Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
-
addikt
válasz Integrale #10523 üzenetére
Igen, biztos. Nem is az FL utániak lettek magasabbak, folyamatosan változtatták. A 2018-asok a legmagasabbak, a 20-as, 21-esek már megint inkább alacsonyabbak:
Quadrifoglio suspension height bible@mindenki
Köszönöm a szép szavakat[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Triathlete #10532 üzenetére
Köszi! Sokat szopattak, de végre itt van
(#10534) Integrale
Még szerencse, hogy nekem nincs(#10535) ht42
Igen, szétfúrkálni a lemezeket a legkézenfekvőbb ötlet, a gumiszőnyeg hülyeség(#10536) kisza25
Készülj fel a várakozásra, akár 10 hónapot is mondanak most szállításra, ha ilyen gyöngyházfényűt kérsz most... -
addikt
válasz kisza25 #10542 üzenetére
Áh, sokkal közönségesebb autókért is utaznak többet is az emberek. Nem még egy ilyenért. Ráadásul végig autópályán lehet érte menni.
Hahu-n nem is nagyon van fent más magyar Giulia Q, néha 1-1 felbukkan. Azért gondolkodtat el, hogy akkor ezzel mi lehet a gond? Nem értem.#10540 LZs?!
Köszi![ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz kisza25 #10546 üzenetére
Hát, ahhoz nagyon masszívan kellett használni, hogy már annyinál cserélni kelljen
Jobban oda kell figyelni a melegítésére, de ha a Mátrában akarsz egy nagyot autózni, akkor ez biztos nem melegszik el
Amúgy modern autókban erre már vannak algoritmusok. Menet közben, ha sokáig nincs fékezés, finoman rányomják a betétet a tárcsára, nem annyira, hogy érezd, csak hogy csináljon egy kis hőt, meg ilyesmik -
addikt
-
addikt
válasz CharlieDrop #10553 üzenetére
Hát ja, most a Cassino-i gyár kb. 15-20% kapacitáson üzemel. Amióta kivezették a Giuliettát, nem tudják kitölteni a Giulia és Stelvio rendelésekkel. Folyamatosak most a leállások, egy műszakban megy a munka, stb.
És most vannak ilyen gyártás optimalizálások, egyszerűsítik a rendelhető felszereltségeket, nem lehet már mindent mindennel. Ha megnézed a legújabb árlistát, alig tudsz variálni pl. egy Super modellt, de még egy Veloce-t sem tudsz túlságosan sokfélére megcsinálni.
A festőüzemet is bezárták átmenetileg, szóval a gyöngyházfény színek most nem is elérhetők (ezért ez a közel egy éves várakozás). A Rosso Competizione-t meg úgy en bloc ki is vezették.Közben meg bonyomom reggel az új Backstage-et és csak lesek, hogy WTF?
Kb. 4:00-tól nézzetek bele, egy 3 perc kb. -
addikt
Ep.100 - Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio bemutató
@berek21
Gratula! -
addikt
válasz TheProb #10598 üzenetére
Aha, csinál a színről Halesz egy Backstage Extrát. Sztem a héten akarta megjelentetni, csak kérdés lesz-e rá ideje.
Bár, ha átvehetném addig, akkor AC-n ki lenne állítva. Ott direkt napfényben sokkal jobban kiadná a gyöngyházfény, mint videón, beltérben. Kérdés, hogy át tudom-e venni addig. De nagyon remélem, hogy igen, mert már a második nap volt, hogy a fél munkaidőm arra megy el, hogy az ügyeit intézem -
addikt
válasz LógaGéza #10609 üzenetére
Köszönöm!
Nem sokon múlott, hogy le tudtam menni, mert indulás után nem sokkal kiszedtek a rendőrök az első rendszám hiánya miatt, úgyhogy kétoldalúval fel kellett raknom ezt az ocsmány nagy lemezt.
De azért látom, hogy az Alfa Romeo Hungary FB csoportban van róla sok kép, meg Rákóczi is kiposztolta
-
addikt
válasz molnarpeter #10619 üzenetére
Igen, az a terv. Igyekszem elintézni minél gyorsabban, aztán meg majd az egyénit.
-
addikt
válasz TheProb #10621 üzenetére
Igen. A barna Dino meg az, ami a Speedzone-os videójukban volt: Ez veszélyes! Ferrari Dino vs Maserati Merak (Speedzone S09E07)
Díszes társaságba került a kocsim.
Nem nagyon volt ideje Vályinak nézelődni, körbekapták hamar. Nem voltam végig ott, de ahogy néztem, olyan nagyon nem foglalkozott vele. Én nem mentem oda hozzá, nem olyan fajta vagyok. Láttam, hogy sorban állnak nála, gondoltam, nekik biztos fontosabb. -
-
addikt
válasz TheProb #10689 üzenetére
Hát valahogy úgy, 220-230 volt régen. Nem pont a MY20-szal jött a váltás, inkább ezzel a a 95g/km CO2 feletti büntivel. Most pontosan megmondani, hogy mikor meg hogy vezette át ezt a gyártó, sztem még ők maguk sem tudnák, az is lehet, hogy volt egy folyamatosabb enyhítés. De a legegyszerűbb módja persze a kibocsátás csökkentésnek, ha csökkented a teljesítményt. És ha a névérték felett vagy, ezt büntetlenül teheted.
Ami még észrevehető, hogy az N módot baszták el nagyon az újabbakban. Folyamatosan 1500as fordulat körül próbálja nyektetni a motort a váltó. Bár átrakva manuálba, vagy átváltva D-be, helyreáll a világ rendje.
De amúgy olvasom folyamatosan a külföldi fórumokat és azoknak a tapasztalatát, akik a régebbit az újabbra cserélték. Összességében mindenki azt mondja, hogy a pozitívumok bőven meghaladják azt a pár kisebb hátrányt, amit a későbbi évek hoztak, szóval nem cserélnék vissza a régire.
-
addikt
Én múlt hét pénteken elintéztem a B rendszámot elölre a kocsin. Vért hugyoztam, mire meglett, de végül csak sikerült...
-
addikt
Amore-n vezetem a blogot, inkább csak belinkelem. Nem írtam le minden részletet ott sem, már így is nagyon hosszú lett
De egyébként tl;dr: Jó helyre kell menni és még vesztegetni sem kell. De azért elég nagy szívás így is.
-
addikt
válasz Elektrosokk #10831 üzenetére
Jó kis Bianco Lunare szín. Ilyenkor jövök rá, hogy egy csomó szín, amit a Giuliára bemutatnak újként, igazából már rég megvan Giuliettákra. Csak az olyanoknak még mindig új, mint én, akik azokat nem figyelik.
-
addikt
Sziasztok! Így a Visegrád-Buda-Tatabánya "háromszögben", tehát kb. a budai, pilisi hegységben tudtok jó autókázasra utakat? Jó kis szerpentines, jó minőségű aszfalttal?
-
addikt
válasz Triathlete #10927 üzenetére
Én is valami ilyesmin gondolkoztam, de a Szentendre - Lepence közötti útról a 2 évvel ezelőtti emlékeim nem azok, hogy olyan nagyon jó. Bár nem is vészesen rossz.
-
addikt
Gyors kérdés. Feltűnt a Bravonál, hogy a vezető oldali ablaktörlőm nem emelkedik elég magasra, és nem tolja ki eléggé a vizet a bal oldalra. Jobban megnézve túl mélyre is erekszkedett vissza.
Egy sima rántással el tudtam csúsztatni a lapát karját a motor tengelyén, ami úgy tűnik, hogy megoldotta a problémát. Majd eszembe jutott, hogy valószínűleg akkor tekeredhetett el, amikor egyszer lefagyott vmelyik reggel és úgy töröltem egyet.
Kérdésem, hogy ez így üzemszerű, hogy az el tud csúszni a tengelyen egy nagyobb erőhatásra vagy meg kéne ott húznom valami csavart, hogy ne mozogjon? -
addikt
válasz hobizoli #10951 üzenetére
Nem is értem minek neki olyan kocsi, ha tojáshéjjal a lába alatt vezet. Én utazónak 160-ra szoktam állítani a tempomatot, az már egy olyan sebesség, amivel haladok is, még nem is zabál túl sokat, meg kevesen mennek el mellettem.
Mondjuk a hétvégén egy 520d pont beleállt a seggembe, mikor egy kocsisorból kijött valaki 130-cal előzni és vissza kellett lassítanom. A bömbis meg rám jött, mintha én nem tudnék menni. Úgyhogy hagytam még visszalassulni az autót 110-ig, 4-esbe visszaváltottam, aztán mikor kisorolt az előttem lévő, akkor padlóztam... 270 felett vettem el a gázt, addigra a bimmer eltűnt már a horizonton
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Az egyenletes haladásnak van egy energiaigénye, ami függ persze az autó formájától (légellenállás), az autóra jellemző hajtáslánc veszteségtől, gördülési ellenállástól, az autó tömegétől stb. De az igazán nagy különbségeket nem ez adja. Mekkora teljesímény kell egy 160 km/h-s folyamatos haladáshoz? 90 lóerő átlagban? Úgy nagyjából sztem annyi.
Az igazi különbség akkor jön, ki, amikor sok gyorsítás van. Még, ha nem is megyek gyorsabban, mint amennyit más kocsikkal szoktam, tehát ilyen 60 lakott területen, 120 országúton, akkor is az, hogy nem erősen gyorsítva is kb. másfélszeres gyorsulással indulok egy piros lámpa után egy átlagosabb autóhoz képest (ha nem törekszek kimondottan finomkodásra, akkor egy komfortos pedál lenyomásnak ez az eredménye), vagy kigyorsítás lakott terület után, vagy előzés közben...
Egy normál autó, mondjuk 150 lóerős, 150 lóerőnél nem tud nagyobb teljesítménnyel gyorsítani, ami lefordítható egy pillanatnyi fogyasztásra. Egy nagy teljesítményű autó meg gyorsításkor annak sokszorosát tudja leadni, értelemszerűen a sokszor akkora üzemanyag igénnyel.
Nekem már az is meglátszik 2 tankolás közötti fogyasztásomon, mondjuk 350 km-en, hogy ha néhányszor odalépek 220ig.
Ha csak 60-120-160 as tempókat tartanék lakott terület / országút / autópálya szakaszokon, nem mennék gyorsabban sehol és visszafogott felgyorsításokat csinálnék, akkor simán 10-11 literes fogyasztás jönne ki százon. Így most olyan 13 liter 7000 km-re vetítve. -
addikt
válasz Triathlete #10961 üzenetére
M1-esen Zsámbékig, onnan Tinnye-Piliscsaba, majd Esztergom, visszafelé pedig Dobogókő felé. Szerpentinezésnek persze túlzás nevezni, de alföldi gyerekként, ha átmegyek egy bukkanón, már szédülök a magasságtól
-
addikt
válasz hobizoli #10936 üzenetére
hobizoli és hacki87, köszi a válaszokat.
Tegnap lett akut a dolog. Az esőben autózva az ablaktörlő kar folyton elcsúszott, a végére még jól leverte a lapátot a másik karról is. Leszedtem most a csavart, megnézni, hogy hogy áll a dolog. Nekem úgy tűnt, hogy a szerkezet ricnizése még kielégítő, viszont a karon koptak el fogak. A mellékelt képek alapján meg tudtok állapítani valamit? Elég csak a kart cserélni? Köszi előre is.[ Szerkesztve ]
-
addikt
Először nézek bontottat, mert nincs ebből utángyártott, csak gyári, 22e-ért... Szinte ingyen.
-
addikt
Tegnap voltam az érdi bontóban a Turul utcában. 3 ezerért kaptam ablaktörlő kart a Bravora, ami teljesen jó volt még. Azért csak nem 22 ezer... Marad 19 ezer pluszban, amit beletankolhatok a Giuliába
Mondjuk kp pont nem volt nálam, de azt mondták, hogy nem baj, otthagyhatom a zöldet és nem is kell visszamennem majd, hogy beadjam a pénzt (Szerencsére az azonnali utalással megoldható volt a fizetés)Tegnap még a "testvérével" is találkozott:
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz kisza25 #11034 üzenetére
Hát elvileg ezen a kettőn kívül még lehet 1-2 az országban. Legalábbis egyik ismerősöm azt mondta, hogy múltkor megkergetett az M7-esen, aztán rájött, hogy nem én voltam. Meg, mint kiderült, nem is ez a másik zöld volt (itteni fórumtársé egyébként, megbeszéltünk egy rövid talit tegnapra). Ez tehát már legalább 3-at ad ki összesen.
#11035 -Mike-
A kormányablakban az ügyintézőn még átcsúszott, de aztán kaptam egy végzést a fővárosi kormányhivataltól, hogy kérjek mást, mert Q nem lehet.
326/2011 (XII. 28.) kormányrendelet, 11. mellékletének 10. ábráján vannak rajta az alkalmazható karakterek. A "Q" nincs köztük. Úgy tűnik most már figyelnek erre, nem lehet ilyet kikérni.
Így lett helyette V-SiX 510[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz tuctuc #11044 üzenetére
Jó helyekre jársz
Napfényben is láttad vagy csak így szürkületben? Mert ha az utóbbi, akkor még nem láttad a valódi szépségétAmúgy kaptam a kereskedőtől egy visszautasíthatatlan ajánlatot ezekre a karikás, "Classico" felnikre is. Nem akartam még venni, de akkor legyen egy ilyen szettem is.
Így lesz egy nyári és egy té... Mi?? Téli szett nem kell erre a kocsira. Nyári_1 és nyári_2
A P Zero Corsa-k a 60-as treadwear-rel úgyis lekopnak egy szezon alatt, szóval évente tudom cserélni[ Szerkesztve ]
-
-
addikt
válasz Integrale #11116 üzenetére
Az Alfás csoportban rászoktak, hogy az ilyen posztokra tolják kommentben azt a meme-et, ahol találkozik két csávó, nyomják ezt a szöveget, hogy "szép az autód, cartárs", az utolsó képen meg már egymás gatyájában van a kezük. Most nem találtam, de azóta valahogy megritkultak az ilyen posztok
Én egyébként le vagyok iratkozva az autós csoportokról, napi egyszer odakattintok, beletekerek, csak akkor látom a posztokat. Így élhető
-
addikt
válasz slett27 #11125 üzenetére
Egy mérőpad nem alkalmas arra, hogy abszolútértékben megállapítsd vele a motor teljesítményét. A TC-s sorozat is bohócság volt ebben az értelemben véve. Arra jó, hogy ha tuningolsz, akkor lásd az arányokat előtte utána, meg legyen egy fogalmad a motor karakterisztikájáról.
Feleslegesen költenél tehát rá. -
addikt
-
addikt
Na, most már ezek a felnik is megvannak. Gyári újonnan, TPMS szenzorokkal együtt. Igazából csak érdeklődni akartam az árról, nem akartam venni, de olyan ajánlatot kaptam, amit nem tudtam visszautasítani
Egyik ismerősöm kérdezte:
-Mégis csak vettél hozzá téli felniket?
-Miről beszélsz? Nyári-1 és nyári-2. Ezek a Corsa-k úgyis lekopnak egy szezon alatt, tudom majd gyakran cserélgetni[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Ádám16 #11334 üzenetére
Hátsó rugók törése az SW (kombi) jellemzője. EGR, DPF-fel a 2.0-nál már alapvetően nem voltak gondok (bár fene tudja, ahogy öregszik, hogy mi meddig bírja), olyat viszont többször hallottam, hogy ha kiszedték, akkor utána voltak problémák. Én addig nem nyúlnék hozzá, amik konkrétan nincs vele baj. Ez az örvénylapátos probléma sem érinti a 2.0-t, ezek 1.9 sajátságok.
Utazási komfort szubjektív dolog. Maradjunk annyiban, hogy érződik a különbség.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby elektronika
- Milyen légkondit a lakásba?
- Xbox tulajok OFF topicja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Steam Deck
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...