudom, de 400-ért még be is tudtam számoltatni.
    Az is első gen' volt.
    Motortartó bakok, motorolaj, váltóolaj, vezérléscsere, előtöltés állítás, a fűtőradiátor kilyukadt, csere. Kb. ezek kellettek neki. 5.0-ig (vagy 5.2-ig, már nem emlékszem pontosan) tudtuk levinni a fogyasztást; szerettem.
    Kerékcsapágy elöl már szólt, automata váltó a végére (utolsó napokban) párszor elkezdett produkálni furcsa dolgokat.
    Talán még pont időben szálltunk ki belőle...

    Apropó, S80 tulajokhoz (vagy aki tudja) lenne egy kérdésem.
    Mi célt szolgálhat ez a két kapcsoló a váltóboksz oldalán? (T6-ban van):

    [ Szerkesztve ]

    Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.

Új hozzászólás Aktív témák