Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz andrás47 #5077 üzenetére
olasz belpiacos lesz, ott 84 lóerő a korlát két éves jogsiig, ezért sok autó van belőve erre a teljesítményszintre szoftveresen.
LZs, j.bravo:
valamelyik hétvégén összehozhatunk egy minitait, mondjuk mosással egybekötve (Peti, akkor megcsináljuk a waxolást is rendesen) a szent helyen (ehrle mosó, Bp. 3.ker Huszti út.) -
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
ha gyári mélynyomó+erőlködő, akkor az gyárilag bose-os autóból van bontva. annak más a kábelkötege, de még a fejegysége is. szóval komplett utastér kiszed, átkábelez, örül. ennél egy fokkal egyszerűbb egy kompakt aktív mélynyomó, a pioneer akár ülés alá is szerelhető megoldása kb 10 évvel ezelőttről egy egész használható darab.
-
rbalint88
addikt
nem rossz az automata, 6 gangos hagyományos - asszem aisin gártmány, sok mindenbe szerelték.
1.9jtdm16v és 2.4jtdm biztos volt aíutomatával, 2.0 nem rémlik, pedig az a legjobb motor.
én biztos faceliftest keresnék inkább.
8v tartósabb és húzható is, szóval egy chip és ugyanott vagy teljesítményben. dpf-et nem ismerem, de a 16szelepes hengerfej halandóbb sokkal, mint a nyolcas. -
rbalint88
addikt
3dB pont van akár két gumi között is. meg ugye nem mindegy, hogy milyen a zaj, van olyan hangos autó, amiben nem fáj pályázni, meg olyan halkabb fajta is, amiben pont van egy olyan zajforrás, ami kiidegel. (a 156-ban egy ilyenre tudok rámutatni, a bácsiseggel szétmállasztott vezetőajtó kéderre, amiből nem is kapni már újat)
-
rbalint88
addikt
válasz Arni9010 #5175 üzenetére
hát a szedánnál intergalaktikus szopás, mert a tetőkárpit ráadásul csak a szélvédő fér ki az eddigi összes megkérdezett szerelő szűkölt ettől, meglehetős egyetértésben állították, hogy várjak ezzel a szélvédőcseréig.
ami persze megint nem lesz annnnnyira egyszerű, mert esőszenzoros üvegek nem állnak hegyekben sehol, de ha mégis, akkor a sima duplájába kerül (30 vs 60 szereléssel) -
rbalint88
addikt
válasz HussarF #5178 üzenetére
oké, csak a 159-ből kb mindegyik esőszenzoros, 156-ból meg minden ötödik eddig a legjobb ajánlatom 58k volt még tavasszal, de ott épp nem tudták, hogy mikorra lesz esőszenzoros szélvédőjük... a szerelő is említett valami helyet, ahonnan szokott lenni 30 körül esőszenzoros üveg, de amikor beszéltünk róla, akkor már egy hónapja nem kapott belőle. mindegy, tavasszal visszatérünk a kérdésre
-
rbalint88
addikt
válasz HussarF #5180 üzenetére
Dehogy bontottra. De tél előtt nem veszek, majd tavasszal nekilátok a projektnek újra. Alapvetően a kavicsok nem zavarnának, mert egyik sincs látótérben, kettőt konkrétan takar a középső tükör. Ami viszont zavar, hogy irdatlan karcos, pöttyös, esős éjszakán nem vidám vele a kilátás.
Annyira nincs a prioritási listán elől, hogy azonnal rohanjak a boltba venni. 30-ért cseréltetek majd, 60-ért nem. -
rbalint88
addikt
válasz Integrale #5183 üzenetére
Ez az egyik, masik hogy csak plusz nyug, mert ugyis telefonrol megy a zene kabelen. (es igy a navit is kihangositja)
Footy: egy autot az eletciklusa alatt folyamatosan fejlesztenek, tunnek el belole a gyermekbetegsegek a gyartasi ciklus alatt. De lehet, hogy fotelhuszarkodas helyett jobban jarunk azzal, ha elmesz egy nepperhez, akinel van pfl es fl is es egymas utan megulod oket. engem erdekelne a vegeredmeny.
-
rbalint88
addikt
válasz CharlieDrop #5192 üzenetére
Lattam mar olyan svajci 159-et, aminek konkretan elmallott a bolcsoje. Az eleg sok darabot erint amugy. Btw neztunk ket eve egy olyan 2006-os magyar piros sedant, ami mar porra volt rohadva (tornyok, nyulvanyok is megindultak mar)
-
rbalint88
addikt
Télire inkább 15"-t vegyél, hogy alufelni vagy acél dísztárcsával az kb mindegy. Télre a több kátyú miatt jobb a ballonosabb gumi. A gumi is olcsóbb lesz és a felni is. Ja és még válaszék is lesz belőle
Értelmes felniket ebben a ritka méretben az olaszautobonto.hu-nál fogsz találni. Drága, de legalább van kínálatuk...
Amúgy azt néztem csodálkozva, hogy az 1.4 t-jethez nem hozza a 15"-t gyári méretnek, csak 16 és 17"-t, szóval ha 15-öst akarnál rakni, azt előtte mindenképp fel kell próbálni. Amúgy meg eléggé buzi gumiméreteket találtak ki a típushoz 16-17"-ban elég ritka mérete van, emiatt drágább is jóval a gumi. Lehet, hogy a 195/55R16 helyett 205/55R16-ot raknék rá, belefér az elfogadható eltérésbe és jóval populárisabb méret.
+1 találat: [link][ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz HussarF #5271 üzenetére
Ki panaszkodott ra, hol? Szivesen elolvasnam a tapasztalatokat, akar privatban is johet, ha nem publikus.
Voltam nala autot nezni es -nepper szinten- korrekt arcnak tunt korrekt portekaval. Teny, hogy erosen araz, de megteheti, igy is porog a biznisz es ugy nez ki mukodik ez az uzleti modell. Amugy meg a fotok vs valosag Barmit le lehet ugy fotozni, hogy jol nezzen ki. En olyan kutyaolakat lattam mar, amik fotorol szalonautok voltak, hogy csak na.
Ha a forumtarsnak nem a vilag vegerol kell elmenni megnezni a kocsit, akkor mindenkepp erdemes agnezni ennek az embernek az ajanlatait, mert elegge a kinalat tetejen arul. Ha mas nem, referencianak boven jo lesz, amit nala lat. -
rbalint88
addikt
válasz tmskvcs #5304 üzenetére
futóműve annyira kényes, hogy nekem 300+ ezret elmentek a gyári lengőkarok az ugyanolyan futóművű 156-ban nem a kínai fost kell belerakni és akkor tartós. a kínai fél-egy év alatt tönkre tud menni, egy normális minőség minimum 3 évet elmegy kérdés nélkül.
rozsda bárhol lehet, ugye a széria eleje 16 éves. át kell nézni alaposan. motortérnél, ha a rugótoronynál van szivacs,ki kell szedni alánézni. sárvédők (elsőnél ahova a vizet csapja a küszöb elejénél indul, hátsónál az egész ívet végig kell nézni), küszöbök, taposók. nagyban függ a korábbi használattól, tulajtól. enyém 14 éves, osztrák múltú és kint parkolós volt, egyelőre még nem kell hozzányúlni. felületi rozsdák vannak, de nagy része csavaros elem (első sárvédő, motorháztető a tornyoknál, csomagtérajtó alsó éle belül), plusz a b.h sárvédőíven 2x1cm.
ja és én a legolcsóbb autót vettem meg a piacról -
rbalint88
addikt
válasz Integrale #5363 üzenetére
Nem tudom mit erolkodsz, olasz auto, ugyhogy biztos szar
Inkabb azt ird meg, hol lehet h6w (bax9s) helyzetjelzo izzobol 4200 kelvinest venni nem horror hanyadek aron venni. Rendeltem ket ledet ebayrol (632Ft), de jo lenne izzoszalas alternativa is - bar megint kiegett, idegesit. Evente legalabb egyik kieg es ugye ilyenkor a muszerfalon is megjelenik az izzo hibajelzoje, ami rohadtul zavaro, mert ha kieg mas, azt nem veszem mar eszre.
-
rbalint88
addikt
válasz RocknRoller #5386 üzenetére
700 penzbol sztem ertelmes grandet nem kapsz. Talan stilo kijon belole a gyengebbik 1.9-cel. Lehet fel literrel tobbet eszik, de egyszerubb, tartosabb motor alapvetoen. A 80 lovas csak sw butitas olasz szabalyok miatt.
-
rbalint88
addikt
Az mdf lap mindent alakit barmire, olcso, egyszeru es akusztikailag is jobb, mint a muanyag kiemelok. De mivel rendes melyed se 13, se 16,5 centis szettel se lesz, ezert tok felesleges a nagyobb, ha attol mondjuk a gyari ajtokarpit esztetikaja serul. Amugy az oval adja aegtobb melyet, basic “hifi”-hez az a legjobb es azt meg a fej is hajtja. Abba ne is menjunk bele, hogy rendes hifit rakni mennyire racionalis dolog egy max 5-600ezres autoba
-
rbalint88
addikt
válasz rover45 #5405 üzenetére
embléma: ebay.
csörgés: 4-5 mp az nagyon kevés. izzításjel el se alszik ilyen időben pár mp alatt. valószínű egyébként a nehezebb indítás miatt a lánc csörrent meg. ha csak így egyszer csinálta, akkor nem kell aggódni. ha minden indításnál kezd csörömpölni már, akkor csere. b verzió, hogy még nem épült fel az olajnyomás
-
rbalint88
addikt
válasz j.bravo #5423 üzenetére
szerintem a személyváltozat se lesz olyan halk, mint az alfa. amúgy háztájiban is viszonylag egyszerűen szigetelhető egy autó, de sajnos a motortéri szigetelések hiányát és a gyengébb minőségű kédereket nem oldja meg némi dynamatozás. ráadásul a 156 kategóriájának legcsendesebb autója volt mikor kijött, ha nincsenek összetöppedve a kéderek, akkor most is csendesek még. ahhoz képest egy kibitumenezett személy punto is hangos lesz
-
rbalint88
addikt
válasz j.bravo #5426 üzenetére
ha a 156-ból kiirtódnak a drága Marek által elkövetett kókányolások, akkor szerintem hosszú távon is élhető lesz (olajra figyelni!) és ha kell is rá költeni, akkor sokkal jobb szívvel fogod megtenni, mint ahogy a Puntora költenél. plusz jobb beleülni, stb, ennyi luxus férjen bele az életedbe, hogy nem a tökracionálisdöntés Puntot használod
neked első autó a 156, nekem a . az enyém, és 2,5 év racionálisautózás után azt mondom, hogy akkor van létjogosultsága egy közlekedőedénynek (minden jósága ellenére a 156 után egy GP sajnos az), ha "rendes" autót nem tudsz fenntartani és/vagy annyira nem érdekel az autózás, hogy kár beléd asszem nálad egyik sem áll fent -
rbalint88
addikt
'15 júliusa óta eddig többet költöttem a 156-ra ebből a hengerfej felújításon kívül minden kopó-fogyó volt. és így bármikor tiszta lelkiismerettel adom tovább és jellemzően még a gyári cuccokat kellett cserélni 300ezernél (két nagylengőkar, kuplung, kettőstömegű, turbó). minimális "csicsa" volt benne, de pl a kevlár kuplung olcsóbb volt, mint egy utángyári, mondjuk valeo.
-
rbalint88
addikt
válasz Badboys #5610 üzenetére
Meg szerencse, hogy csak 4 es 5 hengeres dizelek voltak az elmult 20 evben A Busso V6-nak nincs parja, ezt alairom, csak ha az ember szeretne tempomatot - mert bar kibaszott ferfias 300km-en keresztul dekazgatni a gazzal, azert attol meg nem buzul meg senki, ha ezt a gepre bizza-, akkor 147, GT (amiben ugye jtd a nyero) vagy 156 jatszik, amiben meg akar csak belso faceliftesbol kezi valtosat talalni hat hengerrel kb a lottootossel egyenerteku. GTA meg valtobajos es kicsot overkill autopalyazni. En megertem mert akar dizelt, nala ha nem egy szart vesz, pont ki is jon az elonye.
-
rbalint88
addikt
Jovore, ha ugy all az itteni kassza, megveszed, aztan hobbibol kilakatolhatod es lefenyezheted az enyemet, kozben tudsz vele jarni is, mert muszakilag jo. Tavaly kicsereltem a fel autot, evszazad vetele lenne, de ebbe csak ugy szabad belevagni, hogy utana nem adod el 10+++ evig. Na en pont ezert nem akarok belevagni, vagyom nagyon egy 1750tbi-re (mindenki nyugodjon meg, az is meg lesz chipelve), jozan esz szerint 159sw kasztniban, de ha mar nagyon viszketek es csak az lesz, akkor giulietta qv.
-
rbalint88
addikt
válasz HussarF #5618 üzenetére
egy használt autó sose lesz új, tök mindegy mennyit cserélsz ki belőle.
de az autó piaci értékéhez képest irreális dolog volt már a felét is kicserélni, de még nagyobb öntökönlövés lenne kilakatolni telibe és lefújni az egészet, mert akkor egy 7-800ezret érő autó lenne nekem 3,5 millióban, a következő tulajnak sacckb 2 millióban. viszont ha abban az állapotban megtartod, akkor 10 év alatt nem nagyon fog veszíteni az értékéből. csak a dízelpara miatt necces, hogy mennyire lehet majd használni hosszú távon.
de valószínű úgyis az lesz a vége, hogy megmarad jövő nyárig kb - nem vagyok optimista, szerintem fogom hirdetni egy darabig -, aztán átülök valamibe, amin keresztes-kígyós pajzs van, még az is lehet, hogy dízel lesz (de az csak 159 SW-ben elfogadható) -
rbalint88
addikt
válasz TheProb #5624 üzenetére
azért a 150 lovat könnyű megszokni 2-3-ban azért illene tisztességesen tolnia még, viszont turbó ide vagy oda, az nem fog érzésre akkorát tolni, mint egy dízel, mert kevesebb nyomaték jön meg, főleg olyan hirtelen.
turbós motornál "mindig" van minimális olajfogyasztás. mondjuk 1000km-en fél lityi (kb egy liter szokott lenni min-max között) az már elég erős, számolj egy turbófelújítással ((náluk), meg azért nézesd meg a hengerfejet, szelepszárszimmeringnél is tud kopogatni. -
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz CalibRasta #5638 üzenetére
1.9 multijet 190 ló az duplaturbós, szóval ha azon turbót kell felújítani, fogsz hullajtani egy-két könnycseppet. a kisturbó-nagyturbó páros ellenére se megy kevésbé paraszt módon, mint egy szimpla turbós.
én is inkább 2.0 165 lovas multijetre szavaznék.
1.8T nem rossz, de sokat eszik és csak automatások vannak belőle. mondjuk a komplett magyar delta 1.8t kínálatot le lehet járni egy nap alatt, de mivel a futóműve eleve nem sportautós -nálam emiatt esett ki a típus, pedig tetszik, ezért egy 1.6 multijet vagy 1.4T sem elvetendő szerintem. országúton-pályán se vérzik be a szemük 120 lóval és a jó sok nyúlmókussal (meg ugye lehet chipelni is szolidan). -
rbalint88
addikt
válasz CalibRasta #5640 üzenetére
Sokat eszik = atlagban 10 folott.
Nekem a 156 1.9 jtd eszik 8-9 korul, ugy szamolok, hogy a 159 1.8tbi 12-14 korul fog enni.
Esszel hasznalva a jtd 7-8, a tbi 10-11 litert eszik az en felhasznalasomban. Hosszu uton meg a jtd tud 6 alatt, a tbivel meg barmilyen egyszamjegyunek orulsz. -
rbalint88
addikt
válasz CalibRasta #5644 üzenetére
2.0mjet es chip, ugyanott vagy vele eroben, mint az 1.9tt-vel. Hozzateszem onkabb mondeo kombit javasolnek neked is a tervezett felhasznalasra es helyigenyekre. Plusz mondeo aiman lehet sportosabb vezetesi elmenyt ado, mint a delta.
-
rbalint88
addikt
válasz CalibRasta #5656 üzenetére
el is olvasod amit írunk vagy csak önigazolást keresel? ha ennyire 1.9tt-t akarsz, akkor vegyél azt.
nekem szimpla turbós 1.9 van, gyárilag 140 lovas, 1,2-ről 1,75 barra van húzva a turbónyomás, +32% üzemanyag, nem füstöl (nagyon) és bízom benne, hogy 2-essel kezdődik a lovak száma aztán majd tavasszal elválik a szar a májtól, ha eljutok végre mérésre.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- RC modell földön, vízen, levegőben
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen processzort vegyek?
- Elemlámpa, zseblámpa
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen